U trasportu in barca di carburante fossile hè finitu in u lavu Dicle Dam

U trasportu in barca di carburante fossile hè finitu in u lavu Dicle Dam
U trasportu in barca di carburante fossile hè finitu in u lavu Dicle Dam

A Direzzione Generale di Diyarbakır Water and Sewerage Administration (DİSKİ) hà terminatu u trasportu di imbarcazioni di combustibili fossili in u scopu di u "Piano di Proteczione di u Bacinu di Dicle Dam Lake", chì hè unu di i più impurtanti risorse di acqua potabile è di utilità di a cità.

DISKİ cuntinueghja i so studii di campu senza interruzzione in u calendariu pianificatu in u prugettu realizatu cù accademichi chì sò esperti in i so campi in u quadru di u "Piano di Proteczione di u Bacinu Dicle Dam Lake".

In questu cuntestu, DISKI hà terminatu u trasportu di i battelli alimentati da fossili (petroleu) per prevene a contaminazione è i risichi chì ponu accade in u lavu di diga Dicle in u distrittu di Eğil.

Fırat Tutşi, Direttore Generale di DISKI, hà scontru cù u Guvernatore di Egil è u Vice Sindaco di Egil, Idris Arslan, cù l'operatori di barca.

Dichjarà chì a diga di Dicle hà furnitu acqua potabile à circa 1 milione 200 mila persone in u centru di a cità di Diyarbakır, i distretti di Eğil è Ergani, Tutşi hà dichjaratu chì a prutezzione di a salute di 1 milione 200 mila persone hè di primura impurtanza è anu da finisce u trasportu in barca di carburanti fossili. per prutege u bacinu, hà fattu.

"Pianificamu di sviluppà u turismu pruteggendu l'acqua"

Ricordendu chì i cunfini di a Diga di Dicle, chì furnisce l'acqua potabile à Diyarbakır è i so distretti, sò stati determinati da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu in u quadru di u pianu di prutezzione, Tutşi hà dichjaratu chì hè u duvere di tutti di prutege l'acqua. surghjente, chì hè u pumu di l'ochju di a cità.

Tutsi hà dettu: "Egil hè un distrittu assai impurtante in quantu à u turismu. In Eğil, ùn pudemu micca scopu di finisce l'attività turistica per prutege u Dicle Dam Lake, a fonte di vita di a cità. À u cuntrariu, cuntribuiscemu à u sviluppu di u turisimu pruteggendu a nostra fonte di vita, a diga di Dicle. Quandu a nostra acqua hè contaminata, ci vole à sapè chì u turismu serà u più affettatu. A ghjente ùn visita micca i lochi induve l'acqua hè contaminata è ùn andate micca à fà qualchì attività in quella zona. Per quessa, u pianu di prutezzione di i bacini di l'acqua assicura veramente u turismu in Eğil à longu andà ".

Rimarchendu chì u numeru è a dimensione di i battelli aumentanu ghjornu per ghjornu è e so rotte sò in espansione, Tutşi hà enfatizatu chì, se e barche rispondenu à i criteri desiderati, daranu licenza à un numeru limitatu di imprese nantu à a diga è permettenu e so attività.

"U trasportu in barca deve esse fattu cù energia pulita"

Tutsi hà cunclusu u so discorsu cusì: "U trasportu in barca ùn deve esse fattu in a diga di l'acqua potabile. U trasportu hè realizatu solu à e dighe Dicle è Atatürk. I rifiuti di carburante da i battelli causanu danni gravi à l'approvvigionamentu di l'acqua potabile. Avemu da pensà à a cità in questu sensu. Avemu da furnisce u trasportu cù energia pulita è verde. Queste fonti d'energia furnisceranu un risparmiu significativu in l'imprese. In alternativa, canoe o pedali ponu esse cunsiderate. Cum'è istituzione, faremu u nostru megliu per aiutà i nostri operatori à passà stu prucessu di trasfurmazioni cù u minimu dannu ".

Dopu à l'informazioni da u Direttore Generale Tutşi è u Guvernatore di Distrettu Arslan à l'operatori di barche, e squadre di polizia municipale di a Municipalità Metropolitana di Diyarbakır è a Municipalità di Eğil anu sigillatu e barche nantu à u lagu di diga cù a supervisione è l'accettazione di l'operatori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*