U Ministru Karaismailoğlu hà annunziatu u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053

U Ministru Karaismailoğlu hà annunziatu u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica
U Ministru Karaismailoğlu hà annunziatu u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà annunziatu u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053. Nutendu chì a reta stradale divisa serà aumentata à 2053 mila 38 chilometri è a lunghezza di a linea ferroviaria à 60 mila 28 chilometri in 590, Karaismailoğlu hà annunziatu chì u numeru di aeroporti serà aumentatu à 61.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà parlatu à u Lanciamentu di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica-Trasportu 2053 Vision. Dichjarà chì travaglianu per portà a Turchia à u locu chì merita trà e "10 prime economie di u mondu", Karaismailoğlu hà dettu: "Sotto a dirigenza di u nostru presidente, avemu custruitu ciò chì avemu prumessu per 20 anni, tuttu ciò chì avemu sunniatu, avemu messu à u serviziu di a nostra nazione. A nostra sola bussola in u nostru scopu di "Turchia Grande è Putente", chì avemu marchjatu sottu a guida di u nostru presidente, era "a nostra nazione". In sta strada, avemu caminatu successu versu stu scopu. L'avemu pianificatu cù a mente di u statu. Avemu cunsultatu cù "a saviezza cumuna". L'avemu custruitu cù u putere di a raghjoni è fieru di prisintà e nostre opere giganti à u serviziu di a nostra nazione. Cumpiendu i nostri prughjetti giganti chì ci suscitaranu trà i più grandi in u mondu in l'investimentu, a produzzione, l'esportazioni è l'impieghi, avemu riesciutu à pagà u nostru rispettu à i nostri antenati è à dà i migliori rigali à a nostra ghjuventù è u nostru avvene. Avemu dettu "A cooperazione publica-privata porta"; Cù stu mudellu, avemu eliminatu a distinzione est-ovest. Avemu l'uppurtunità di investisce in tutti i quattru anguli di Turchia à u stessu tempu ", disse.

A CONFIDENZA DI A NOSTRA NAZIONE È U POTENTIAL DI NOSTRE PAESE È U NOSTRE AMORE PER A TURCHIA COMBINATI

Nutendu chì l'Aeroportu di Antalya, chì hè statu riconsideratu cù stu mudellu, hà purtatu un investimentu di 765 milioni d'euros è una tarifa di affittu di 8 miliardi 550 milioni d'euros à u Tesoru, Karaismailoğlu hà dettu chì 2 miliardi 138 milioni d'euros sò entrati in u Tesoru. Esprimendu chì anu aduttatu un approcciu integratu in tutti i modi di trasportu è di cumunicazione, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"I nostri investimenti in ogni angulu di u nostru paese sò stati custruiti in linea cù u nostru "pianu maestru" in linea cù questu approcciu. Avemu cunnessu u nostru paese di Turchia per paese, cità per cità, pruvincia per pruvincia, regione per regione in 20 anni. Ùn eramu micca soddisfatti di questu. "Avemu cunnessu u mondu à Turchia". Portemu l'orgogliu è a fiducia in sè stessu di un guvernu chì hà fattu ciò chì hà dettu in 20 anni è hà furnitu servizii enormi à a so nazione. Sti sentimenti è u favore di a nostra nazione ci spinghjanu ancu di più. A situazione geografica strategica di u nostru paese ci dà grandi vantaghji. A fiducia di a nostra nazione è u putenziale di u nostru paese cumminati cù u nostru amore per a Turchia. Cum'è ùn avemu micca firmatu finu à avà, nimu ùn ci pò piantà da avà. Di novu, i nostri piani di 30 anni, preparati cù a mente di u statu, chì aprenu a strada per u nostru paese, sò pronti. Cù u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053, determineremu u futuru brillanti di a nostra ghjuventù è u benessere di a nostra nazione oghje. Pruvaremu u nostru megliu per questu. Cù u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053, in u quale vulemu presentà e migliori alternative per u trasportu di passageri cunsiderendu tutti i modi di trasportu cù un approcciu integratu, i passi è e strategie necessarii per creà un settore logisticu competitivu in u trasportu di merci sò stati ancu rivelati. "

ASSICUREMU L'INTEGRITÀ IN ATTIVITÀ DI TRANSPORTE E LOGISTICA

"U nostru Pianu Maestru di Trasportu è Logistica di u 2053, mentre risponde à l'aspettattivi di i nostri citadini in i campi di a mobilità, a logistica è a digitalizazione, chì ci focalizemu, cuntribuisce ancu à u sviluppu ecunomicu di Turchia à un altu livellu", hà dettu u Ministru di i Trasporti. , Karaismailoğlu. hà dichjaratu chì avarà un settore di trasportu sicuru, ecologicu, accessibile, cumpletu, rapidu è tecnologicu più innovativu. Enfatizendu chì stu prucessu di rinnuvamentu hè un prucessu ambiziosu focu annantu à u sviluppu olisticu in i campi di u trasportu è di a cumunicazione è chì hà u scopu di integrà u mondu in Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "Furneremu integrità in l'attività di trasportu è logistica per diventà un paese leader in Turchia. a regione è un pioniere in u trasportu è a logistica à scala glubale. Aumenteremu l'accessu ghjustu à i servizii di trasportu è eleveremu a qualità di l'infrastruttura à u più altu livellu. Assicureremu l'efficienza è a produtividade in u trasportu è a logistica è riduce i costi. In cunfurmità cù questi scopi, u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica 2053 hè criticu per noi per assignà una infrastruttura di trasportu intercontinentale ininterrotta ".

