U Ministru Karaismailoğlu hà scontru cù l'impiegati di Marport à Sahur

U Ministru Karaismailoğlu hà scontru cù u staffu di Marport à Sahur
U Ministru Karaismailoğlu hà scontru cù l'impiegati di Marport à Sahur

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà fattu u sahur cù i travagliadori chì travaglianu in Marport. Facendu valutazioni nantu à l'economia turca di l'esportazioni, Karaismailoğlu hà dettu: "I nostri porti sò indispensabili quì. À u Cumplessu Portu Ambarlı in cui simu, site rispunsevule per u 25 per centu di u trasportu di container in Turchia. Hè per quessa chì site cusì preziosu ".

U più grande portu di container privatu di Turchia, Marport, hà accoltu recentemente u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu. Karaismailoğlu, chì si riunì cù i travagliadori di Marport in Sahur, hà spartutu sia l'evoluzione in u settore di u trasportu sia e so aspettative per u periodu à vene.

"A vostra cuntribuzione serà più in l'anni à vene"

Karaismailoğlu, chì hà fattu investigazioni in u portu, hà dettu: "Avete travagliatu per l'infrastruttura di Turchia, chì serà una putenza globale in u settore logisticu è guidà i muvimenti globali è logistichi. Semu grati à tutti voi per questu. "Indettendu chì quasi u 12 per centu di u voluminu di u cummerciu mundiale di 90 miliardi di tunnellate hè fattu per mare, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "I nostri porti sò indispensabili quì. À u Cumplessu Portu Ambarlı in cui simu, site rispunsevule per u 25 per centu di u trasportu di container in Turchia. Hè per quessa chì site cusì preziosu. Spergu chì, in l'anni à vene, a capacità di stu locu serà aumentata è a so cuntribuzione à l'esportazioni serà più ", disse.

U scopu di l'esportazione hè di 250 miliardi di dollari

Karaismailoğlu hà dettu: "Grazie à voi in i nostri porti, avemu battutu record l'annu passatu è hà aumentatu e nostre esportazioni à 225 miliardi di dollari. U nostru scopu di questu annu hè 250 miliardi di dollari. In l'anni chì venenu, sta figura cresce à 500 miliardi di dollari. Quessi sò i principali muvimenti di l'infrastruttura di trasportu chì facemu. Ùn ci hè più ostaculi davanti à noi. In l'anni à vene, seremu trà e 10 più grandi economie sviluppate di u mondu è seremu una superpotenza glubale chì dirige i movimenti logistichi in u mondu.

Arkas è l'operatore mundiale di u portu di container Terminal Investment LTD. Marport cuntinueghja à scopre un novu terrenu in Turchia cù e so applicazioni muderne di layout portu, equipaghji di punta, sistema operatore di terminale di nova generazione è investimenti pionieri.

Marport face una cuntribuzione significativa à u cummerciu esteru turcu gestionendu u 20 per centu di u trafficu di merci in a Regione di Marmara è u 12 per centu di a Turchia. 2021 TEU sò stati trattati in Marport in 1.503.254. In 2022, hè destinatu à trattà 10 TEU cun un aumentu di circa 1.644.000 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*