U futuru di u settore di l'aviazione hè statu discututu à Eskişehir OSB

U futuru di u settore di l'aviazione discututu à Eskisehir OSB
U futuru di u settore di l'aviazione hè statu discututu à Eskişehir OSB

U futuru di l'industria di l'aviazione hè statu discutitu in a riunione ospitata da a Direzzione di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir sottu a presidenza di u guvernatore di Eskişehir Erol Ayyıldız.

Sottu a presidenza di u guvernatore di Eskişehir Erol Ayyıldız; Vice Governatore Akın Ağca, Eskişehir Chamber of Industry (ESO) President Celalettin Kesikbaş, Eskişehir Organizated Industrial Zone (EOSB) President Nadir Küpeli, TUSAŞ Motor Industry AŞ (TEI) General Manager Prof. Dr. Mahmut Faruk Akşit, Alp Aviation Inc. Metin Turan, Direttore di Acquistu è Logistica, Coşkunöz Defense and Aerospace Inc. General Manager Bilal Can, Savronik Electronics Chief Executive Officer Tarkan Uygunuçarlar, Turbomak A.Ş. General Manager Sinan Musubeyli, Aycan Aviation A.Ş. Una reunione hè stata cun a participazione di u General Manager Adnan Canseven.

U futuru di l'industria di l'aviazione è l'ultimi sviluppi sò stati discututi in a riunione ospitata da a Direzzione di a Zona Industriale Organizzata di Eskişehir. À a riunione, hè statu dichjaratu chì Eskişehir hà l'industria di l'aviazione più arradicata è sviluppata in u paese dapoi u passatu, cù a so infrastruttura R&D è tecnulugia. À a riunione, induve i prublemi, e dumande è e aspettative di i rapprisentanti di a cumpagnia sò stati ancu discututi, i studii da esse realizati per aumentà e cote di mercatu è per assicurà u sviluppu ulteriore di Eskişehir in u campu di l'aviazione.

U presidente di a Camera di l'Industria di Eskişehir, Celalettin Kesikbaş, hà dettu chì Eskişehir hè una cità impurtante in quantu à l'industria, è chì hà un putenziale seriu in particulare in l'industria di difesa è l'industria aeronautica. Kesikbaş hà toccu i prublemi di u settore è hà dichjaratu chì l'attività di produzzione domestica è naziunale deve esse sustinuta più.

U guvernatore di Eskişehir, Erol Ayyıldız, hà dichjaratu chì Eskişehir hè una cità di l'aviazione, chì ci sò cumpagnie assai impurtanti chì servenu l'industria di difesa è l'industria di l'aeronautica, chì producenu un gran numaru di mutori di aerei critichi è pezzi di aerei per u mercatu mundiale, per aumentà a so cota di mercatu cù novi cullaburazioni è per aumentà a cota di mercatu di Eskişehir. Ellu disse chì sò pronti à furnisce ogni tipu di supportu per assicurà u so sviluppu ulteriore in u campu di l'aviazione. U guvernatore Ayyıldız hà ancu dichjaratu chì a "Zona Libera di l'Industrie Creative", chì avia prima pruvatu à esse stabilita da ATAP, deve esse cunsiderata più largamente, esprimendu chì e cumpagnie chì operanu in i settori di l'aviazione è di i sistemi ferroviari anu richieste per una zona libera, espansione u travagliu. è stabilisce una zona franca per copre diversi settori.Dichjara ch'ellu saria apprupriatu di travaglià.

U presidente di Eskişehir OIZ, Nadir Küpeli, hà dichjaratu chì Eskişehir è Eskişehir OIZ sò una basa di l'aviazione impurtante, è l'industria di l'aviazione hè u 4u settore più grande in u quale a più forza di travagliu hè impiegata in l'industria pruvinciale, è hà enfatizatu chì un sustegnu seriu deve esse datu per risolve i prublemi. prublemi sperimentati in u settore durante è dopu a pandemia. In quantu à a creazione di una zona franca, u presidente di Eskişehir OIZ, Nadir Küpeli, hà dettu: "I nostri cumpagnie di l'aviazione anu alcune richieste è richieste, spergu chì avemu rivisu a nostra dumanda per a creazione di una zona franca, chì avemu sottumessu à u nostru ministeru, è hà da travaglià cù l'industrii creativi (cartoons, ghjochi è software) è ancu l'aviazione, i sistemi ferroviari. Avemu da travaglià nantu à a creazione di una zona franca per copre altri settori high-tech ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*