WE AIM DI AUMENTA A NOSTRA SPARTA DI CUMMER Trà l'Asia è l'Europa

Sottulineendu chì i prughjetti chì participanu à a custruzzione di una Turchia Grande è Putente, furnisce l'infrastruttura necessaria per a realizazione di l'investimentu, a produzzione, l'esportazione è a strategia di crescita orientata à l'impieghi di Turchia, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"Per quessa, sò d'impurtanza critica per u nostru paese, chì hè à l'ultima curva di a so lotta per diventà una di e economie principali di u mondu. In cunfurmità cù a nostra visione di u 2053, avemu u scopu di aumentà a parte di u nostru paese di u cummerciu trà l'Asia è l'Europa chì supera i $ 700 miliardi. Cù una distanza di volu di 4 ore, simu in u centru di 67 paesi è un voluminu di u cummerciu mundiale di 30 trilioni di dollari. In tutti i nostri investimenti, avemu u scopu di prufittà più di stu putenziale. 38 miliardi 7 milioni di persone campanu in questi paesi, chì anu un pruduttu naziunale grossu di 1 trilioni di dollari è un voluminu cummerciale di più di 650 trilioni di dollari. Tutti questi scopi è a nostra situazione geografica rende indispensabile per a Turchia di mantene e nostre strategie di trasportu è di cumunicazione aghjurnata à a luce di e cundizioni glubale è regiunale. Di sicuru, criemu l'ugettivi chì avemu stabilitu cù una prufessionalità dumandata da a mente di u Statu, leghjendu a strada chì u mondu hà da piglià. A crescita di a pupulazione, chì hè trà i determinanti più impurtanti in u cummerciu glubale, affetta direttamente a mobilità logistica è cusì a mobilità cummerciale. Quandu avemu avanzatu à a luce di i dati attuali, u voluminu cummerciale annuale di l'Europa hè di 8,7 trilioni di dollari, mentre chì stu voluminu hè di 6,8 trilioni di dollari in Far Asia, induve a Cina hè ancu situata. L'Africa, a stella nascente di u futuru, hà un volumu cummerciale tutale di $ 2,05 trilioni cù u Mediu Oriente. 82% di u voluminu di u cummerciu mundiale si faci in Europa, Far Asia è America di u Nordu. Quandu guardemu à a mobilità di a pupulazione, pudemu avè una idea di induve a mobilità cummerciale cresce in u futuru. A Nazioni Uniti indica chì a crescita più significativa di a pupulazione trà u 2010 è u 2025 serà in l'Asia Sudueste è l'Africa Sub-Sahariana. Quì, un triangulu cummerciale in crescita Europa-Asia-Africa, in quale si trova u nostru paese, hè trà e più grandi opportunità mundiali per noi.

IN 2050, PIÙ DI 90 PER CENTU DI L'ECONOMIA MONDIALE SERA PRODUTA IN ZONA URBANA

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu, chì hà nutatu una volta di più chì i passi curretti sò stati fatti contr'à i bisogni di a Turchia in u campu di u trasportu è di a cumunicazione, quandu guardemu à l'aumentu di i numeri di u cummerciu glubale, hà dettu: "U voluminu cummerciale in u mondu, chì era 2020 miliardi tunnillati in 12, ghjunghjerà à 2030 miliardi tunnillati in 25. Hè previstu di ghjunghje à 2050 miliardi in 95 è 2100 miliardi in 150. Quandu avemu cumminatu i figuri in l'aumentu di u cummerciu glubale cù e regioni induve a crescita di a pupulazione glubale hè prevista a più, diventa chjaru quantu appropritatu a pretensione di Turchia per esse una superpotenza logistica glubale in u Corridor Mediu. In più di a crescita di a pupulazione glubale, a pupulazione urbana crescente determina u cursu di l'investimenti da fà in quantu à a mobilità è u trasportu. In novu, quandu guardemu i figuri di e Nazioni Unite, sta ratio cambierà à u 50 per centu in u 2050 per a pupulazione mundiale, u 70 per centu di quale vive in cità oghje. In altri palori, più di 90 per centu di l'ecunumia mundiale serà pruduciutu in i zoni urbani. Stu aumentu ci mostra chì a dumanda di trasportu in u mondu duppierà da u 2050.

