U 696th Anniversariu di a Cunquista di Bursa hè statu celebratu cù Cerimonii

U 696th Anniversariu di a Cunquista di Bursa hè statu celebratu cù Cerimonii
U 696th Anniversariu di a Cunquista di Bursa hè statu celebratu cù Cerimonii

U 696 anniversariu di a cunquista di Bursa hè statu celebratu cù una ceremonia davanti à a Porta di a Cunquista in Pınarbaşı, induve i suldati ottomani entranu in a cità. I cerimonii, chì cuminciaru cù a recitazione di a preghiera di a vittoria, cuntinueghjanu cù a visita di i tombi di Osman Gazi è Orhan Gazi è e manifestazioni davanti à u Castellu di Balabanbey.

L'anniversariu di a cunquista di Bursa da Orhan Gazi 696 anni fà hè statu celebratu cù cerimonii. U guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, u sindaco di Osmangazi Mustafa Dündar, capi, ufficiali civili è militari è citadini anu assistitu à e cerimonie tenute in Fetih Kapı. Dopu chì a banda militare è e squadre di scudi di a spada anu pigliatu u so postu nantu à i mura di a porta di a cunquista, i cerimonii cuminciaru cù u cantu di l'Innu Naziunale è a sala di a cunquista. Uludag University Facultà di Arti è Scienze Lecture Assoc. Dr. Nilüfer Alkan Günay hà parlatu di ciò chì hè accadutu durante a cunquista è u prucessu di sviluppu di a cità.

Stella Polare

Parlendu à a ceremonia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ricurdatu chì Bursa hè una cità perfetta induve u passatu è u futuru si mischianu in armunia. Esprimendu chì Bursa, a petra di a civilizazione urbana ottomana, guidò una grande geografia cum'è una stella polare, u sindaco Aktaş hà dettu: "Parechje civiltà diverse sò passate per queste terre. Osman Bey hà vistu ancu chì u modu per passà da u principatu à u statu passava per Bursa. A cunquista di Bursa, chì principia cù Osman Gazi, puderia esse cumpletata in u 1326 à u tempu di Orhan Gazi. Cù l'opere realizate dopu à a cunquista, Bursa, cum'è Tanpınar dice, si trasfirìu à oghje cum'è a cità chì piattava l'atmosfera di a so età di fundazione. Bursa hè una cità antica induve i fundamenti di a più grande civilizazione chì sta geugraffia hà mai vistu sò stati posti, u so spiritu hè statu furmatu, è u mo Signore l'hà benedettu abbundante. Sti terri sò i terri induve u statu mundiale hè natu. Bursa; Hè a porta d'entrata di 400 tende da u principatu di l'Imperu Ottumanu à u statu, hè a dibace di l'Imperu Ottumanu. Avemu dinò l'eccitazione di celebrà u 696th Anniversary di a cunquista di Bursa cum'è a Capitale Mondiale di a Cultura Turca 2022. In st'occasioni, mi cummemurà i nostri antenati, chì anu dedicatu a so vita è sacrificatu a so vita per lascià sti terri à noi, cù misericordia. Cummemurà cù misericòrdia è gratitudine quelli chì anu cuntribuitu à sta cità, da Osman Gazi à Gazi Mustafa Kemal Atatürk, è vogliu chì u 696 anniversariu di a cunquista di Bursa sia fruttu.

E cerimonie in Fetih Kapı si sò finite cù Fazıl Hüsnü Dağlarca Anatolian High School Ömer Kaan Bilgin, studiente di u 12u gradu, recitendu u poema d'Ahmet Hamdi Tanpınar Time in Bursa, mehter marches è u spettaculu di a squadra di scudo di spada.

U presidente Aktaş è i membri di u protocolu anu seguitu u cambiamentu di guardia davanti à e tombe di Osman Gazi è Orhan Gazi in Tophane. Dopu a preghiera di u Mufti Pruvinciale Diputatu Yavuz Yıldız, e tombe di Osman Gazi è Orhan Gazi sò state visitate.

I cerimonii di cunquista finiscenu cù attività in u Castellu di Balabanbey.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*