U Ministru Muş hà annunziatu i dati di u Cummerciu Esteru per marzu

U Ministru Mus hà annunziatu i dati di u cummerciu esteru di marzu
U Ministru Muş hà annunziatu i dati di u Cummerciu Esteru per marzu

U Ministru di u Cummerciu Mehmet Muş hà dichjaratu chì l'esportazioni in marzu anu aumentatu di 19,8 per centu paragunatu à u stessu mese di l'annu precedente è ammontanu à 22,7 miliardi di dollari, aghjustendu, "Questa cifra hè a più alta cifra di esportazione in marzu di tutti i tempi". disse.

U Ministru Muş hà annunziatu i figuri di u cummerciu esteru di marzu in a cunferenza di stampa chì hà tenutu cù u presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM) İsmail Gülle in a Sala di Cunferenza di u Ministeru di u Cummerciu.

Enfatizendu chì l'impulsu ottenutu in l'esportazioni in 2021 hà cuntinuatu ancu quist'annu, Muş hà dettu: "In cunsiquenza, in marzu avemu lasciatu, e nostre esportazioni anu aumentatu di 19,8 per centu paragunatu à marzu di l'annu precedente è hà righjuntu 22,7 miliardi di dollari. Questa figura hè a più alta figura di esportazione di marzu di tutti i tempi. Avemu ancu annunziatu i più alti numeri mensili in ghjennaghju è ferraghju. Avemu fattu 3 fora di 3 questu annu ". disse.

Nutendu chì l'impurtazioni di marzu ammontanu à 30,9 miliardi di dollari, Muş hà dettu chì l'impurtazioni di l'energia anu un postu impurtante in a citata figura d'importazione.

"L'importazione senza l'energia era di 22,5 miliardi di dollari in marzu"

Rimarchendu chì cù questi sviluppi, u voluminu di u cummerciu esteru hè aumentatu à 26 miliardi di dollari in marzu cù un aumentu di 53,6 per centu cumparatu cù l'annu precedente, Muş hà fattu a valutazione seguente:

"À questu puntu, mi pare utile per apre un tema separatu nantu à l'impurtazioni di energia. L'aumentu di i prezzi di i prudutti mundiali, in particulare u petroliu è u gasu naturale, hè statu efficace in u nostru aumentu di l'impurtazioni in u periodu di ghjennaghju à marzu. In fattu, i prezzi di i prudutti di u mondu glubale anu aumentatu da 41,8 per centu in i primi dui mesi di questu annu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. Per d 'altra banda, i prezzi di l'oliu Brent, chì eranu 76 dollari in ghjennaghju, anu aumentatu da 70,2 per centu in marzu è righjunghji 130 dollari. In listessu modu, i prezzi di u gasu naturale in Europa anu aumentatu da un tassu assai altu di 313 per centu in i primi dui mesi di questu annu paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente. Sta situazione in i mercati glubale hè naturali riflessa in i nostri impurtazioni di energia. E nostre importazioni d'energia anu aumentatu di circa 156 per centu in marzu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente è righjunghji 8,4 miliardi di dollari, è in u periodu di ghjennaghju-marzu, anu aumentatu da 188 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente è hà righjuntu 25 miliardi. dollari. Escludendu l'energia, e nostre impurtazioni ammontanu à 22,5 miliardi di dollari in marzu ".

"U rapportu di l'esportazioni à l'impurtazioni senza l'energia cresce à u 95 per centu"

U Ministru Muş hà rimarcatu chì mentre u rapportu di l'esportazioni à l'impurtazioni era di 73,4 per centu in marzu, sta ratio hè aumentata à 4,5 per centu cun un incrementu di 95 punti paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, quandu guardemu stu rapportu escludendu l'energia 2022. billion dollars di l'aumentu di 25,7 billion dollars in l'impurtazioni in u stessu periodu di l'annu precedente hè risultatu da l'aumentu di l'impurtazioni d'energia, in particulare l'aumentu di l'impurtazioni di gas naturale è di petroliu crudu. Quandu valutemu tutte queste dati, pudemu dì chì u nostru paese hà mostratu un rendimentu d'esportazione assai forte cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente ". utilizatu l'espressioni.

