U museu di e civilisazioni islamiche in u cumplessu di a Grande Moschea di Camlica serà apertu dumani

U museu di e civilisazioni islamiche in u cumplessu di a Grande Moschea di Camlica serà apertu dumani
U museu di e civilisazioni islamiche in u cumplessu di a Grande Moschea di Camlica serà apertu dumani

U presidente Recep Tayyip Erdoğan inaugurerà u Museu di e Civilizzazioni Islamiche in u Complexe di a Moschea Büyük Çamlıca, chì mostra tracce di 1200 anni di quasi 800 artefatti, assai di i quali ùn sò micca stati esposti prima.

U Museu di Civilizazioni Islamiche, situatu in u Complexe di a Moschea Büyük Çamlıca è custruitu in una zona chiusa di 10 mila metri quadrati, hè statu preparatu cù opere scelte da e cullezzione di u Palazzu Topkapı è u Museu di e Collezioni di Palazzi affiliati à i Palazzi Naziunali, Museu di l'Arte Turca è Islamica, i Musei Archeologichi di Istanbul, u Museu di e Tombe di Istanbul è u Museu di Fundazioni.

U museu, induve quasi 7 opere chì riflettenu u sviluppu di l'arti islamicu da u 19u à u 800u seculu, sò exhibiti, Turkish Weaving Art, Hz. Opere Attribuite à u Prufeta, Elementi Architetturali è Decorativi in ​​l'Arte Islamica, Primu Tempiu Kaaba, Documenti di Damascu, Coran è i so Enclosures, Scienza in Islam, Berat è Fermans, Calligrafia Hüsn-i, Camicie Talisman, Vestiti in l'Imperu Ottumanu. 15 sezioni tematiche, vale à dì, Tradizione Destimal, Sarcophagus Pushides, Conquest in Islam, Turkish Tile Art, and Coins Islamic.

Quandu i visitori venenu à u museu, anu l'uppurtunità di vede l'impronte rappresentative di u prufeta Maometto, a cortina di a porta di Kaaba, camicie talismaniche, caftani di sultani, u quaderno di a zitiddina di Fatih Sultan Mehmet, muniti di u periodu ottomanu, rosarii di dervisci. , spade di sultanu è parechje altre opere. .

Cunservazione di u Sacru Coran, Hacer'ül Esved è Cardigan-i Saadet

U Museu di Civilizazioni Islamiche ospita artefatti unichi chì portanu e tracce di 1200 anni di storia, assai di quali ùn sò micca stati esposti prima.

Mahmel-i Şerif, l'elementu più spettaculare di u Regimentu Surre-i Hümayun, chì l'Imperu Ottumanu mandò à a Mecca è Medina ogni annu prima di a stagione di pèlerinamentu, è u Prufeta. Hilye-i Şerifler, chì descrive e bellezze fisiche è murali di u prufeta Muhammad, hè trà l'opere notevuli di a cullizzioni.

In più di sti dui travaglii, u sipariu Cell-i Saadet, Başmak-ı Şerif, Sakal-i Şerif, Hilye-i Şerif, copertine Kaaba, Corans, Hacer'ül Esved è Cardigan-i Saadet casings, serrature Kaaba sò ancu in u museu è chjavi, caftani è camicie talismaniche, muniti è rari esempi di l'arte di piastrelle.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*