U trattamentu dentale invalida u digiunu?

A mità di u mondu hà prublemi di salute orale è dentale
A mità di u mondu hà prublemi di salute orale è dentale

L'alimenti ricchi di zuccaru è di carbuidrati, chì si trovanu à l'angulu di i tavulini di Ramadan, ponu causà carie dentale è causanu odori sgradevoli di respirazione. I sperti dichjaranu chì a pulizia regulare di a bocca dopu à l'iftar è u sahur pruteghja a salute di u corpu sustenendu a lotta di i denti contra i batteri.

Sicondu i dati di l'Organizazione Mondiale di a Salute, più di 3,5 miliardi di persone in u mondu sò in lotta cù prublemi di salute orale è dentale. Hè stimatu chì 2 miliardi di persone soffrenu ancu di cavità. Omer Istanbul Dental Polyclinic Fundatore Dentist Ömer Karaaslan, chì hà dichjaratu chì una dieta malsana chì cuntene eccessivu di zuccaru è carbuidrati apre a porta à i denti putriti, hà dettu: "Hè ancu più impurtante chì a cura orale è dentale ùn hè micca trascurata durante u Ramadan, quandu tali alimenti sò spessu cunsumati. I denti chì ùn sò micca spazzolati dopu l'iftar è u sahur sò inundati di bacteria durante u prucessu di fasting. Mentre sta situazione apre a strada per a furmazione di caries dentali, pò causà odori dispiacenti di respirazione è diverse malatie di gomma.

A regione lingua ospita batteri

Rimarchendu chì a cura dentale di ogni ghjornu deve esse fatta più currettamente durante u Ramadan, Ömer Karaaslan hà dettu: "A causa di a fame prolongata in Ramadan, pudemu alluntanassi da una dieta sana. Dopu à l'iftar è u sahur, a pulizia di a bocca è di i denti cù spazzole di denti, raschi di denti, filu dentale è collutori pò prevene a carie dentale è ancu l'odori spiacevoli di respirazione chì avemu spessu scontru durante u Ramadan. A regione di a lingua, chì ospitu i batteri, sustene a furmazione di u prublema di malu respiru. Per quessa, hè di grande impurtanza di pulisce sta zona cù raschi di denti ".

I denti perde u so putere di difesa cù u zuccaru eccessivu è i carbuidrati

Ömer Karaaslan, u Fundatore di Ömer Istanbul Dental Polyclinic, hà dettu chì u cunsumu di cibi acidi ricchi di zuccaru è carbuidrati durante u Ramadan mette in periculu a salute orale è dentale è a salute fisica. Invece di tali alimenti, pudemu prutege i nostri denti è gengive vultendu à l'alimenti sani cumposti da frutti, ligumi, legumi è noci. Inoltre, cù tali alimenti, pudemu dà à u nostru corpu a capacità di luttà battìri è inflammazioni, è rinfurzà u nostru sistema immune.

U trattamentu dentale ùn rompe u veloce

Mencionendu chì u trattamentu dentale pò esse fattu durante u digiunu, Ömer Karaaslan hà dettu: "Sicondu e dichjarazioni fatte da a Presidenza di l'Affari Religiosi, l'iniezioni di droga è i spray fatti durante u trattamentu dentale ùn rompenu micca u digiunu. Dunque, ùn ci hè micca dannu à cuntinuà i trattamenti attuali. Cù l'scelta di un dentista chì hè sensibile à i prublemi dichjarati da u Diyanet, pudete cuntinuà u vostru trattamentu dentale è avè u vostru esame dentale, chì avete aspittatu per un bellu pezzu, in modu sicuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*