Nutendu chì crede pienamente chì u forte rendimentu continuerà è chì ghjunghjeranu novi record in l'esportazioni in a continuazione di questu annu, Muş hà dettu: "Cù e nostre esportazioni di 235,6 miliardi di dollari in l'ultimi 12 mesi, facemu passi fermi versu. u scopu di esportazione di 2022 miliardi di dollari indicatu da u nostru presidente per a fine di u 250 ". disse.

U Ministru di u Cummerciu, Mehmet Muş, hà dichjaratu ch'elli imponeranu e sanzioni più dure à e cumpagnie chì ùn riflettenu micca a riduzione di l'IVA nantu à i prezzi è facenu i citadini soffrenu cù aumenti ingiusti di i prezzi, è hà dettu: "Tuttu u nostru staffu di ispezione in 81 pruvince sò in u campu, i nostri u cunsigliu d'ispezione hè in alerta. Quelli chì facenu altre azzioni speculative cù ghjochi di tag in violazione di a lege seranu pagati un prezzu pesante in u quadru di a lege. disse.

U Ministru Muş hà annunziatu i figuri di u cummerciu esteru di marzu in a cunferenza di stampa chì hà tenutu cù u presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM) İsmail Gülle in a Sala di Cunferenza di u Ministeru di u Cummerciu.

Dichjarà chì l'effetti multidimensionali di a situazione di guerra trà Russia è Ucraina nantu à l'ecunumia glubale anu cuminciatu à sente in seriu, Muş hà dettu chì e catene di furnimentu chì sò attualmente disturbate per via di l'epidemie sò state più colpite da a guerra trà i dui paesi. chì sò i pruduttori principali di parechje materie prime critiche è commodities in u mondu, hà dettu chì hà causatu aumentu di prezzu supplementu.

Nutendu chì un analisi publicatu da l'OCDE predice chì a guerra pò aumentà l'inflazione globale di 2,5 punti è chì pò avè un impattu negativu nantu à a crescita ecunomica glubale di più di 1 per centu, Muş hà nutatu chì l'Eurozona hè stata ancu severamente affettata da l'attuale. crisa.

Enfatizendu chì a Turchia ùn hè micca stata indifferente à questu avvenimentu impurtante in a so regione è chì hè diventata u centru di a diplomazia realizata per assicurà un cessamentu di u focu immediatamente, Muş hà dichjaratu chì u paese cuntinueghja fermamente u so rolu di mediatore affidabile chì pò negozià cù e duie parti. .

Indittendu l'intensificazione di i cuntatti di altu livellu cù i dui paesi sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Muş hà dettu:

"Noi, cum'è u Ministeru di u Cummerciu, facemu grandi sforzi per chì a guerra in quistione ùn hà micca affettatu negativamente l'attività cummerciale è ecunomiche chì avemu fattu cù i dui paesi dapoi anni. Cuntinuemu u nostru travagliu in e dimensioni di l'esportazione, l'importazione, a logistica, a dogana è e relazioni straniere in coordinazione cù tutte l'istituzioni pubbliche pertinenti è attori di u settore per mezu di i banchi di coordinazione chì avemu stabilitu in u nostru Ministeru. In questu sensu, l'accessu hè furnitu per mezu di a linea di cumunicazione persunale stabilita cù i nostri trasportatori di terra è di mare chì sò chjappi in zoni di cunflittu, è tutti i tipi di sustegnu, cumprese l'aiutu umanitariu, li sò furniti ".

Misure contr'à l'epidemie è a guerra

U Ministru Muş, invece, hà infurmatu chì a causa di a guerra, i navi anu pigliatu l'iniziativi necessarii per trattà cù l'aumentu di i costi di trasportu è di riassicurazione, è spiegò chì eranu in cuntattu constante cù l'urganisazioni di u settore è in linea cù e richieste di l'imprese, anu pigliatu ancu e misure per assicurà a sicurità di furnimentu per i prudutti necessarii.

