Cuminciatu u sustegnu di sementi di ceci à l'agricultori

U sustegnu di Sementi di ceci hè principiatu per l'agricultori
Cuminciatu u sustegnu di sementi di ceci à l'agricultori

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja u so sustegnu à l'agricultori per sustene u sviluppu rurale è cuntribuisce à u bilanciu di i pruduttori lucali in a Capitale. U Dipartimentu di i servizii rurali hà cuminciatu à distribuisce 25 milioni 125 mila kilogrammi di sementi di ceci à circa 9 agricultori per esse piantati nantu à una zona di 100 mila decares in 2 distretti. U sustegnu di e sementi di ceci partendu da i distretti di Şereflikoçhisar è Evren, cù 500 per centu di cuncessione è 90 per centu di cuntribuzione agricula, continuerà finu à u 10 d'aprile di u 26.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja u so sustegnu à l'agricultori per sustene u sviluppu rurale, aumentà a produzzione domestica è cuntribuisce à u bilanciu di i pruduttori in a Capitale.

U Dipartimentu di Servizi Rurali hà iniziatu u prucessu di distribuzione in tutti i distretti 25 per u sustegnu di sementi di ceci previstu da i pruduttori domestici.

9 MILIONI 100 MIL KG DI SEMI DI POLLO SERÀ DISTRIBUITI À CIRCA 2 AGRICULTIVI

Mentre chì l'applicazioni di cullizzioni di a dumanda per e piantini di vegetale cuntinueghjanu, u Dipartimentu di i Servizi Rurali hà avà piacè à i agricultori cù a distribuzione di "semi di cici".

ABB distribuirà 25 milioni 125 mila kilogrammi di sementi di ceci à circa 9 agricultori per esse piantati nantu à una superficie di 100 mila decares in 2 distretti.

90 PERCENT GRANT, 10 PERCENT CONTRIBUTION FARMER

U 90 per centu di u sustegnu di sementi di ceci, chì hà un postu impurtante in u scopu di u sustegnu di u sviluppu rurale iniziatu à sustene a produzzione incuraghjendu u sviluppu agriculu, per aumentà u livellu di redditu di l'agricultori, per cuntribuisce à l'economia di u paese è di a cità, è di furnisce u massimu. benefiziu di i zoni agriculi basati nantu à u clima, hè 10 per centu cuncessione è XNUMX per centu hè distribuitu cum'è cuntribuzione agricula.

L'agricultori di Başkent, chì anu benefiziu di u sustegnu di sementi di ceci iniziatu da u Dipartimentu di i servizii rurali da i distretti di Şereflikoçhisar è Evren, li ringrazianu per u sustegnu chì hà cuntribuitu assai à a so ecunumia:

-Kemal Şimşek: "Ci danu i nostri sementi, ci danu ancu lenticchie, ceci è mille lire di diesel. Chì ci pudemu dumandà di più da a cumuna metropolitana, grazie mille ".

-Mehmet Şenoğlu: "U sustegnu rurale hè statu assai benefiziu. Avemu ancu ricevutu 2 mila lire di supportu di diesel. Avà avemu i nostri ceci. Aspittemu a continuazione di stu sustegnu. Diu ti benedica."

-Menderes Sönmez: "Truvemu questi supporti assai adattati. Avemu u nostru diesel. Avà avemu i nostri ceci. Semu assai soddisfatti. "

-Ali Sönmez: "Ùn pò esse un sustegnu megliu cà questu. Aghju benefiziu di u sustegnu di l'orzu, u granu è u diesel. L'aiutu annuale chì mi dà a Municipalità Metropolitana righjunghji 10 mila lire, forse più. Semu assai soddisfatti. "

-Özgür Koçyiğit: "Aghju trovu stu supportu assai utile. Hè statu assai utile. 3 famiglie compru un totale di 900 chilò di sementi. Ti ringraziemu ".

-Halil Tekin: "U sustegnu di u sviluppu rurale di a cità metropolitana hè qualcosa di più cà perfettu per i citadini. Sti supporti duveranu esse in ogni locu per ch'elli cuntribuiscenu à a produzzione di u paese.

-Halil Özveren: "Aghju benefiziu di cici, lenticchie, granu d'orzu è supporti di gasoil. Chì Allah sia cuntentu di u presidente Mansur. Aspittemu a continuazione di stu sustegnu. Ti ringraziu assai."

-Eyüp Bozkurt: "Vulemu ringrazià u nostru presidente Mansur per u so sustegnu à l'agricultore in questi ghjorni difficili. L'annu passatu, aghju benefiziu di u sustegnu di u granu. Hè risultatu assai bellu. Diu benedica quelli chì anu cuntribuitu ".

-Selahattin Atak: "U populu di Şereflikoçhisar hà ricevutu tali sustegnu per a prima volta in anni. Grazie mille, sgiò presidente, per l'aiutu ch'ellu ci hà datu dapoi 3 anni.

-Memduha Üçler: "L'agricultura hè stata ereditata da u mo babbu. Hè mortu, continuu. Aghju ancu benefiziu di u sustegnu di granu prima. U presidente di Mansur hè un presidente incomparable chì sustene l'agricultore. Questa hè a prima volta chì avemu sperimentatu qualcosa cusì ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*