FIAMO PASSI IMPORTANTI PER SISTEMI DI TRANSPORT INTELLIGENTI

Dichjarà chì sta dumanda hè impurtante per u futuru di l'infrastrutture di trasportu in e economie sviluppate o in via di sviluppu, Karaismailoğlu hà dettu chì tutti i paesi duveranu accelerà i so investimenti in trasportu è infrastruttura per risponde à sta dumanda è bisognu. Karaismailoğlu hà dettu: "I Stati Uniti d'America si concentranu nantu à l'investimenti di trasportu in u periodu à vene cù u so novu pianu di infrastruttura di 2 trilioni di dollari".

"Quandu guardemu a Cina, sta cifra hè di 559 miliardi di dollari, mentre chì a nostra vicina Grecia hà pianificatu un investimentu infrastrutturale di 57 miliardi di dollari. Investimenti infrastrutturali chì avemu previstu sia in u mondu sia in u nostru paese, i bilanci attribuiti per questi investimenti sò determinati da diversi fatturi globale è da a pupulazione è cusì a mobilità logistica. Avemu fattu passi impurtanti per i Sistemi di Trasportu Intelligenti, chì hè trà questi fattori. Avemu dichjaratu chì vulemu aumentà a sicurezza di u trafficu, riduce i tempi di viaghju, aduprate e capacità stradali esistenti in modu più efficace è efficiente, è aumentà a mobilità espansione Sistemi di Trasportu Intelligenti. Altri fattori chì determinanu u futuru di u trasportu in u mondu ponu esse riassunti cum'è Sostenibilità, Trasportu di Nova Generazione è Urbanizazione. Mentre rializemu i nostri investimenti di trasportu, cunsideremu ancu e tecnulugia di trasportu di u futuru è l'abitudini di mobilità cambiante. In questu cuntestu, seguimu da vicinu e tendenze di trasportu di a nova generazione è formate i nostri investimenti à a luce di questi. Mentre i veiculi elettrici si distinguenu cum'è a prima tendenza decisiva, a parte di i veiculi elettrici in a vendita di novi veiculi hè prevista per ghjunghje à u 2035 per centu in u 35. Cuntinuemu à travaglià nantu à l'infrastruttura di i veiculi elettrici in u nostru paese. Quandu guardemu à Viaghji spartuti, una altra tendenza, hè prevista chì a tarifa di quelli chì volenu viaghjà sparte i veiculi utilizati in tutti i modi di trasportu ghjunghjerà à 2035 per centu in 14. I veiculi autonomi sò ancu una tendenza attiva chì si distingue per u futuru di u trasportu. Hè stimatu chì i veiculi autonomi, chì sò previsti per esse una parte regulare di a nostra vita trà u 2025 è u 2030, avarà una quota di 2035 per centu in a vendita di novi veiculi da u 16. Hè stimatu chì a parte di i veiculi cunnessi, chì hè l'ultima tendenza in questu campu, vale à dì, sistemi di veiculi chì anu accessu à Internet in ogni mumentu, è chì sò in cumunicazione immediata cù l'altri è cù l'infrastruttura, in i veiculi totali. aumenterà à 2035 per centu in 68. Avemu digià preparatu per questu futuru custruendu e nostre autostrade intelligenti. I cuncetti di l'Umanu-Data-Load, chì avemu principiatu in a preparazione per a strategia di dumane, seranu avà discututi annantu à l'assi di Logistica-Mobilità-Digitalizazione, cù novi approcci di trasportu è applicazioni.

A POLITIKA DI TRAVAIL E SERVIZI A NOSTRA ESSENZIALE

Esprimendu chì soprattuttu u Documentu di Strategia Naziunale di Sistemi di Trasportu Intelligenti preparatu in 2020 è u Pianu d'Azione 2020-2023 è u Cunsigliu di Trasportu è di Comunicazione, chì hè statu tenutu per a 12ª volta l'annu passatu, sò i blocchi impurtanti di u futuru di u trasportu in Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "Qualchissia, cù a cerimonia di rivoluzione, Mentre ci opponemu à ogni tipu di prughjetti chì portanu u futuru avanti, ci concentremu à custruisce u futuru intelligente di Turchia oghje è dumane cum'è avemu fattu ieri. Hè per quessa chì a pulitica di travagliu è serviziu hè diventata indispensabile per noi. Da u ghjornu chì u Partitu AK hà pigliatu u timone di Turchia, avemu implementatu millaie di prughjetti per u benefiziu di a nostra nazione, i nostri esportatori è i nostri industriali, in particulare i prughjetti di u seculu. Marmaray, Tunnel Eurasia, North Marmara Highway, İzmir-Istanbul Highway, Osmangazi Bridge, Ankara-Niğde Highway, Istanbul Airport, Kömürhan Bridge, Horasan-Karakurt Road, Botan Stream-Begendik Bridge, Zarova Bridge, Istanbul-Ankara High Speed ​​​​Linea di treni, Baku - Tbilisi - Kars Railway, Ordu - Giresun Airport, Gayrettepe - Istanbul Airport Metro, Camlica Tower, Filyos Port, Tokat Airport, Rize - Artvin Airport, Konya Karaman High Speed ​​​​Line, Çukurova Airport, Iyidere Portu Logisticu, Yavuz Sultan Selim Bridge, Türksat 5A, Türksat 5B è di sicuru a collana di rubi chì avemu purtatu in l'anniversariu di a nostra gloriosa vittoria di u 18 di Marzu in i Dardanelli: 1915 Ponte Çanakkale è Autostrada Malkara-Çanakkale. Ùn sò micca tutti i travagli unichi chì avemu purtatu in u nostru paese o ancu in u mondu, ma sò trà i più impurtanti ".

