U Ministru Ersoy hà visitatu a Costa Venezia Cruise Ship Anchored in Galataport

U Ministru Ersoy hà visitatu a Costa Venezia Cruise Ship Anchored in Galataport
U Ministru Ersoy hà visitatu a Costa Venezia Cruise Ship Anchored in Galataport

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà visitatu u battellu di crociera Costa, chì hà ancoratu in Galataport Istanbul.

Ersoy, chì hà fattu una dichjarazione à i membri di a stampa dopu avè visitatu a nave, hà dettu chì un novu portu serà necessariu in u 2024 è chì u travagliu hè in corso per custruisce un portu speciale per i navi da cruciera in Yenikapı.

U Ministru Ersoy hà dettu chì Galataport, chì hà subitu un prucessu di custruzzione maiò, hè stata completamente rinnuvata è messa in serviziu in a so forma muderna.

Dichjarà chì Istanbul hà un portu chì hè classificatu primu in u mondu, Ersoy hà dettu: "Di sicuru, questu ùn hè micca abbastanza. L'impurtante hè di creà una cota di mercatu in cunfurmità cù u scopu è l'ugettivi di un portu cusì preziosu ". disse.

Dichjarà chì sò passati à a seconda tappa è chì Istanbul hè stata purtata à u nivellu di "homeport", induve a prima mossa hè stata fatta per i navi di cruciera anni dopu, Ersoy hà dettu: "Istanbul hè assai furtunatu, Istanbul hà tutte e caratteristiche necessarie per esse. un portu di casa. Unu di i prublemi più impurtanti hè a dimensione di u vostru aeroportu internaziunale. Attualmente, Istanbul hà unu di i più grandi aeroporti in u mondu ". usatu a frasa.

U Ministru Ersoy hà nutatu chì i voli diretti ponu esse realizati da l'Aeroportu di Istanbul à 330 cità, è chì u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture compie l'assi di u metro chì uniranu l'Aeroportu di Istanbul à Galataport è à u centru di a cità.

"Istanbul hè un grande puntu di attrazione per u turismu"

Attendendu l'attenzione à i motivi per quale Istanbul era preferitu, Ersoy hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Di sicuru, Istanbul stessu hè una grande attrazione turistica. Comu sapete, prima di a pandemia, ci era 15 milioni di visitatori è circa 16-17 milioni di passageri di transitu. Questa funzione di puntu di attrazione hè una funzione assai necessaria per i porti di casa. A storia naturale, e bellezze naturali, u Bosforu è un puntu di shopping sò ancu assai impurtanti per Istanbul per esse trà i punti di attrazione ". hà fattu a so valutazione.

Mehmet Nuri Ersoy, rimarchendu chì Istanbul vene ancu in prima linea cù a so gastronomia, hà dettu chì a Guida Michelin hà messu Istanbul nantu à u so radar.

Nutendu chì i ristoranti chì riceveranu stelle in Istanbul seranu determinati finu à l'11 d'ottobre, è dopu e stelle seranu distribuite, Ersoy hà dettu: "In altre parolle, Istanbul hè un puntu di shopping, gastronomia, bellezze storiche è naturali, infrastruttura aeroportuale, diretta. voli à più di 330 cità è l'aeroportu. Cù l'infrastrutture di metro chì li culliganu à u centru di a cità, hà cumpletu tutte e so carenze è ne cugliemu i frutti rapidamente ". disse.

U Ministru Ersoy hà ancu toccu l'opere di l'Agenzia Turca di Promozione è Sviluppu Turisticu (TGA) è hà dettu chì da u 2019, una prumuzione assai intensa hè stata fatta in u mondu sanu. Enfatizendu chì anu aumentatu u nùmeru di paesi induve a prumuzione hè fatta à 140 questu annu, Ersoy hà nutatu chì, per via di e campagne promozionali, Istanbul hè stata scelta cum'è a prima è a seconda destinazione di destinazione in diverse piattaforme è siti di viaghju per l'ultimi. 2 anni.

