U cuntu à a rovescia principia per u Rally di Bodrum

U Countdown hè cuminciatu per u Rally Bodrum
U Countdown hè cuminciatu per u Rally Bodrum

L'eccitazione à u Campionatu di Rally di Turchia Shell Helix 2022 urganizatu da a Federazione Turca di Sport Automobile (TOSFED) principia in Muğla, Bodrum cù u Rally di Bodrum u 15-17 d'aprile. Urganizata da u Karya Automobile Sports Club cum'è candidatu à u campiunatu a staghjoni passata, a manifestazione si terrà in u statutu naziunale cum'è a corsa di apertura di u campionatu sta stagione.

L'eccitazione di a manifestazione principiarà cù l'esposizione è a cunversazione in Oasis Bodrum, unu di i patrocinatori di l'urganisazione, cum'è l'annu passatu. A "Legend Rally Cars Exhibition", chì include e vitture di piloti campioni cum'è Serdar Bostancı è Kemal Gamgam, pò esse visitata in Oasis Bodrum trà 11-15 d'aprile.

Inoltre, i piloti di rally campione Burak Çukurova da a squadra BC Vision Motorsport, Murat Bostancı da Castrol Ford Team Turkey, Orhan Avcıoğlu da a squadra Toksport WRT, Erkan Güral da GP Garage My Team è Kemal Gamgam da a classificazione storica seranu ghjovi 14 d'aprile à 17.00 à l'Oasis Bodrum, si riuniscerà cù l'amatori di l'automobile cù una entrevista chì si terrà in .

L'urganizazione, chì hà vintu u Premiu Speciale di a Ghjuria in a categuria "Best Sports Event" à l'ACE of MICE Awards Congress, Meeting and Event Awards tenutu l'annu passatu, è hè stata a prima è l'unica manifestazione premiata, offre à l'amatori di sport un eccitante è un weekend pienu di adrenalina quist'annu.

L'urganizazione, chì si terrà cù u sustegnu di a municipalità di Bodrum è chì si allargarà à tutta a penisula quist'annu, principiarà cù a ceremonia di partenza chì si terrà in a piazza di Bodrum u venneri 15 d'aprile. I piloti più veloci di Turchia cumpeteranu duie volte, passendu 16 diverse tappe speciali, chì mostranu tutte e bellezze di Bodrum, u 17-6 d'aprile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*