OGNI INVESTIMENTO DI 9,5 MILIARDI DI DOLLARI HA FORNITO NUOVE OPPORTUNITÀ DI LAVORO À I NOSTRI 1 MILIONI DI CITTADINI

Sottulineendu chì l'infrastrutture di trasportu è di cumunicazione alluntananu a strada per l'ecunumia turca, cum'è in tutte l'ecunumia mundiale, è hà fattu cuntributi assai impurtanti à a so crescita, Karaismailoğlu hà dettu chì u totale di investimenti fatti in 2003 settori da u 2021 à a fine di u 5 hà righjuntu 172. miliardi di dollari. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà datu e seguenti informazioni nantu à i cuntributi di l'investimenti fatti:

"Cù questi investimenti; Avemu aiutatu 17,9 milioni di persone à ottene cibo. Ogni 9,5 miliardi di dollari chì avemu investitu hà creatu novi opportunità di travagliu per 1 milione di i nostri citadini. Avemu cuntribuitu più di 520 miliardi di dollari à u nostru ingressu naziunale. U sustegnu di u putere produttivu di a nostra ecunumia era trà e nostre priorità principali. Grazie à l'investimenti chì avemu fattu trà u 2003 è u 2021, Turchia hà pruduttu più di 1 trilione 42 miliardi di dollari. In stu voluminu; Di sicuru, ùn era micca abbastanza per implementà i prughjetti chì avianu un impattu tali nantu à a produzzione, l'impieghi, u redditu naziunale è l'espurtazioni. U mondu cambiante, nova dinamica glubale; Hè necessariu approcci di nova generazione in i campi di trasportu è cumunicazione, chì sò stati pianificati è implementati nantu à l'assi di l'omu, di carica è di dati finu à oghje. Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, ùn pudemu micca esse indifferenti à questu periodu, quandu più mobili, capacità logistiche sò ghjunti à u primu pianu è e dati sò stati processati è a digitalizazione formanu a spina dorsale. In u 12u Cunsigliu di u Trasportu è di a Comunicazione, avemu determinatu a carta stradale di u trasportu è a cumunicazione in u mondu è in Turchia. Avemu agitu cù una mente cumuna per a nostra pulitica è visione aghjurnata nantu à l'assi di logistica, mobilità è digitalizazione. Cù i cuntributi di più di 500 accademichi, rapprisentanti di l'ONG, rapprisentanti di u settore privatu è i nostri amichi in istituzioni è urganisazioni pubbliche, 5 settori per a Pulitica di Trasportu Turca per esse in una struttura sustenibile; Governanza, beni umani è educazione, qualità è efficienza, sicurità è sicurità, regulazione, gestione finanziaria, tecnulugia, innovazione è digitalizazione, efficienza energetica è sustenibilità ambientale è suciale. In linea cù questi tituli; Realizà l'accordi legislativi necessarii cù investimenti in infrastrutture di trasportu è logistica chì susteneranu a produzzione à altu valore aghjuntu è l'orientazione à l'esportazione, l'integrità di u trasportu è di a logistica per diventà un capu glubale in u trasportu è a logistica, è un capu in a so regione, assicurendu un accessu ghjustu à u trasportu. è servizii logistichi, migliurà a qualità di l'infrastruttura di trasportu è logistica, aumentendu l'efficienza è l'efficienza in u trasportu è a logistica, riducendu i costi, assicurendu una mobilità intelligente è sustenibile in u trasportu è a logistica, aumentendu a cumpetenza di e risorse umane, assicurendu a cuscenza ambientale è aumentà l'efficienza energetica. in Trasporti è Logistica, Aumentà a Sicurezza in i Trasporti è a Logistica è Assicurendu u Benessere Suciali. Cù questu scopu, avemu fattu un passu assai impurtante per u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica ".

A PROPRIETA' DI VEHICULE AUMENTARÀ DI 2053% IN 2019 COMPARATU À 242

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli stanu prucedendu cù una comprensione seria, basata in dati, chì si preoccupa di u sensu cumunu è ascolta a sucietà per u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, è hà dichjaratu ch'elli analizanu prima a necessità cullendu l'aghjurnamentu. socio-demografica, l'usu di a terra, i sistemi di trasportu, l'infrastruttura è u turismu.