In listessu modu, Muş hà dichjaratu ch'elli sò in un intensu tempu di travagliu per furnisce i prudutti necessarii da l'industria à un costu assequible identificendu canali è metudi di fornitura alternativu, è infine, oliu di canola, carthamu, oliu di granu, chì pò esse sustituitu per l'oliu di girasole cù canola-colza per assicurà a sicurità di l'approvvigionamentu in l'olii vegetali, ricurdò chì anu resettatu i tassi di l'imposte doganali nantu à l'olii di soia è di palma.

Per d 'altra banda, rimarchendu chì anu intensificatu ulteriormente e so attività di diplomazia cummerciale cù l'Unione Europea (UE), Muş hà dettu: "Prima u focu di Kovid-19, avà a Guerra Russia-Ucraina, hà dimustratu una volta di più chì Turchia hè una fiducia affidabile. centru di pruduzzione è furnimentu in particulare per i paesi occidentali. cunfirmatu ". usatu a frasa.

Nutendu chì a liberalizazione di e quote di transitu cù a Romania hè un successu impurtante è un sviluppu storicu per a Turchia è a parte di l'UE, Muş hà dichjaratu chì a realizazione di u cummerciu di transitu attraversu Turchia rinforza stu rolu di u paese, chì hè un ligame impurtante in u mondu globale. catene di furnimentu strategicu è logisticu. Muş hà dettu chì vulianu vede sviluppi pusitivi in ​​quantu à l'aghjurnamentu di l'Accordu di l'Unione Doganale u più prestu pussibule.

"Ùn lasceremu micca e persone malicioso chì participanu à aumenti manipulativi di prezzi"

U Ministru Muş hà spiegatu chì a Turchia, cum'è tutti i paesi, passa per un prucessu ecunomicu impurtante per via di l'epidemie è di a guerra in a geografia vicinu, chì l'effetti ùn sò micca passati completamente. Nutendu chì u più impurtante di i prublemi sorgiti da questi sviluppi hè l'aumentu di i costi, Muş hà dichjaratu chì, cum'è u guvernu, cuntinueghjanu à piglià tutte e misure necessarie per impedisce chì i cunsumatori è i cummircianti sò vittime in questu sensu.

Ricordendu chì a tarifa di IVA hè stata ridutta à 8 per centu in parechji prudutti di bisogni basi è in a prestazione di tutti i tipi di servizii alimentari è di bevande, cumpresi i ristoranti, Muş hà fattu a valutazione seguente:

"Cumu u Ministeru di u Cummerciu, cuntinuemu i nostri sforzi per ghjunghje à u scopu di sti regulamenti di VAT, chì sò stati implementati sacrificendu i rivenuti di u Tesoru. Subbitu dopu à l'entrata in vigore di u regulamentu, avemu strettu e nostre ispezioni in tuttu u paese attraversu e nostre direzzione cummerciale in 81 pruvince. Nimu ùn duverebbe dubbità chì imposteremu e sanzioni più dure à e cumpagnie chì ùn riflettenu micca a riduzione di l'IVA nantu à i prezzi è facenu soffrenu i nostri citadini cù aumenti di prezzu inghjustu. Ùn violeremu micca i diritti è e lege di i nostri citadini. Semu sempre cù i nostri cummircianti di travagliu onesti è cummercianti, ma ùn lasciamu micca e persone maliziusi chì s'impegnanu in aumenti di prezzu speculative è manipulative. Tuttu u nostru persunale di ispezione in 81 pruvince sò nantu à u campu, u nostru cunsigliu d'ispezione hè in alerta. Esaminemu settore per settore, fighjemu. Quelli chì facenu qualchi altri azzioni speculative cù tag games in violazione di a lege seranu pagati un prezzu pesante in u quadru di a lege. Cum'è u guvernu, a nostra priorità in questu periodu hè di rializà u funziunamentu ecunomicu chì guarantisci l'impieghi è i vaccini di u nostru populu, cum'è dichjaratu da u nostru Onorevole Presidente.

Rimarchendu chì, mentri Turchia passa per un periodu impurtante è prova di prutezzione di i so citadini da l'effetti di i prublemi glubale, qualchissia sparghje a nutizia chì ùn hè micca basatu annantu à l'infurmazioni cuncreti è ùn hà nunda di fà cù i figuri veri, pruvucannu speculazioni in u publicu. Vogliu sprime in particulare ch'ellu deve rispettà i numeri. Invitu tutti à agisce in modu rispunsevuli, à abbandunà a ricerca di prufitti pulitichi basatu nantu à a sensibilità di u nostru populu, è à aduttà una attitudine constructiva. disse.