"Pensemu chì un novu portu serà un bisognu impurtante per Istanbul da u 2024"

Mehmet Nuri Ersoy hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di a nave da crociera Costa in Galataport Istanbul è hà dettu:

"Costa hè unu di i principali operatori di crociera in u mondu è face ancu parte di un grande gruppu di catena globale. Costa Venezia attracca in Istanbul in questu tempu. A partire da u 1 di Maghju, principiarà e partenze regulare in Istanbul è e operazioni di crociera in Turchia è in Grecia. À a prima tappa, un minimu di 25 voli sò previsti. Queste spidizioni cuntinueghjanu finu à l'invernu. Dopu à l'inguernu, realizanu un prugramma di spidizioni chì si estende in Egittu via u Mediterraniu.

Dichjarà chì una di e navi di Costa serà regularmente in Istanbul in 12 mesi di l'annu, Ersoy hà dettu: "U scopu di quist'annu hè di pianificà di radduppià a so capacità l'annu prossimu. Dighjà à u mumentu, e riservazioni chì venenu à Galataport sò ancu assai impurtanti. Attualmente, ci sò più di 200 riservazioni di navi per questu veranu. Avemu anticipatu chì questu duppià rapidamente annantu à l'annu prossimu. Pensemu chì un novu portu serà un bisognu impurtante per Istanbul da u 2024. In questu cuntestu, u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture face u so travagliu. Per l'anni 2024-2025, avemu u scopu di fà una nova offerta portuali è chì Istanbul uttene assai più clienti di crociera chè in u passatu, è ancu di classificà u primu trà e poche destinazioni di crociera in Europa ". disse.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì u sustegnu promozionale chì TGA furnisce à Costa serà un esempiu per l'altri operatori di crociera è chì speranu per Istanbul è aspettanu novi record in dati di turismu.

Dichjarà chì l'obiettivi turistici annunziati à l'iniziu di l'annu sò stati cunservati è chì ci era un aumentu significativu in l'Occidenti è u Mediu Oriente in paragunà à l'annu passatu, Ersoy hà dettu: "Avemu ghjunghje à a figura chì avemu annunziatu à u principiu di l'annu. unendu a manu cù u settore è u statu, è cuntinuemu a nostra vita battendu di novu record per l'anni à vene. disse.

Enfatizendu chì dopu à a fine di u novu portu, chì hè in custruzzione intornu à Yenikapı, serà presentatu à l'operatori di cruciera, Ersoy hà dettu: "Pensemu chì u futuru di Istanbul hè assai luminoso per i viaghji di crociera. I tour operatori di crociera chì avemu parlatu dichjaranu ancu chì Istanbul serà a prima destinazione di u portu di casa in i so piani di crescita di 5 anni. Hè cusì chì stabiliscenu i so scopi ". utilizatu l'espressioni.

Duranti a visita, u Ministru Ersoy era accumpagnatu da u CEO di Costa Group Micheal Hamm, u presidente di Costa Crociere Mario Zanetti, u presidente di Ay Cruise Management è u membru di u Cunsigliu di Costa Turkey Çetin Ay.

À propositu di u battellu di crociera Costa Venezia

Custruitu in u cantiere navale di Fincantieri in Monfalcone, u Costa Venezia di 135 mila tonnellate hà 2 cabine d'ospiti.

A nave, chì hà parechje spazii aperti diffirenti, include parchi acquatici è attività di parchi d'avventura, spa, piscine è diverse zone di attività.

Da maghju, Costa Cruise hà da principià i viaghji da Istanbul cù i marchi Italian Costa Cruises è AIDA Cruises tedeschi. Costa Venezia, chì hè a prima cruciera chì parte da Istanbul da Galataport, hà u scopu di cuntribuisce à a rivitalizazione di u turismu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*