Un'altra tappa cumpleta in a custruzzione di l'Akkuyu NPP Coastal Facilities

Un'altra Fase in a Custruzzione di l'Akkuyu NPP Coastal Facilities hè stata cumpletata
Un'altra tappa cumpleta in a custruzzione di l'Akkuyu NPP Coastal Facilities

Un altru passu hè statu lasciatu daretu à stabilisce u sistema di drenaggiu di l'acqua in u situ di custruzzione di a 1a unità di putenza di a Centrale Nucleare Akkuyu (NGS). Cù u funziunamentu cumpletu, u canali di drenagiu è u pozzu di sifone, chì permetterà a scaricamentu di l'acqua di mare desalinata dopu à rinfriscà l'equipaggiu di a centrale nucleari, sò cumminati.

A creazione di u sistema di scaricamentu di l'acqua si distingue cum'è una di e fasi più impurtanti di Akkuyu NPP in a custruzzione di e so strutture costiere high-tech. A custruzzione di canali di drenagiu è pozzi di sifone in l'unità di putere 1 è 2 di Akkuyu NPP hè realizatu in parallelu. In a custruzzione di queste strutture, 700 travagliadori è esperti chì travaglianu continuamente in turni sò impiegati.

I pozzi di sifone permettenu di mischjà u flussu di l'acqua è di stabilizzà a temperatura di l'acqua da u condensatore è altri sistemi di rinfrescamentu di e centrali nucleari prima ch'ella sia scaricata in u canali di drenaje. 17 mila 600 metri cubi di cimentu seranu versati in a custruzzione di u pozzu di sifone, è più di 40 mila metri cubi di cimentu seranu versati in a custruzzione di u canali di drenagiu. Quandu a so custruzzione hè finita, u canali sarà longu circa 950 metri.

U canali, chì hè cunnessu cù l'altri cù articuli compensatori speciali è custituitu da 34 rùbbriche separati, serà ancu resistente à fatturi esterni, cum'è cambiamenti di temperatura di l'aria, avvenimenti sismichi, sfondate, grazia à u so disignu.

Anastasia Zoteeva, Direttore Generale di AKKUYU NÜKLEER A.Ş, hà fattu a seguente dichjarazione in quantu à u prublema. "E strutture idrotecniche costiere d'alta tecnulugia di a Centrale Nucleare Akkuyu sò una facilità unica cuncepita da esperti turchi è russi. A custruzzione di e instalazioni custiera, chì furnisce i centrali nucleari cù l'acqua necessaria per rinfriscà l'equipaggiu meccanicu termale, hè unu di i passi più impurtanti in u funziunamentu di a Centrale Nucleare Akkuyu. Vogliu attirà l'attenzione à questu; L'acqua di mare ùn hè micca aduprata direttamente per u rinfrescante di u reattore. Per quessa, l'acqua di mare hè trasferita à i condensatori di turbine per rinfriscà u vapore in u ciculu secundariu senza esposizione à a radiazione. Vulemu ringrazià i nostri impiegati chì anu finitu l'impurtante fase di u sistema di scaricamentu d'acqua di a centrale nucleare, per a so prufessionalità è u so travagliu eccellente !

Prima di a custruzzione di e strutture custieri in u situ di Akkuyu NPP, assai studii detallati sò stati realizati meticulosamente nantu à a preparazione di l'ingegneria di a regione induve queste strutture seranu situate è a creazione di a costa. Dopu chì a terra hè stata rinfurzata, a custruzzione di pozzi di sifone è canali principia. In a tappa dopu, i tunnelli è i pipeline seranu custruiti.

Nota d'infurmazione: Strutture idrotecniche costiere sò pensate per u raffreddamentu di l'acqua di mare di l'equipaggiu principale di Akkuyu NPP. Un stabilimentu di presa d'acqua cù una capacità tutale di 334 metri cubi serà custruitu cum'è parte di e strutture. Questa facilità serà custituita da 9 canali di ingressu di cimentu è una piscina di ingressu d'acqua. Dopu chì l'acqua hè stata aduprata in u sistema di rinfrescante di a centrale elettrica, serà versata in mare à traversu 10 pipelines prefabbricati in fibra di vetro cù una lunghezza tutale di 2 km è un diametru di 4 à 10 m2.

Un sistema di doppiu circuitu hè utilizatu in i centrali nucleari muderni cù reattori VVER-1200. In u reattore, u calore da u primu circuitu, induve l'acqua circula cù i pompi di l'acqua è chì hè chjusu, hè trasferitu à l'acqua di u sicondu circuitu, chì bolle è si trasforma in steam è gira a turbina. U vapore chì esce da a turbina hè cunvertitu in forma di liquidu dopu l'entrata in u condensatore. L'acqua da u primu circuitu ùn vene micca in cuntattu cù l'acqua di u sicondu circuitu in ogni modu, perchè l'acqua scaricata in u mare ùn pruvucarà in ogni modu a contaminazione radiuattiva.

Tutte e strutture di a centrale nucleare sò pensate per resiste à fatturi esterni distruttivi, cumpresi i terremoti finu à a magnitudine 9.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*