Dopu, Karaismailoğlu hà nutatu chì anu creatu un mudellu adattatu per i bisogni, tenendu in contu micca solu u cursu di Turchia, ma ancu u mondu, è di sicuru i tendenzi in u campu di trasportu è cumunicazione. Hà dichjaratu chì anu determinatu i paràmetri di a produzzione di viaghju, l'attrazione di u viaghju, a separazione di spezie è l'assignazione. Esprimendu chì dopu avè principiatu a preparazione di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Mentre stabilimu a nostra visione, scopi è strategie, avemu evaluatu ciò chì e diverse pussibilità Turchia puderia affruntà in logistica è trasportu generendu scenari alternativi. Avemu agitu à a luce di e previsioni è attese finu à u 2053 sottu u titulu di Raccolta, Analisi è Valutazione di Dati Current. In u 2053, a pruprietà di i veiculi in Turchia aumenterà di 2019 per centu cumparatu cù u 242. In quantu à u Produttu Internu Grossu, mentri Turchia hà righjuntu 2035 trilioni 7 miliardi di lire in 870, u voluminu di PIB previstu per 2053 hè di ghjunghje à 11 trilioni 240 miliardi di lire. I figuri previsti per a pupulazione, chì hè un altru paràmetru, sò 2035 milioni per u 98,09 è 2053 milioni per u 112,61. Hè previstu chì e nostre cifre d'impieghi, chì eranu più di 2019 milioni in 28, aumenteranu à 2035 milioni in 40 è più di 2053 milioni in 63. Un altru tema affettatu da a pupulazione crescente era u numeru di studienti. U numaru di studienti, chì hè previstu di esse 2035 milioni in 9.35, hè previstu di 2053 milioni in 10.84. In altri palori, New Turkey; Si trasformerà in un paese cù una pupulazione crescente, un numeru crescente di impiegati, diventa più ghjovanu, cresce a prosperità è diventa più riccu ".

A PARTITA DI FERROVII IN U TRANSPORTU DI MERCHE AUMENTA 2019 VOLTE DA 2053 À 7

Enfatizendu chì a dumanda di i passageri hè divisa in dui subrubrica cum'è viaghju di veiculi privati ​​​​è viaghju di trasportu publicu interurbanu, Karaismailoğlu hà dettu chì e dumande di trasportu publicu interurbanu sò determinate secondu 4 modi di trasportu, è chì 4 modi di trasportu sò presu cum'è basa per e dumande logistiche. . "I paràmetri chì avemu stabilitu per i scenarii sò; Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"U Scenariu Sostenibile, chì avemu creatu calculendu i migliori aspetti di ogni scenariu, hà furmatu l'investimenti per u periodu à vene. Ciò chì spicca in u scenariu sustenibile sò i nostri investimenti ferroviari. Mentre a tarifa di a ferrovia in u trasportu di merci era di 2019 per centu è di circa 3,13 milioni di tunnellate in 33, aspittemu chì a parte tutale di e ferrovie aumenterà à 2023 milioni di tunnellate in 5, cù una tarifa chì supera u 55 per centu. Dapoi u 2003, avemu rinnuvatu è arricchitu tramindui e ferrovie, chì sò state trascurate dopu à i primi anni di a nostra Republica, cù linii novi, soprattuttu cù u muvimentu di riforma chì avemu principiatu in e ferrovie. Prevemu chì a proporzione di e ferrovie in u trasportu aumenterà più di 2029 per centu in 11, è esse circa 2053 per centu in 22. Cusì, a parte di e ferrovie in u trasportu di merci aumenterà 2019 volte da u 2053 à u 7. In novu, vulemu aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu internaziunale di merci da 10 volte. In u trasportu di passageri, u nostru scopu per a nostra Visione 2053 hè di aumentà a parte di u trenu da più di 6 volte. Cusì, avemu u scopu di riduce a tarifa di trasportu stradale in u trasportu di merci, chì supererà u 2023 per centu in u 71, da u 2053 per centu in u 15. Queste cifre significanu ancu una riduzione significativa di l'emissioni di carbonu. Facemu i nostri piani è facemu i nostri priparazioni per chì a parte di a ferrovia aumenterà considerablemente. Quì pudete vede chjaramente a parte di l'usu di i veiculi privati. Avemu u scopu di mantene a parte di u trasportu di passageri cù veiculi privati ​​u listessu trà l'aspettattivi di u 2023 è u 2053. Questu hà ancu rinfurzà u nostru approcciu ambientalista, aumentà u carburante, l'ambiente è u risparmiu di tempu di i nostri prughjetti, è rinfurzà a cuntribuzione di i nostri prughjetti à a nostra ricchezza naziunale. Esperemu chì u numeru di passageri trasportati per ferrovia serà di circa 2023 milioni in 19,5. Avemu u scopu di aumentà sta cifra à 2035 milioni in 145 è 2053 milioni in 269, rispettivamente.

