U presidente Soyer hà distribuitu Seeds in Kars, sementendu per sbarcà in u campu

U presidente Soyer hà distribuitu Seeds in Karsta, sbarcò in u campu è piantatu
U presidente Soyer hà distribuitu Seeds in Kars, sementendu per sbarcà in u campu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà distribuitu sementi à i pruduttori in u distrittu Susuz di Kars, è poi piantatu in u campu. U presidente Soyer hà dettu: "Oghje, ùn piantamu micca solu sementi di granu è orzu. In fatti, pianghjemu i sementi di unità, amicizia è fratellanza. Coglieremu una prosperità è abbundanza chì dà da mille à un milione ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn u scopu di a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", l'aiutu chì ghjunghje à Kars hè diventatu un rimediu contr'à a seca in u distrittu di Susuz. A piantazione hè stata fatta in Susuz cù u prughjettu di supportu di sumente urganizatu da u ponte di sulidarità chì si stende da u punente à u livante di Turchia. Mentre chì i danni causati da a seca in u distrittu di Susuz di Kars sò stati superati da a manu, e sementi di fertilità sò spargugliati nantu à a terra. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà assistitu à a ceremonia di distribuzione di sementi in Susuz, u sicondu ghjornu di u prugramma Kars Tunç Soyer poi falò in u campu è purtò e sementi inseme cù a terra. U sindaco metropolitanu Soyer hà ancu visitatu a Cooperativa di Sviluppu Agriculu di Cilavuz.

Sorpresa cù puesia per Soyer

I pruduttori dimustranu un grande interessu in Soyer à l'avvenimentu di distribuzione di sementi tenutu prima di a sementa. U pruduttore Semaha Hangul, in u so discorsu quì, hà dettu: "Avemu investitu soldi in u Cunsigliu Turcu di Grain è a nostra sumente serà piantata u 25 di maghju. Chì duvemu fà cù a sumente data u 25 di maghju ? Diu benedica u nostru presidente. Ci hà purtatu sementi dicendu: "A situazione di l'agricultori hè assai cattiva". U presidente Soyer hà dettu: "Avemu ancu pruvatu à curà un prublema, una ferita. Spergu chì serà utile ". Un altru pruduttore, Mustafa Ahmetoğlu, hà ringraziatu Soyer per l'aiutu datu à Susuz per leghje u puema chì hà scrittu.

"Semu in realtà piantendu i grani di l'unità, l'amicizia è a fratellanza, micca u granu o l'orzu"

In u so discorsu à a ceremonia di distribuzione di sementi, u presidente Soyer hà dettu: "Distribuemu sementi di granu è orzu à i nostri pruduttori in Susuz. Ci sò quasi 130 tunnellate di granu è orzu chì avemu mandatu da İzmir. Oghje, ùn avemu micca solu a pianta di granu è orzu. In fatti, pianghjemu i sementi di unità, amicizia è fratellanza. Dunque, quandu vene a cugliera, coglieremu una prosperità chì dà mille à un milione, micca unu à dui, trè à unu, ma una benedizzione. Allora riuniteremu sta demucrazia inseme. Semu assai entusiasmati, assai felici. Quessi ùn sò micca solu sementi, ma ancu un'indicazione di a sulidarità è a fratellanza trà e duie cità, a manu chì ghjunghje in Turchia, è u core apertu. Vogliu ch'ella sia fruttuosa, vogliu esse l'occasione per chì nisun zitellu vada in lettu a fame l'annu prossimu.

"Semu ghjunti à purtà a speranza"

