U presidente Soyer hà distribuitu l'allevamentu di l'agnellu à i paisani chì anu avutu tempi difficiuli

U presidente Soyer hà distribuitu l'alimentu di l'agnellu à Koylu chì hà avutu un tempu difficiule
U presidente Soyer hà distribuitu l'allevamentu di l'agnellu à i paisani chì anu avutu tempi difficiuli

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer cuntinueghja à sustene u picculu pruduttore in a campagna. U sindaco Soyer hà distribuitu l'alimentu di l'agnellu à i paisani, chì anu avutu un tempu difficiule per via di i prezzi di l'alimentu sempre più crescente è eranu nantu à u puntu di esce da a produzzione. Soyer hà dettu ch'elli si battenu contr'à a siccità è a miseria sustenendu i picculi pruduttori, per chì i citadini di a cità anu un alimentu sanu. I pruduttori chì spieganu chì l'aumentu di i prezzi di l'alimentu hà righjuntu un livellu dulurosu, per un'altra banda, per via di u sustegnu datu. Tunç SoyerHà ringraziatu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA visione di "Un'altra agricultura hè pussibile" hà datu speranza à u pruduttori, chì hè statu sfrattu da l'aumentu di i costi di l'alimentazione. À u listessu tempu, a municipalità metropolitana di İzmir, chì cumbatte a siccità è a miseria sustenendu l'allevamentu di i picculi bovini è assicurendu chì i citadini anu accessu à un alimentu sanu, hà ancu distribuitu alimentazione d'agnellu in Tire oghje. Un totale di 23 sacchi di mangimi sò stati distribuiti à i pruduttori 81 in 4 quartieri chì si sò graduate da l'università, ma anu persu a speranza di truvà un impiegu in altri campi è sò tornati in a so terra è si sò vultati à l'allevamentu di l'animali.

"U pruduttore chì ùn pudia micca abbastanza in u locu duv'ellu hè natu ùn hè micca riclamatu"

Parlendu à a ceremonia in Tire, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç SoyerEllu disse chì a Turchia face una crisa ecunomica assai seria. U presidente hà rimarcatu chì l'altu costu di a vita è l'inflazione alta riduce a qualità di vita di i citadini. Tunç Soyer"A stampa in cui simu hè una stampa estremamente fragile, propensa à i disastri, problematica. Avemu bisognu di cunsiderà induve vene stu prublema. A fonte di stu prublema hè l'errore fattu nantu à e pulitiche agriculi. A pulitica agricula in Turchia hè stata senza assistenza è micca reclamata da u passatu. U fabricatore ùn sapi micca ciò chì fà. Perchè u picculu pruduttore hè senza pruprietariu. I pulitichi agriculi in Turchia sò pianificati in modu chì solu quelli chì cultivanu à grande scala vinceranu. I picculi pruduttori sò stati dumandati à ùn impegnà micca in l'agricultura. Sò stati dumandati à diventà una forza di travagliu à pocu pressu in a cità. Mancu guardò in daretu. Nisuna pianificazione, senza pruprietà. U picculu pruduttore, chì ùn pudia micca abbastanza in u locu duv'ellu era natu, hè statu lasciatu senza cura.

"Nè a nostra cuscenza nè a nostra mente sò disposti à fighjà sta pittura"

Spiegà i mutivi di a so partenza dicendu "Una altra agricultura hè pussibile", u presidente Soyer hà dettu: "In fattu, i nostri antenati campavanu cuntenti in questi terreni fertili pruduciendu è travaglià. Anu riesciutu à campà nantu à ciò chì anu pruduttu. Ùn avianu bisognu di nimu. Chì hè accadutu, chì hè cambiatu per chì avà impurtamu prudutti agriculi ? Ci anu solu gestitu male, applicà e pulitiche agricule sbagliate. Ci anu abbandunatu. Ùn anu micca datu una manu à u picculu pruduttore, ùn sustene micca. Ma questu ùn hè micca u destinu. Un'altra agricultura hè pussibule!. Ùn simu micca u Ministeru di l'Agricultura. Semu a cumuna. Ùn avemu micca u putere di cambià a pulitica agricula in u paese. Ma ci hè assai chì pudemu fà cum'è cumuna. Nè a nostra cuscenza nè a nostra mente sò disposti à fighjà sta pittura. Hè per quessa ch'è noi vi curamu finu à a fine. Lutteremu à a siccità è à a miseria sustenendu l'allevamentu di i picculi bovini. Avemu bisognu à esse ligati l'un à l'altru. Ognunu di voi hè assai preziosu ", disse.

