Castellu di Bigali, Restaurazione Finita, Apertura

A risturazione di u Castellu di Bigali hè finita
Castellu di Bigali, Restaurazione Finita, Apertura

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dettu chì un mondu induve i zitelli sò sicuri seria più vivibile per tutti.

U Ministru Ersoy hà inauguratu u Castellu Bigali di 200 anni, chì u travagliu di risturazione hè statu finitu.

I rapprisentanti di i paesi stranieri chì sò ghjunti in a cità per u 3 anniversariu di a Guerra di a Terra di Çanakkale anu assistitu ancu à a ceremonia per l'apertura di u castellu, chì era ancu utilizatu com'è "officina di riparazione d'arme" di u 107rd Corps d'Armata durante a Guerra di Çanakkale. .

Dopu à l'apertura, u prugramma iftar hè statu tenutu in a stessa zona.

Ersoy, in u so discorsu quì, hà ringraziatu quelli chì anu assistitu à l'iftar è felicitò i cristiani di Pasqua.

Dichjarà chì a ghjente sperimenta tragedie per via di guerri, epidemii, cambiamenti climatichi, famine è disastri naturali, Ersoy hà dichjaratu chì ùn anu mai u lussu di a disperazione.

Nutendu ch'elli anu da travaglià cù tutte e so forze per sopravvivere, ùn importa quant'elli sò i dulori, per mubilisà tutti i mezi per alleviare quelli dulori u più prestu pussibule è per ùn ripetirili più, Ersoy hà dettu: "Ma u più impurtante, se vulemu riesce, duvemu esse noi, micca mè ". disse.

"Questa bella tavola hè un pezzu di core sinceru"

Esprimendu ch'elli anu da fucalizza nantu à e persone, micca nazioni, credenze è culture, Ersoy hà dettu:

"Questa bella tavola chì ci riunisce oghje hè una parte di u core di a grande cucina chì chjamemu Turchia. Grazie à i valori nantu à i quali a nostra civilizazione hè cresciuta, sti terri, induve e persone di ogni nazione, religione, culore è cultura anu vultatu a so direzzione senza paura, speranza è cunfidenza durante seculi, abbraccianu sempre milioni di persone chì anu da lascià u so. casa è paese. Hè u nostru privilegiu è a nostra felicità per esse u puntu cumunu di tante persone diverse da u Mediu Oriente, Africa, Asia è Europa ".

Espristendu chì nimu ùn lasciarà a so casa è i so amati, salvu s'ellu ùn anu da fà, è chì ùn volenu micca sperimentà una nova vita in terre straniere, Ersoy hà cuntinuatu cusì:

"Tutti volenu campà, volenu chì i so amati è i zitelli campanu. Ognunu hà u dirittu di campà è ùn pudemu micca culpisce à nimu di mantene stu dirittu. Ùn pudemu micca caccià u so dirittu, ùn pudemu micca valurizà a so vita secondu a so lingua, a so religione è a so nazione. Ogni vita hè ugualmente preziosa è impurtante. Per piacè, abbracciamu sta verità chjara è avemu a cumpassione è u curagiu di tene a manu di quelli chì cercanu di mantene a vita.

"A suluzione hè di eliminà l'inghjustizia"

Ersoy hà dettu chì ci sò grandi inghjustizie è squilibri trà i paesi nantu à parechji temi da l'ecunumia à l'opportunità suciali.

Dichjarà chì e lacune trà l'esistenza è l'inesistenza da una fine di u mondu à l'altru sò grandi, Ersoy hà dettu:

"Tuttu ciò chì pudemu fà ieri è oghje hè di pruvà à gestisce i prublemi è i prucessi causati da questu abissu. Tuttavia, questu hè nunda più cà una suluzione tempurale. Eventualmente, i risposti scapparanu, e strade seranu bluccate. A suluzione assoluta hè di eliminà l'inghjustizia, di strive spalla à spalla è sinceramente per un mondu induve tutti campanu in prosperità è u sviluppu globale sustenibile hè stabilitu. Ricurdativi, in un mondu induve ùn ci hè micca zitelli chì murenu di fami è pienghjenu da a paura è a disperazione, ogni muzzicu chì manghjemu serà più diliziosu, ogni risa averemu più sinceru, è a nostra felicità serà più vera. Sapete chì averemu realizatu a nostra scuperta scientifica più preziosa quandu truvamu un sistema induve tutti i zitelli ponu riceve a listessa educazione di qualità è accede à l'infurmazioni. Seremu salvu da l'epidemie quandu avemu principiatu à sviluppà trattamenti è medicini per rende dispunibuli à quelli chì sò malati, micca quelli chì anu soldi. Se pudemu superà i limiti di i nostri preghjudizii, micca u spaziu, apreremu novi orizonti per l'umanità ".

U deputatu di u Partitu AK Çanakkale Jülide İskenderoğlu hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à a risturazione è hà dettu: "Queste terre ci sò affidate da i nostri antenati. Semu felici di esse in Çanakkale cù i nostri invitati in unità in questa benedetta sera di Ramadan ". disse.

Çanakkale Wars è u direttore di u situ storicu di Gallipoli, İsmail Kaşdemir, hà dettu chì sò felici di apre u Castellu di Bigalı, un eredi di i so antenati, dopu un longu prucessu di restaurazione.

U Ministru Ersoy è a delegazione accumpagnata anu visitatu ancu u castellu in u cuncettu di u museu è hà fattu investigazioni.

U guvernatore di Çanakkale İlhami Aktaş, Vice Ministru di Cultura è Turismu Ahmet Misbah Demircan, Ministru di Veterani di Nova Zelanda Meka Whaitiri, Ambasciatore di u Regnu Unitu in Ankara Dominick Chilcott, Ambasciatore di l'Irlanda in Ankara Sonya McGuinness, Ambasciatore di l'Australia in Ankara Miles Ambasciatore di Nova Zelanda in Ankara Zoe Coulson-Sinclair, Ambasciatore di Germania in Ankara Jurgen Schulz, Ambasciatore di u Canada in Ankara Jamal Khokhar, Ambasciadore di Maroccu in Ankara Mohammed Ali Lazreq è invitati da Turchia è stranieri anu assistitu.

Castellu di Bigali

U Castellu di Bigali di 3 anni, chì era usatu cum'è "officina di riparazione di l'arme" di u 200u Corpu di l'Armata durante a Guerra di Dardanelli, hè statu restauratu da a Guerra di Dardanelli è a Presidenza di u Situ Storicu di Gallipoli.

U Castellu di Bigali, chì era cuminciatu à esse custruitu in u 1807 durante u regnu di Sultan Selim III è cumpletu in u 1822 durante u regnu di Mahmud II, hà servitu una funzione strategica durante a Guerra di Dardanelli, chì passava in a storia di a guerra mundiale.

In parte di i travaglii di risturazione, i muri avariati sò stati rinnuvati è u pavimentu hè stata pulita. E parti distrutte o dannighjate di u castellu, chì sò stati rinnuvati in cunfurmità cù l'uriginale, accoglieranu i so visitatori cù u cuncettu di un museu in u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*