Selçuk Bayraktar hà spiegatu u primu aviò di caccia senza pilota di Turchia Kızılelma

Selcuk Bayraktar hà spiegatu u primu aviò di cummattimentu senza pilotu in Turchia Crescent Rossu
Selçuk Bayraktar hà spiegatu u primu aviò di caccia senza pilota di Turchia Kızılelma

U Manager Tecnicu di Difesa Baykar, Selçuk Bayraktar, hà fattu una dichjarazione annantu à Kızılelma, u primu aviò di guerra domesticu di Turchia, chì stanu travagliendu sta volta. Bayraktar, chì hà datu una intervista à NTV, hà dettu chì realizanu a prima prova di volu di u sistema di guerra aerea senza pilota Kızılelma in 2023. Rimarchendu chì e tecnulugia di difesa sò à un sogliu criticu in Turchia, Bayraktar hà enfatizatu chì i limiti di velocità di Kızılelma spinghjeranu i limiti.

SERÀ A VELOCITÀ SONORE

Dichjarà chì u limitu di velocità serà assai più altu ch'è l'altri UAV è SİHA cuncepiti à a velocità di u sonu, Bayraktar hà dettu: "In un certu sensu, useremu i sistemi di software in Akıncı in Kızılelma. Questu hè circa 18 anni di accumulazione tecnologica. Inseme cù Akıncı, simu capaci di fà u Red Apple. Avemu preparatu per u primu volu di u Red Apple. Hè pensatu per decollà da i trasportatori di aerei cù piste brevi di u nostru paese. Cusì, rivoluzionarà a storia di cumbattimentu. I plataformi naziunali sò assai impurtanti per a nostra indipendenza. Altrimenti, ùn si pò mai parlà di esse in cuntrollu ". utilizatu l'espressioni.

"I COSTI SONU ALTI, ùn ponu aspettà"

Bayraktar hà cuntinuatu e so dichjarazioni cù e seguenti parolle: "U mondu avà vai à tali piattaforme. Unu di i mutivi principali per i ritardi di e plataformi hè l'ingrossu investimentu in aereo di quinta generazione. S'ellu ùn era micca cusì, u mondu avissi cambiatu à i droni 10 anni fà. U costu incurru finu à avà hè cusì grande chì ùn ponu micca rinunzià.

"L'AVION POTE FÀ MANUVERE PIÙ PIÙ NITIDE"

U più grande vantaghju di u Red Apple hè chì ùn hè micca equipatu. Quandu ùn anu micca equipatu, ponu fà missioni assai più periculose in battaglie. Perde u pilotu à volte significa perde a guerra, cusì ùn pudete micca sempre piglià i risichi necessarii. Ma e plataforme senza equipaggiu ùn sò micca cusì. Siccomu hè un aviò robot, pudete perde assai più facilmente.

Rimuovendu l'omu da questu latu, avà eliminà i limiti fisiologichi chì l'omu pò sustene. L'aviò pò fà manuvre assai più nitide.

"VIDEmu chì simu vicinu à stu sognu"

Bayraktar Kızılelma serà u primu aviò da guerra senza pilota di Turchia. Red Apple hè statu un sognu per noi da quandu avemu custruitu u mini UAV. Avemu prugressu passu à passu in sta lotta ch’è no damu dapoi u principiu di l’anni 2000. Videmu chì ci avvicinamu assai à stu sognu chì chjamemu a mela rossa ".

CARATTERISTICHE DI KIZILELMA

  • U nome di MIUS, chì era furmatu da l'abbreviazione di a frasa National Unmanned Aircraft System da Baykar, hè statu annunziatu cum'è BAYRAKTAR KIZILELMA. RED ELMA serà in u celu in u 2023.
  • KIZILELMA, chì hè prevista à avè un pesu massimu di decollo di 3,5 tunnillati, hè destinatu à purtà una carica di 1,5 tunnillati, cumpresi i baccelli in u corpu è sottu l'ala.
  • L'aviò, chì viaghja à una vitezza di 40 km per ora à una altitudine di 900 mila piedi, serà alimentatu da u mutore ucrainu AI-25TL Turbofan.
  • Dopu à l'apparizione di u primu aviò, hè destinatu à sviluppà u mutore di mudellu AI-25 TL specificamente per a Turchia è à ridisegnu sottu u nome AI-25TLT. Hè previstu chì KIZILELMA aumenterà a so velocità oraria è superà a velocità di u sonu (supersonicu) cù stu mutore di novu designu. Se tuttu va bè, KIZILELMA viaghja almenu 1100 km per ora. Questu significa a capacità di operare nantu à distanzi più longu.
  • In missioni induve ùn porta micca una bomba sottu à a so ala, KIZILELMA serà un UAV di classa "fantasma", postu chì lascia una traccia assai chjuca nantu à u radar.
  • Hè dichjaratu chì e code chjamate "Kanard" furnisceranu una alta maneuverability à MIUS.
  • A capacità di 'operazione di mandria', chjamata ancu autonomia di a flotta intelligente, serà dispunibule nantu à l'urdinatori di KIZILELMA.
  • Baykar Technology Leader Selçuk Bayraktar, chì hà datu a vita à u prugettu, attira l'attenzione à l'impurtanza di u principiu di u costu in i guerri di u futuru. In cunsiderà chì l'aviò di cumbattimentu di a 5a generazione custa trà 80 è 150 milioni di dollari, KIZILELMA, chì spenderà 8/1 di sta quantità, farà u so duvere "efficacemente è economicamente" in casu di guerra.
  • Cost-efficace KIZILELMA hà un altru vantaghju seriu: Si hà u putenziale di lascià aviò tripulatu in una situazione assai difficiuli da manuvra cù forza 'G' altu postu chì ùn ci hè micca pilotu in lu.
  • KIZILELMA hà da pudè eseguisce missioni di ricunniscenza è di distruzzione in u spaziu aereu nemicu senza u risicu di perdita di u pilotu, è ancu esse facilmente sacrificatu da l'esca di a flotta daretu per apre un corridore sicuru.
  • KIZILELMA rializerà un altru compitu rivoluzionariu chì andarà in a storia di a guerra mundiale: u jet unmanned hà da pudè decollà da u ponte di 232 metri di u primu "porter aereo" di Turchia TCG Anadolu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*