U prughjettu "A natura hè in a cità" hà iniziatu cù u Santuariu di i Pescatori di Mavişehir è u Parcu Naturale Flamingo.

Soyer A nostra priorità hè di creà una crisa climatica è resistente à a siccità Izmir
U prughjettu "A natura hè in a cità" hà iniziatu cù u Santuariu di i Pescatori di Mavişehir è u Parcu Naturale Flamingo.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, in u scopu di u prughjettu "A natura hè in a cità" ghjustu prima di u prugramma Kars KarşıyakaHà esaminatu u Parcu Naturale Flamingo, chì hè statu cuncepitu cù e piante chì ùn anu micca bisognu d'acqua, in u Rifugiu per i Pescatori di Mavişehir in Turchia. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Creà un Izmir chì hè resistente à a crisa climatica è a siccità hè una di e nostre priorità. Hè per quessa chì u Parcu Naturale Flamingo, chì esaminemu quì oghje, hè cusì impurtante ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU prughjettu "A natura hè in a cità", creatu in u scopu di a visione di "città resistente". Karşıyaka Hè cuminciatu cù u Parcu Naturale Flamingo intornu à u Rifugiu per i Pescatori di Mavişehir in u distrittu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà fattu investigazioni in u Parcu Naturale Flamingo, chì i so spazii verdi sò stati cuncepiti cù e piante chì ùn anu micca bisognu d'acqua, è induve si trova l'infurmazioni nantu à u Delta di Gediz, ghjustu prima di u prugramma Kars. A moglia di u presidente Soyer, Neptune Soyer, Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay è a so moglia Öznur Tugay, u deputatu CHP İzmir Özcan Purçu, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Güven Eken, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir, Ozan Yılmaz, è i burocrati di a municipalità metropolitana di İzmir anu assistitu. U presidente Soyer è a delegazione chì l'accompagna anu prima visitatu u puntu d'infurmazione di u Parcu Naturale Flamingo. Esaminendu l'autobus preparatu per a tour da quì, u sindaco Soyer hà avutu l'uppurtunità di pruvà a barca per esse aduprata in i viaghji da fà nantu à a riva di u Delta di Gediz.

Soyer: "Creà un Izmir resistente hè una di e nostre priorità principali"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Creà un Izmir chì hè resistente à a crisa climatica è a siccità hè una di e nostre priorità. Hè per quessa chì u Parcu Naturale Flamingo, chì avemu esaminatu quì oghje, hè cusì impurtante. Perchè avemu dimustratu chì u risparmiu di l'acqua pò esse ottenutu cù l'usu di e piante chì ùn volenu micca l'acqua mentre crescenu in questu parcu, cum'è l'erba negra è u rosmarinu, in u paisaghju urbanu. Da l'altra parte di u parcu, pudete scuntrà l'acelli di İzmir in u nostru puntu di osservazione d'uccelli. Inoltre, cù i nostri tour in barca chì cumincianu prestu, simu cuntenti di creà un parcu multiforme è integratu in a natura induve pudete vede i flamingos, i pruprietari originali di u Delta di Gediz, è decine di spezie d'uccelli diffirenti.

I pianti chì ùn volenu micca l'acqua cum'è u timu di Izmir è l'oleandre sò stati piantati.

In u parcu situatu in u Santuariu di i Pescatori di Mavişehir, sò stati piantati spezie cum'è prugnolu, gomma, timu İzmir, oleandro, tamarisk, erica (pura), chì sò adattati per u clima è a natura di İzmir. In a creazione di u parcu, l'attenzione hè stata pagata à un mantenimentu faciule è costuali è menu usu di l'acqua, è ancu l'aspettu esteticu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDopu à a chjama di "per cultivà e piante chì ùn volenu micca l'acqua" à i pruduttori, i pruduttori si vultò à sti pianti è cuminciaru à cultivà e piante chì ùn anu micca bisognu d'acqua mentre crescenu. A maiò parte di e piante aduprate in u parcu di a nova generazione di İzmir, chì ùn hà micca bisognu di assai irrigazione, sò stati acquistati da i pruduttori membri di a cooperativa chì anu attentu à sta chjama. Utilizendu e piante naturali chì ùn anu micca bisognu d'acqua in u paisaghju, circa 20 milioni di lire seranu salvate in costi di irrigazione annuali à u stessu tempu.

Aghjunghjite tavulini d'infurmazioni nantu à a pianta è l'uccelli

I segni introduttori sò stati aghjuntu à u parcu per scopi informativi. Ci sò ancu pannelli d'infurmazione in a zona chì cuntenenu u Delta di Gediz, u Bacinu di Pruduzzione Antica di u Delta di Gediz è e spezie d'uccelli truvate in u Delta di Gediz. Inoltre, duie unità di osservazione d'uccelli sò state custruite. In l'unità di osservazione d'uccelli, un disegnu panoramicu di u puntu di osservazione d'uccelli in u parcu è una longa tavola informativa chì cuntene e spezie d'uccelli di u Delta di Gediz scontranu cù i visitatori. In questu modu, i visitori puderanu prufittà di i disegni preparati apposta nantu à u Delta di Gediz è e spezie vegetali è d'uccelli in u delta, è uttene infurmazione cumpleta nantu à l'osservazione d'uccelli. U parcu include ancu una mappa di e cinque rotte İzmir Heritage di İzmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*