U numeru di Studienti in Centri di Educazione Prufessionale hè cresciutu di 3 per centu in 158 mesi

U numeru di Studienti in Centri di Educazione Prufessionale hè cresciutu di 3 per centu in 158 mesi
U numeru di Studienti in Centri di Educazione Prufessionale hè cresciutu di 3 per centu in 158 mesi

In u risultatu di i sforzi fatti da u Ministeru di l'Educazione Naziunale per espansione i centri di educazione prufessiunale è cuntribuiscenu à l'aumentu di l'impieghi, u numeru di studienti iscrittu in centri di educazione prufessionale hà aumentatu da 158 per centu in trè mesi da 159 mila à 410 mila. 3

U Ministeru di l'Educazione Naziunale cuntinueghja à espansione i centri di furmazione prufessiunale è cuntribuisce à l'aumentu di l'impieghi. In questu cuntestu, i cambiamenti fatti in a Legge di l'Educazione Prufessionale N ° 2021 à a fine di dicembre 3308 cuminciaru à dà fruttu. Dopu à u regulamentu, u numeru di i studienti iscrittu in centri di educazione prufessiunali cresce da 158 mila à 159 mila cù un incrementu di 410 per centu. Cusì, à a fine di u 2022, u 1 per centu di u scopu di 41 milione di studienti in i centri di furmazione prufessiunale hè statu rializatu in i primi trè mesi.

Cù u novu regulamentu, un studiente chì si scrive in u centru di furmazione prufessiunale riceve una tarifa mensuale di lire 1.275 mentre studia. À a fine di trè anni, i viaghjatori sò pagati intornu à 2.125 lire. Tutti sti tariffi sò pagati da u statu. Inoltre, tutti i studienti sò assicurati contr'à accidenti di u travagliu è e malatie occupazionali. U tassu d'impiegazione di i graduati hè ancu abbastanza altu, circa 88 per centu. U fattu chì ùn ci hè micca una limitazione d'età per iscrive in questi centri hè ancu un grande vantaghju.

U 54 per centu di i studienti sò 19 anni o più

L'aumentu di i studienti in i centri di furmazione prufessiunali hè principalmente custituitu da citadini di 19 anni è più. Cunsiderendu chì 410 mila 222 di 283 mila studienti anu 19 anni è più, vale à dì, 54 per centu di elli, si pò vede chjaramente quantu serà efficace a regulazione per riduce u disoccupazione di i ghjovani.

A più alta dumanda hè in Istanbul, Gaziantep, Adana, Mersin è Hatay.

A più alta dumanda di centri di furmazione prufessiunale hè stata in Istanbul, induve 30 studienti sò registrati. Gaziantep cù 510 mila 17 studienti è Adana cù 413 mila 17 studienti seguitanu Istanbul. Sicondu u numeru di studienti iscrittu in centri di educazione prufessiunale, Mersin era quartu cù 339 mila 16 studenti, mentri Hatay era quintu cù 317 mila 16 studenti.

A più alta dumanda hè per i servizii di bellezza è cura di i capelli.

I servizii di bellezza è di cura di i capelli si sò classificati in u primu postu cù 71 mila 100 studenti, a tecnulugia di i veiculi motori hè stata seconda cù 60 mila 31 studenti, è i servizii di l'alimentariu è di e bevande si sò classificati in u terzu cun 39 mila 479 studenti in a dumanda di centri di educazione prufessiunale. Tecnulugia di l'elettronica-elettronica hà classificatu quartu cù 35 mila 249 studienti, è a tecnulugia di cuncepimentu di moda hà classificatu quintu cù 29 mila 169 studenti.

Target 1 milione di studienti

Facendu una valutazione nantu à u sughjettu, u Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà dettu: "U novu regulamentu fattu in a Legge di l'Educazione Prufessionale N ° 3308 hà rinfurzatu i centri di furmazione prufessiunale è hà iniziatu una nova era in l'elevazione di e risorse umane necessarie da u mercatu di u travagliu. Per a prima volta, un mecanismu attrattiva hè statu creatu per i patroni è i ghjovani in furmazione prufessionale. Questu hè un passu storicu chì aumenterà l'impieghi per u nostru paese. Avemu principiatu un studiu cumpletu per intruduce l'uppurtunità offerte da i centri di furmazione prufessiunale. Avemu preparatu lochi publichi. Per d 'altra banda, i nostri amministratori è i maestri in 81 pruvince furniscenu guida à e famiglie nantu à l'educazione prufessiunale. Introducenu centri di furmazione prufessiunali à e camere di l'industria è di u cummerciu, i rapprisentanti di u settore è e famiglie in pruvince. Avemu stabilitu centri di furmazione prufessiunale per tutti l'OIZ, in particulare per chì l'OIZ ponu prufittà di sta opportunità. Tutti questi passi sò stati immediatamente riflessi in i numeri di i studienti. In un cortu periudu di trè mesi, u numeru di studienti hà aumentatu da 158 per centu. Per d 'altra banda, u fattu chì stu aumentu hè accadutu principarmenti à l'età di 19 anni è sopra, hà digià dimustratu l'impurtanza di u novu approcciu per riduce u disoccupazione di i ghjovani. À a fine di u 2022, avemu u scopu di riunisce 1 milione di i nostri citadini cù i centri di furmazione prufessiunale. I centri di furmazione prufessiunali aumenteranu à tempu a qualità di e nostre risorse umane è cuntribuiscenu significativamente à riduce u disoccupazione di i ghjovani. Vogliu ringrazià i mo culleghi è 81 amministratori pruvinciali per i so grandi sforzi in stu prucessu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*