Samsun hè diventatu u primu à u "Piano di Disastru Municipale" in Turchia

Samsun hà uttenutu u primu pianu di disastru municipale in Turchia
Samsun hè diventatu u primu à u "Piano di Disastru Municipale" in Turchia

A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì attribuisce impurtanza à a mobilità istituzionale, hà fattu un novu terrenu. Dopu avè preparatu u primu "Piano di Disastru Municipale" di Turchia, a Municipalità Metropolitana diventerà l'istituzione chì urganizeghja più rapidamente è risponde professionalmente dopu à disastri cum'è terremoti, inundazioni è incendi, cù a cooperazione efficace di tutti i dipartimenti. U sindaco di a municipalità metropolitana Mustafa Demir hà dettu: "Avè chì a nostra municipalità hà un pianu di disastru aumenterà ancu u nostru successu in termini di spedizione, coordinazione, rapidità è efficienza".

Sicondu a Turkey Earthquake Hazard Map di u Ministeru di l'Affari Interni Disastru è Presidenza di Gestione di Emergenza (AFAD), Samsun hè situatu in a regione di u sicondu è u terzu gradu. A Municipalità Metropolitana attribuisce una grande impurtanza à l'investimenti in infrastrutture è superstrutture in a cità per prevene i disastri di inundazioni passati. Inoltre, a municipalità metropolitana di Samsun, chì hà fattu una grande cuntribuzione à a risposta à i disastri di inundazioni in Sinop, Kastamonu è Giresun è l'incendii di u boscu in Antalya, hà ancu aumentatu a so capacità d'urganizazione corporativa.

Un studiu di u pianu cumpletu è detallatu hè statu realizatu da u Dipartimentu di u focu in u quadru di u Pianu di Risposta à i Disastri di Samsun, a versione lucale di u Pianu di Risposta à i Disastri di Turchia. Cù u Pianu di Risposta à i Disastri di a Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hè stata cumpletata cù i cuntributi di u squadra di esperti furmatu sottu a presidenza di u Capu di Dipartimentu Rıza Zengin, i roli è e responsabilità di l'unità di partenarii di suluzione chì participanu à emergenze cum'è terremoti, inundazioni è U focu hè destinatu à esse realizatu in una manera rapida, prufessiunale è coordinata.

A municipalità metropolitana di Samsun, cù u studiu chì copre i piani di operazione di i partenarii di soluzioni principali è di supportu, sistema di cumunicazione, lochi di riunione, pianificazione di trasferimentu, persunale per esse assignatu à squadre è sub-squadre in i travaglii di intervenzione, inventarii di risorse cum'è arnesi, equipaghji, arnesi, equipaggiu, flussi di travagliu, pianificazione di turni è prucedure operative standard. A cumuna era l'unica cumuna trà 81 pruvince cù un pianu di disastru.

Fornendu infurmazioni nantu à u Pianu di Risposta à i Disastri di a Municipalità Metropolitana di Samsun, u Capu di u Dipartimentu di u focu Rıza Zengin hà dettu chì cù u pianu chì anu preparatu, tutte e unità facenu intervenzioni più faciuli, istituzionali è prufessiunali in tempi di disastru è emergenza. Dichjarà chì determinanu u so travagliu distribuzendu i travaglii trà unità, u Capu di u Dipartimentu Zengin hà dettu chì e prime istituzioni chì venenu à u primu postu in casu di crisa o disastru sò e municipalità metropolitane è hà dettu: "In casu di un eventuale disastru in Samsun o in u nostru paese. pruvince circundante, a nostra cumuna hè mobilizata cù tutte e so risorsi.

UNA STRUTTURA PIÙ COORDINATA HA PREPARATA

Parlendu di u cuntenutu di u pianu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "Avè chì a nostra municipalità hà un pianu di disastru aumenterà ancu u nostru successu in termini di spedizione, coordinazione, rapidità è efficienza. In casu di disastru, u Dipartimentu di i servizii finanziarii prepararà un budgetu. A Direzzione Generale SASKİ hà da principià a valutazione di i danni è i travaglii di infrastruttura. U Dipartimentu di Fornitura di Macchine mandarà l'equipaggiu. U Dipartimentu di i servizii di supportu aiuterà à risponde à i bisogni di e squadre è di i citadini vittime, cum'è l'alimentariu, a bevanda è l'alloghju. "U Dipartimentu di i servizii suciali furnisce servizii psicosociali à u publicu dopu à u disastru", disse:

"U Dipartimentu di u focu hà da travaglià in a lotta di u focu è a ricerca è salvata. I travaglii tecnichi cumincianu l'operazione di rimozione di detriti. Duveri simili di tutti i nostri dipartimenti sò definiti cù stu pianu. Inoltre, cù stu pianu, serà assicurata a spedizione curretta è a coordinazione di e future squadre. "In tempu di crisa, diventeremu l'istituzione chì travaglia più facilmente, in cuurdinazione cù i dipartimenti, è agisce rapidamente è prufessiunale, è averemu l'uppurtunità di agisce più facilmente".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*