U primu volu di prova tenutu à l'aeroportu di Rize Artvin

U primu volu di prova tenutu à l'aeroportu di Rize Artvin
U primu volu di prova tenutu à l'aeroportu di Rize Artvin

Dopu à a fine di a stallazione di l'ILS è di l'altri dispositi in l'Aeroportu Rize-Artvin, u sicondu aeroportu di u mare di Turchia, l'aviò chì appartene à a Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu hà fattu un volu di prova.

Avvicinendu a pista à 11.20, l'aviò sbarcò è ripigliò senza aspittà. L'aviò hà finitu u so volu di prova aereo dopu un pocu tempu.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture nantu à u sughjettu, sò state incluse e seguenti dichjarazioni: "Oghje, u nostru aereu chjamatu TC-LAC Çağrı hè partitu da l'Aeroportu Esenboğa per a messa in funzione iniziale di i sistemi VOR/DME è PAPI di l'Aeroportu Rize-Artvin, chì hè statu dichjaratu chì era prontu à 10.00:XNUMX ora locale, per via di a coordinazione. fattu cù l'unità pertinenti per via di e cundizioni meteorologiche chì sò adattati per l'attività di cuntrollu di volu. Hè previstu di compie i voli detti oghje è dumane, secondu e cundizioni meteorologiche è u statutu di i dispusitivi è i sistemi per esse operati.

Aeroportu di Rize-Artvin

L'aeroportu di Rize-Artvin, chì hè statu custruitu in Yeşilköy è a costa di Pazar, chì si trova à 34 chilometri da u centru di Rize, à 54 chilometri da u centru di u distrittu Hopa è à 125 chilometri da Artvin, hè statu custruitu à una scala cunvinziunali internaziunale. L'aeroportu hà una pista di 3 mila metri per 45 metri, una strada di cunnessione chjamata taxiway di 265 metri per 24 metri, è dui strati di 300 metri per 120 metri è 120 metri per 120 metri.

L'aeroportu, chì hè statu cuncepitu cù riferimentu à l'aviò di tippu Boeing 737-800 per l'atterrissimu è u decollo, hà una pista è strade di cunnessione di pista in l'asse est-ovest, parallele à u mare, in una zona di 4 milla 500 metri cù l'avvicinamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*