"Hè fattu prughjetti impurtanti per sviluppà l'agricultura turca"

Sindaco di Tire Salih Atakan Duran, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerVogliu ringrazià à u nostru presidente, chì hà sempre statu da i nostri pruduttori dicendu "Un'altra agricultura hè pussibile" dapoi u ghjornu chì hà pigliatu u postu. U nostru presidente hà distribuitu agnellu è bufali gratuiti à u nostru pruduttore. Hà fattu assai prughjetti impurtanti per sviluppà l'allevamentu è l'agricultura turca. In questi ghjorni, quandu i prezzi di l'alimentu anu aumentatu considerablemente, l'alimenti di l'agnellu di latti sò distribuiti gratuitamente à u pruduttori, dà un gran sustegnu. Addio ", disse.

Semu cun voi

U presidente di l'unione di İzmir Village Coop, Neptün Soyer, hà ancu mintuatu l'impurtanza di l'unità è a sulidarità in u so discorsu è hà dettu: "Fin chì custruemu è mantenemu l'unità è a sulidarità, u partenariatu è u travagliu in manu di cooperative orizzontali assai forti cù i sindicati. in a so urganizazione verticale ci farà assai più forte. Fendu stu travagliu sapendu da lettura darà risultati assai megliu. Sapete chì seremu sempre à u vostru fiancu cù i nostri presidenti cù una telefonata finu à a fine ".

Travaglieremu inseme è vinceremu inseme

Osman Öztürk, presidente di Tire Dairy Cooperative, hà dichjaratu chì anu pigliatu l'uffiziu cù u slogan "Travaremu inseme, vinceremu inseme" è hà dettu: "Inseme, sustenemu i nostri pruduttori. Evaluemu u latti. Semu aperti. U sustegnu datu da a Municipalità Metropolitana à i pruduttori hè ancu assai impurtante ", disse.

"E famiglie si campanu cù l'animali chì distribuite"

U sindaco di Beydağ Feridun Yılmazlar hà ringraziatu u sindaco Soyer per u so sustegnu à u pruduttore è hà dettu: "U 30 di maghju 2019, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç Soyer Avemu distribuitu 130 agnelli à 520 famiglie in Beydağ. Attualmente, avemu circa 300 27 pecure. Ùn avemu micca mandrii. Attualmente, XNUMX famiglie campanu da queste pecure è agnelli.

"U fattu chì i prezzi di l'alimentazione eranu cusì elevati ci hà resu difficiule"

Dicendu chì respiranu grazie à u sustegnu furnitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir, u pruduttore Songül Mayor hà dettu: "Sò un graduatu assuciatu. Sò un graduatu di latticini. Sò ghjuntu quì dopu avè maritatu. Aghju travagliatu in altrò. Allora a mo moglia è aghju decisu di fà un passu per noi è i nostri figlioli. Per quessa, avemu decisu di principià l'allevamentu di l'animali in Tire, chì hè u locu più adattatu per noi. U fattu chì i prezzi di l'alimentazione era cusì altu era assai difficiule per noi. Ùn pudemu micca fà questu cù questi bilanci. Avemu pecuri. Avemu ancu alimentate e capre cù u vostru sustegnu. Vulemu avè successu in questu affari. Faremu questu cù u vostru sustegnu ", disse.

U pruduttore si lamenta di i prezzi di l'alimentazione

U pruduttore Elif Sırdaş hà ancu dichjaratu ch'ella hè un diploma di l'università è hà dettu: "Siccomu ùn pudemu micca truvà un impiegu, a mo moglia è eiu simu impegnati in l'allevamentu di l'animali. Avemu pecuri. Semu ancu vittimi di i prezzi di l'alimentazione. Ogni volta chì cumprà, avemu un aumento. Ancu un pocu avemu a lotta. Grazie per u vostru sustegnu ", disse.

Sinem Görgü, invece, hà dichjaratu ch'elli anu fattu l'allevamentu di picculi vacche dapoi 5 anni è hà dettu: "Avemu cuminciatu à avè prublemi di putenza di compra in l'ultimi anni. Per via di stu sustegnu, u nostru presidente Tunç SoyerTi ringraziu assai. L'allevamentu di l'animali hè diventatu sempre più difficiule. Avemu ghjuntu à u puntu finale. Ma u vostru sustegnu ci hà fattu respira.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir per u sustegnu datu à Engin Temiz Tunç SoyerHà ringraziatu. Dopu à i discorsi, l'alimentazione hè stata distribuita à i pruduttori.

Quale hè assistitu ?

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia. Tunç Soyer, u presidente di l'Unione Cooperativa di İzmir Village Neptün Soyer, u sindaco di Tire Salih Atakan Duran è a so moglia Necibe Atakan, u sindaco di Ödemiş Feridun Yılmazlar è a so moglia Filiz Yılmazlar, u sindaco di Ödemiş Mehmet Eriş è a so moglia Selma Eriş Eriş, u sindaco di Torbalı, u presidente di a cooperativa Mithman Dairy, Torbalı. Öztürk, İzmir Metropolitan Municipality Vice-Segretariu Generale Ertuğrul Tugay, pruduttori, capi è parechji citadini anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*