Dopu a distribuzione, andonu à u campu per esse piantatu. Parlendu quì, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Ciò chì facemu hè diventatu un pocu più festa è celebrazione oghje. In verità, l'Anatolia hè una tale geografia chì avemu preparatu per a cugliera in İzmir, è simu ghjunti à piantà quì. Vivemu in una geografia straordinaria induve a cugliera hè pussibile da una parte è pianta da l'altru. È sta miseria, sta siccità hè un ritrattu chì nimu di noi si merita. Siate assicurati, questu ùn hè micca u destinu. Perchè anu trasfirutu a fertilità di sti terreni fertili à elli per chì qualcunu pò piglià. Hanu impoveritu u picculu pruduttore quì. Era una scelta pulitica, pulitica. Vivemu e cunsequenze di sta scelta in Anatolia oghje. A miseria è a siccità chì facemu sò u risultatu di pulitiche agriculi completamente sbagliate, micca un destinu. Hè per quessa chì dicemu "una altra agricultura hè pussibule". I nostri paisani è i pruduttori, chì sò alimentati cù l'abbundanza di sti terreni fertili, cuntinueghjanu a so vita pacifica in i terri chì anu pigliatu da i so antenati per centu anni, è cuntinueghjanu a so vita cù una vita sana è felice, sò ghjunti à u paese. puntu di rinunzià a pruduzzione è a macellazione di i so animali. Mentre portavamu sementi di granu è d'orzu, avemu veramente ghjuntu quì per cultivà a speranza. Perchè sapemu chì hè pussibule. S'è uniscimu e mani, avemu da successu. Questu hè pussibule si cambiassi sti pulitiche agriculi sbagliati è pratiche in favore di i picculi pruduttori è di i paisani. Chì hà dettu Mustafa Kemal Ataturk ? U paisanu hè u signore di a nazione. Perchè hà dettu ? Perchè ellu sapia chì, s'ellu puderia creà una ecunumia autosufficiente, un paese ùn averebbe bisognu di stranieri, è allora a strada per u sviluppu è a crescita serà aperta. Chì avemu fattu à u nostru paisanu ? Eramu sfracciati davanti à un pruduttore tunisianu, maroccu, canadianu. Impurtamu lenticchie da u Canada cù u tributu zero. Perchè ùn resettate micca l'impositu di u fabricatore quì? Chì tipu di capu hè questu, chì scelta hè? Tuttu chistu cambierà. Semu capaci di cambià tuttu questu. "Un'altra agricultura hè pussibule". Di novu, cum'è i figlioli di a cultura antica in queste terre, stabiliremu i ghjorni chì camparemu cù una faccia surridente, salute è pace inseme.

"Grazie à İzmir, producemu servizii megliu per voi quì"

U sindaco di Susuz, Oğuz Yantemur, hà dettu: "A manu chì ghjunghje oghje da İzmir hè stata un grande sustegnu per u nostru populu per risponde à i so bisogni è di i so animali in l'invernu chì vene. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerVogliu ringrazià. Micca solu stu prublema, a Municipalità Metropolitana di Izmir ci hà supportatu in ogni sughjettu. Grazie à elli, producemu servizii megliu per voi quì ".

Grazie à Izmir

U presidente provinciale di CHP Kars, Taner Toraman, hà dettu: "Avemu attraversu un prucessu pesante è impurtante. Vivemu in un periodu induve a miseria, a miseria è i pruibizioni s'acceleranu. Ogni ghjornu si sperienze u costu di a vita chì rompe e speranze di i nostri paisani, travagliadori è ghjovani. L'aumentu di i prezzi chì venenu ogni ghjornu ci anu stancu ". U sindaco Toraman hà ancu ringraziatu per u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

"Fighjate è fighjate İzmir"

U Vicepresidente Provinciale di CHP İzmir Polat Manduz hà dettu: "Semu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir, in speranza è in sulidarità cun voi. Tunç SoyerTi ringraziemu. Semu fieri di questu. Ci hè un İzmir chì compete cù u guvernu cintrali cù i so prughjetti. A nostra dumanda da voi hè di osservà è fighjà İzmir. U travagliu di i nostri merri ci hè un mudellu per u nostru guvernu in u futuru.

Quale hè assistitu ?

In u prugramma à u sindaco Soyer, u sindaco di Susuz Oğuz Yantemur, u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Güven Eken, u capu di u dipartimentu di servizii agriculi di a municipalità metropolitana di İzmir, Şevket Meriç, u presidente provinciale di Kars, u Partitu Populare Republicanu (CHP) Taner Tora , Sindaco di Ardahan Faruk Demir, Vicepresidenti provinciali di CHP İzmir Yıldız Yılmaz, Saniye Bora Fıçı, Cumhur Dereli, Kazım Özdemir è Polat Manduz, Sindaco di Ardahan Damal Ergin Önal, Sindaco di Ardahan Hanak Ayhan Büyükkaya, rappresentante provinciale di CHP Kars, amministratore provinciale di e donne di rami di ghjuventù, amministratori provinciali CHP Ardahan, membri di u cunsigliu municipale, capi di quartiere, pruduttori.

Chì hè statu fattu in u scopu di sustegnu à Susuz ?

A municipalità metropolitana di İzmir hà consegnatu 32 tunnellate di sementi d'orzu è 74 tunnellate di sementi d'orzu è Ceyhan-99, chì ponu esse cultivate in a regione, à a municipalità di Susuz, per mezu di u Dipartimentu di i servizii agriculi è a cumpagnia İzTarı. Un totale di 4 tunnellate d'aiutu di sementi sò stati dati à Kars, inseme cù 130 tunnellate di sementi è altri supporti sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Izmir, una di e municipalità di distrittu in Izmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*