AUGURAREMU A RETE DI STRADA DIVISA À 2053 mila 38 chilometri in 60

Spieghendu chì stabiliranu un trasportu "ininterrottu è cunfortu" aumentendu u Livellu di serviziu di l'Autostrada à u più altu livellu cù l'investimenti da fà trà 2023 è 2053, Karaismailoğlu hà dettu chì cù 20 anni di travagliu è investimenti, a reta stradale divisa serà. s'allarga da 6 mila 101 chilòmitri à 28 mila 647 chilòmitri, è a reta di autostrada da 1714 chilòmitri. Ellu hà dichjaratu chì hè stata aumentata à 3 mila 633 chilometri. "Quandu ghjunghjemu à u 2053, espansione a nostra reta stradale divisa à 38 mila 60 chilometri; Karaismailoğlu hà dettu: "Aumenteremu a nostra rete di autostrade à 8 mila 325 chilometri è hà fattu e seguenti valutazioni:

"Finu à u 2053, Autostrada Aydın - Denizli, Autostrada Nord Marmara Hadımköy - Autostrada Başakşehir, Autostrada Kınalı - Tekirdağ Çanakkale Savaştepe, Autostrada Çanakkale - Savaştepe, Mersin - Erdemli - Silifke - Autostrada Taşucu - Autostrada Kılezkale Sekkale - Kılezkale Sekkale - Kılezkale Ankara , Antalya - Alanya Highway, Sapanca - Afyonkarahisar Highway, Samsun - Mersin Highway, Trabzon - Habur Highway, Afyon - Burdur Highway, Alanya - Silifke Highway, Delice - Samsun Highway, Ankara - İzmir Highway, Bozüyük - Afyonkarahisar Highway, Çedemli - L'autostrada Silifke - Taşucu (Sezione Kızakalesi - Taşucu), l'autostrada Denizli - Burdur - Antalya, l'autostrada Gerede- Merzifon - Bürgulak, l'autostrada Sivrihisar - Bursa, l'autostrada Şanlıurfa - Habur (inclusa la Strada di Connessione Diyarbakır) sarà completata.

A LUNGHEZZA FERROVIARIA DA ESSERE AUMENTATA À 2053 mila 28 KILOMETRI IN 590

Rimarchendu chì anu dichjaratu una "mubilizazione", per dì cusì, per a rinascita di e ferrovie, chì era stata abbandunata dapoi anni, è per purtà più a pulitica di "tesce a patria cù rete di ferru", u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu. , disse: "In questu cuntestu, l'effetti pusitivi sò nantu à riformi chì rifletteranu micca solu in u nostru paese, ma ancu in u mondu. avemu firmatu. Avemu aumentatu a lunghezza di a linea ferroviaria signalata, chì era di 2 mila 505 chilometri, da un record di 183 per centu, à 7 mila 94 chilometri. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di a linea di ferrovia elettrica, chì hè 2 mila 82 chilometri, da 188%, à 5 mila 986 chilometri. Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea cunvinziunali à 11 mila 590 chilometri. Avemu custruitu 1.213 chilometri di linea YHT è 219 chilometri di linee di treni à alta velocità. Avemu orgogliu purtatu a nostra Turchia à a pusizione di 8th in u mondu è 6th in Europa cum'è u paese operatore YHT. Mettendu in serviziu a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, avemu furnitu una cunnessione ferroviaria ininterrotta da l'Asia à l'Europa. Avemu aumentatu a lunghezza di a linea di ferrovia, chì era 2003 mila 10 chilometri in 959, à 13 mila 22 chilometri. Purteremu sta figura à 2053 mila 28 chilometri in 590 ", disse.

TRASFERIAmu A CARICA IN AUTOSTRADE A FERROVIA

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, chì hà dettu: "Trasferemu a carica nantu à l'autostrade à e ferrovie", hà spressu chì sò cuscenti di l'impurtanza di trasferisce a parte di u trasportu di passageri è di merci nantu à l'autostrade à altri modi di trasportu in ordine. per fà l'usu più efficau di u putenziale è a superiorità geografica di Turchia. Indittendu chì anu datu un locu speciale à e ferrovie in u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Aumentendu a parte di e ferrovie in a reta di trasportu di u nostru paese in quantu à u trasportu di passageri è di merci, aumenteremu a parte di e ferrovie in u trasportu di passageri da 1 per centu à 6,20 per centu, chì hè sopra à a media europea. Questu significa chì u numeru di i nostri passageri, chì hè oghje 19,5 milioni, hà righjuntu circa 270 milioni. Faremu ancu cuntributi significativi à riduce a parte di e strade in u trasportu di passageri è di merci è riduce l'emissioni di carbone da u trasportu. In u 2023, trà tutti i modi di trasportu, a tarifa di trasportu di merci, chì hè prevista per esse 2023 milioni di tunnellate è 55 per centu in 5,08, serà aumentata da 7 volte è 440 milioni di carichi seranu trasportati per ferrovia, è l'aumenteremu à 18 per centu, superendu a media europea di 21,93 per centu. Sicondu u nostru Pianu Maestru di Trasportu è Logistica; Per u 2053, aspittemu di compie 6 chilometri di linea ferroviaria, cumprese 196 chilometri di linee di treni à alta velocità, 1.474 chilometri di linee convenzionali, 622 linee di treni à alta velocità è 262 chilometri di linee di treni à alta velocità. In più di e linee di treni d'alta velocità esistenti, 8 chilometri di a linea di treni d'alta velocità di 554 chilometri chì deve esse cumpletata da u 2053 seranu compie l'annu prossimu. E linee di treni d'alta velocità, chì hè unu di i passi fatti per aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di passageri è di merci in u nostru paese, diventeranu significativamente diffusa finu à u 622, è u numeru di pruvince cunnesse da treni d'alta velocità aumenterà da 546. à 2053.

