U stabilimentu integratu di gestione di i rifiuti solidi di Bergama apre l'8 d'aprile

L'installazione integrata di gestione di i rifiuti solidi di Bergama apre in aprile
U stabilimentu integratu di gestione di i rifiuti solidi di Bergama apre l'8 d'aprile

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU prublema di i rifiuti solidi di u bacinu di Bakırçay hè risoltu in cunfurmità cù a pulitica di . Bergama Integrated Solid Waste Management Facility, chì cunvertisce i rifiuti solidi di a regione in energia elettrica è fertilizzanti, hè messu in serviziu cù un investimentu di 100 milioni di lire. Facilità, 8 d'aprile à 11.00:XNUMX am President Tunç SoyerSerà apertu cù una cerimonia à a quale assistenu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyere pulitiche ambientali di l'attuali anu acceleratu a trasfurmazioni di i rifiuti solidi in a cità. In cunfurmità cù a pulitica di Soyer di portà i rifiuti in l'ecunumia cum'è una risorsa, a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà messu in serviziu u più grande stabilimentu integratu di gestione di rifiuti solidi d'Europa in Ödemiş l'annu passatu, hà ancu stabilitu u Bergama Integrated Solid Waste Facility per serve u bacinu Bakırçay. A facilità serà tenuta l'8 d'aprile, à 11.00:XNUMX, da u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerSerà apertu cù una cerimonia à a quale assistenu

Soyer: "Travagliemu per un İzmir pulitu"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà dichjaratu ch'elli sò felici di purtà l'Integrazione di Gestione di Rifiuti Solidi di Bergama à a cità cun un investimentu di 350 milioni di TL, dopu à a Facilità di Gestione Integrata di Rifiuti Solidi Ödemiş, chì hè stata stabilita cun un investimentu di 100 milioni di TL. Tunç Soyer"Avemu bisognu di vede i rifiuti cum'è una risorsa. Avemu stabilitu i più moderni impianti di gestione di i rifiuti in Turchia. Producemu elettricità è fertilizzanti da a basura. Dopu à Ödemiş, apriremu u nostru stabilimentu di Bergama. U nostru stabilimentu, induve avemu finitu a pruduzzione di prova, hè stata messa in serviziu ottenendu u certificatu di funziunamentu temporale in ferraghju. Avemu cuminciatu à creà un novu approcciu ciclicu in Izmir, da a cullizzioni di basura à a so dispusizione. Travagliemu per una İzmir immaculata è armoniosa ".

Risponda à i bisogni energetichi di 58 mila famiglie.

U prublema di i rifiuti solidi di u bacinu di Bakırçay in u nordu di a cità hè risoltu cù questa facilità. In u sistema chjusu è in un stabilimentu ecologicu chì ùn provoca micca odore, a basura chì i citadini mettenu davanti à e so porte in i distretti di Bergama, Dikili, Kınık è Aliağa diventeranu in materie prime in l'industria, fertilizzanti in agricultura è elettricità. Da i rifiuti solidi separati in a stallazione, circa 10 megawatts di energia elettrica seranu pruduciuti per ora, equivalenti à i bisogni di l'electricità di 58 mila famiglie per mese. A facilità pruducerà ancu 100 tunnellate di fertilizante per ghjornu. U fertilizzante serà utilizatu in i zoni agriculi è in u paisaghju di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

Cumu funziona u sistema?

Ci hè una separazione meccanica, unità di biometanizazione, produzzione di compost, unità di produzzione di energia elettrica è un laboratoriu mudernu in a stallazione, chì hè stata stabilita cum'è una facilità cumpletamente chjusa. I rifiuti chì venenu à a stallazione seranu separati, i rifiuti di imballaggio seranu usati cum'è materia prima in l'industria di riciclamentu, l'energia è u fertilizzante seranu prudutte da i rifiuti organici.

U numeru di strutture hè aumentatu à trè

A municipalità metropolitana di Izmir hà iniziatu à generà energia elettrica da i rifiuti almacenati da nuvembre 2019 in u stabilimentu di almacenamentu di rifiuti solidi Harmandalı in Çiğli, in u scopu di i studii "Sistema integratu di gestione di rifiuti solidi". Cù u Biogas Facility stabilitu quì, circa 166 milioni di metri cubi di gasu metanu sò stati eliminati annu è 323 milioni di kilowattora di energia elettrica sò stati prudutti. Questa quantità currisponde à l'usu energeticu di 190 mila famiglie. In parte di i sforzi per trasfurmà a discarica in una furesta urbana, 87 decares di terra sò stati foresta. U gas metanu hè statu cunvertitu in energia elettrica in 3 strutture integrate di gestione di rifiuti solidi, cumprese Ödemiş è Bergama, è l'electricità hè stata prudutta per risponde à i bisogni mediu mensili di 2021 famiglie in 261.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*