"Hè destinatu à creà un voluminu di creditu di 22 miliardi di lire per l'esportatori di PMI"

U Ministru Muş hà rimarcatu chì ci hè stata una crescita annuale di 7,6 per centu in l'indice di produzzione industriale, chì hè unu di i dati principali nantu à a crescita, è ancu i boni sviluppi in i settori di l'esportazioni è di a chimica, hà dettu chì i tassi d'utilizazione di a capacità anu righjuntu. u livellu di 80 per centu.

Dichjarà chì a continuazione di l'aumentu di a capacità cù novi investimenti è ordini da Turchia in i settori sopra menzionati in u periodu à vene darà cuntributi concreti à l'aumentu sustinibili di l'esportazioni, Muş hà dettu: "U rendiment di e nostre esportazioni in u periodu di ghjennaghju-marzu cù l'indicatori principali, una forte crescita in u primu trimestre di u 2022. indica chì a ratio hè stata ottenuta. Queste dati, chì revelanu chì e rote di l'ecunumia giranu in modu sanu, sò assai impurtanti per u periodu in quale simu ". disse.

Indicà chì a produzzione cuntinuata di Turchia senza rallentà è l'accelerazione chì hà ottenutu in l'esportazioni hè estremamente significativu, Muş hà dettu:

"In questu cuntestu, facemu azzioni cuncrete per tutte e dumande di i nostri esportatori, da u finanziamentu à l'accessu à u mercatu. Export Development Inc., chì faciliterà a diffusione di l'espurtazioni à a basa riducendu i prublemi collaterali è i costi di accede à u creditu di i nostri PMI è esportatori, hà iniziatu e so operazioni à u principiu di stu mese. Cù u Pacchettu di Supportu Equity, u primu pacchettu di supportu à esse cumissionatu in u HDI, hè destinatu à creà un volumu di creditu tutale di 22 miliardi di lire per l'esportatori cù u statutu di PMI. Al di là di questu, aumentemu sia a portata è a quantità di u sustegnu tradiziunale furnitu da u nostru Ministeru ogni annu. In questu cuntestu, una risorsa di 2022 miliardi TL hè stata attribuita à u benefiziu di i nostri esportatori in 5,2. Continuemu à sustene i nostri esportatori in accede à i finanzii attraversu Türk Eximbank. In u 2021, 46,1 miliardi di dollari di supportu sò stati furniti à i nostri esportatori in termini di assicuranza di creditu è ​​di creditu. Mentre chì 15 mila imprese anu beneficiatu di sti supporti, u 77 per centu di elli eranu PMI ".

Enfatizendu chì continuanu à pruduce novi prughjetti per aumentà l'esportazioni di servizii è l'esportazioni di merchenzie, Muş hà dettu:

"In più di u nostru supportu attuale per l'esportazioni di serviziu, daremu un impetu impurtante à e nostre industrie di software è informatica cù u prugramma e-Turquality chì entrerà in vigore prestu. E nostre esportazioni di servizii in ghjennaghju di questu annu anu aumentatu da 2021 per centu cumparatu cù u stessu mese di u 70,5, per 4,8 miliardi di dollari. Cù a cuntribuzione di i nostri novi settori chì sustenemu in u 2022, vulemu superà l'obiettivu di 68 miliardi di dollari in i nostri esportazioni di servizii. Avemu fiducia in l'imprenditori è i travagliadori di stu paese, u dinamisimu di u nostru mondu cummerciale, è a so capacità di adattà à e cundizioni cambianti è difficili. Avemu u scopu di fà di l'esportazioni u fattore principale di a nostra crescita ecunomica in 2021, cum'è in 2022 ".

Dopu à i discorsi, u Ministru Muş è u presidente TİM Gülle anu prisentatu una placca di apprezzamentu à i capi di i sindicati esportatori per a so cuntribuzione à l'esportazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*