U NUMERU DI FACILITÀ PORTUALI DA ESSERE AUMENTATA À 255

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u rolu di i porti in Turchia guadagna sempre più impurtanza per l'integrazione di i modi di trasportu in tuttu u paese, è ancu di cunnetta i corridori di trasportu regiunale è internaziunale da est à punente è da u nordu à u sudu. esse circa 2023 milioni 254 mila tunnillati. Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì hà dichjaratu chì u numeru di strutture portuali attualmente hè 343 è chì serà aumentatu à 2053 in 420, hà dettu: "Cù u Prughjettu di u Canale, chì hè inclusu in u Modellu di Pianificazione di u Trasportu da 978. , a carta attuale di a nave in u Bosforu serà ridutta è u putere di u nostru paese per via di a so pusizioni geopolitica serà più putente. Hè previstu di aumentà ancu ", disse.

U NUMERU DI AEROPORTI AURRÀ À 61

Sottulineendu chì a Turchia hè un centru di trasportu aereu impurtante per l'Europa, l'Asia Occidentale è l'Africa in quantu à u trafficu di passageri è di merci, Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"A Turchia hà una densa rete di aeroporti cù 56 aeroporti chì sustenenu l'economia è u turismu di u paese in rapida crescita. Questa cifra aumenterà à 2053 da u 61. Prughjetti in costruzione è previsti per u sviluppu di a nostra reta di l'aeroportu, Çukurova Airport, Rize-Artvin Airport, Bayburt-Gümüşhane Airport, Yozgat Airport, Antalya Airport Expansion

L'espansione di l'aeroportu di Trabzon, l'espansione di l'aeroportu di Esenboğa hè a 2ª tappa di l'aeroportu di Istanbul. A Logistica hà un postu preziosu in u nostru Pianu di l'Infrastruttura di Trasportu è di Logistica ... In questu cuntestu, avemu riunitu i nostri Suggerimenti per u Sviluppu di Attività Logistiche è Strategie di Trasportu sottu alcune rubriche principali. Aumentà e pulitiche di mobilità, i tipi di bilanciu in e pulitiche di trasportu, l'usu ottimale di e pulitiche di l'infrastruttura, l'aumentu di e pulitiche di qualità di serviziu è di efficienza operativa, aumentendu e pulitiche di efficienza energetica è di sensibilizazione ambientale, aumentendu e pulitiche di sicurezza è di sicurezza, aumentendu e pulitiche di qualità è efficienza di e risorse umane, aumentendu u livellu di Politiche di Tecnulugia è Digitalizazione Queste sò e pulitiche per Migliurà Opportunità d'Investimentu è Aumentà l'Attività di Sviluppu di l'Affari. Finu a data, avemu apertu 13 centri logistichi per u funziunamentu. Stu numeru serà aumentatu à 26 è a tavola chì vede nantu à a mappa apparirà ".

U NUMRU DI PROVINCIA CUN CONNESSIONE VELOCE TRENU SERA AUMENTATA DA 8 À 52

"Per sprimà a dimensione di a nostra Visione 2053, l'inclusività di i nostri investimenti è u futuru designu in numeri; Quandu ghjunghjemu à 5 à a fine di i nostri piani di 2053 anni; Investiremu 198 miliardi di dollari in ferrovia, strada, via marittima, via aerea è cumunicazione ", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, "Questu hè solu i nostri benefici di risparmiu da i nostri investimenti stradali, ferroviari, marittimi è aerei, 59 miliardi di dollari in tempu, 26. miliardi di dollari in carburante, 10 miliardi di dollari in accidenti. Salveremu un totale di 31 miliardi di dollari in u nostru tesoru, vale à dì a nostra nazione, da i nostri investimenti, 56 miliardi di dollari da i costi di riduzzione di emissioni è 176 miliardi di dollari da effetti esterni ", disse. .

Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì anu determinatu l'obiettivi per ogni settore unu per unu, cum'è u risultatu di i studii intensivi realizati in u quadru di u Pianu Maestru di Trasportu è Logistica, hà dettu chì i risultati di u 55u Cunsigliu di Trasporti è Infrastrutture, chì includenu altu I participanti di u livellu di 12 paesi, anu ancu chjappu nantu à sta strada. Karaismailoğlu hà dettu: "In cunsiquenza, in e nostre ferrovie; A parte di u trasportu di passageri serà aumentata da 0,96 per centu à 6,20 per centu, è quella di u trasportu di merci serà aumentata da 5,08 per centu à 21,93 per centu. U numeru di pruvince cù a cunnessione di u Trenu à Alta Velocità serà aumentatu da 8 à 52. In u risultatu di questi; Aumenteremu u numeru di passageri chì purtemu da 19,5 milioni à 270 milioni è a carica da 55 milioni à 448 milioni in un annu. Cù una infrastruttura sicura, veloce, efficiente è efficace, u 35 per centu di i bisogni energetichi totali di Turchia in e ferrovie seranu soddisfatti da fonti d'energia rinnuvevuli. Sta trasfurmazioni in ferrovie hè ancu assai impurtante in quantu à riduce a densità di e nostre autostrade. Cù stu metudu, a parte annuale di u trasportu di merchenzie nantu à e nostre autostrade serà ridutta da 71,39 per centu à 57,47 per centu. L'accidenti seranu ridotti cù infrastruttura stradale veloce è sicura dotata di tecnulugia intelligenti è autonome. A vita è a pruprietà di a nostra nazione seranu prutette. L'usu di l'energia elettrica è alternativa serà aumentatu invece di i carburanti fossili nantu à l'autostrade. Per quessa, seranu create infrastrutture adattate per i veiculi elettrici, cum'è a "ricarica elettrica".

L'APPLICAZIONI PORTU VERDE SERÀ ESPANSIONE

Dichjarà chì u numeru di strutture portuali serà aumentatu da 217 à 255 in rotte marittime, chì hè a basa di a Patria Blu, u puntu chjave di l'integrazione di u cummerciu internaziunale è di u trasportu, Karaismailoğlu hà nutatu chì espansione l'applicazioni di u Portu Verde, un Alti tassi di risorsi energetichi rinnuvevuli seranu utilizati in i porti. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu: "I viaghji autonomi di navi seranu sviluppati è l'efficienza di gestione serà aumentata cù sistemi autonomi in i porti. L'infrastruttura di trasportu marittimu multi-modale è di corta distanza chì pò serve i paesi di a regione serà sviluppata espansione a capacità di serviziu di trasferimentu di i porti. E, sicuru, u rolu di Turchia in u trasportu marittimu, chì hè unu di i prughjetti di trasportu più impurtanti micca solu in u nostru paese, ma ancu in u mondu, serà rinfurzatu è u Mari Neru serà trasfurmatu in un Lago di u Cummerciu Turcu.

SERÀ À I TOP 10 PAESI IN RANKING INDICE DI PRESTAZIONI LOGISTICA

"Avemu riassuntu u nostru approcciu à l'industria di l'aviazione cù e parolle di u nostru presidente," A compagnia aerea serà u modu di u populu ". Avemu cridutu in questu è avemu ottinutu ", hà dettu Karaismailoğlu, aghjustendu chì l'aeroportu di Istanbul hè diventatu un simbulu di successu in questu campu. Sottulineendu chì l'aeroportu di Istanbul, chì hè chjamatu "Nimu vola da quì", hè u primu postu in a classificazione europea di u trafficu di passageri in u 2020, Karaismailoğlu hà dettu chì in u so primu annu operativu, l'ingudu garantitu di u passageru internaziunale di 233,1 milioni d'euros hè statu superatu, è 22,4 milioni. Euros à u Tesoru, hà sottolineatu chì u pagamentu supplementu hè statu fattu. Indittendu chì una infrastruttura di monitoraghju, rapportu è verificazione di emissioni serà stabilita è e emissioni di carbonu seranu gestite strategicamente, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "U biocarburante o carburante sinteticu ecologicu serà pruduttu in u trasportu aereo. U trasportu regiunale di carichi aerei serà più sviluppatu. I nostri miri sò ancu chjaru per u nostru settore logisticu, chì hè a dinamo di u nostru cummerciu. finu à u 2053; U numeru di centri logistichi serà aumentatu da 13 à 26. Serà trà i primi 10 paesi in u ranking di l'Indice di Prestazione Logistica. U sistema di portu seccu serà sviluppatu è allargatu. U Corridor Centrale diventerà una basa logistica. U numeru di centri logistichi induve a gestione efficace di l'affari in i normi internaziunali hè aduttatu serà aumentatu. A trasfurmazioni digitale serà supportata è i prucessi di cuntrollu doganali seranu accelerati è a so efficacità serà aumentata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*