Atelier di sviluppu di u trasportu marittimu tenutu in Istanbul

Un Workshop nantu à u Migliuramentu di u Trasportu Marittimu in Istanbul hè statu tenutu
Atelier di sviluppu di u trasportu marittimu tenutu in Istanbul

City Lines hà urganizatu u "Sviluppu di u Trasportu Marittimu in Istanbul Workshop", chì hà u scopu di determinà una strategia per integrazione cù u trasportu terrestre è ferroviariu per aumentà u trasportu marittimu. Tutte l'attori di u trasportu publicu è l'istituzioni ufficiali anu assistitu à l'atelier, tenutu à l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul Florya Campus è i so discorsi di apertura sò stati fatti da u direttore generale di City Lines Sinem Dededaş, u capu di u dipartimentu di trasportu Utku Cihan, u direttore di i servizii di trasportu publicu İBB Barış Yıldırım è u deputatu BİMTAŞ. Direttore Generale Nazım Akkoyun. .

"SIAmu QUI PER TRUVÀ UNA MENTE COMUNE"

U direttore generale di City Lines, Sinem Dedetaş, chì hà fattu u discorsu d'apertura di l'attellu, hà dettu chì u mare rapprisenta l'aspettu più piacevule di u trasportu publicu in Istanbul è hà dettu: "Aumentà a parte di u mare in u trasportu publicu ùn pò esse pensatu indipendentemente da l'integrazione. . Organizemu stu attellu per stabilisce una mente cumuna per aumentà a parte di u mare in u trasportu publicu.

USU CORRECT È EFFICIENTE DI RESOURCES

Chjamendu l'attenzione à l'impurtanza di l'usu efficiente è currettu di e risorse, Dedetaş hà dettu: "Ci sò cundizioni attuali di u mercatu chì ci pressanu tutti. Malgradu sti cundizioni di u mercatu, avemu da pruvà à capisce cumu pudemu agisce inseme cum'è una sola voce. Cum'è Şehir Hatları, rappresentemu u latu publicu di u trasportu, ma travagliemu ancu cù u settore privatu. Tutti sentimu u bisognu di parlà di i prublemi chì avemu inseme. Unu di i nostri prublemi più impurtanti hè a risorsa ecunomica. Vulemu offre suluzioni nantu à cumu hè pussibule di sustene è aumentà u trasportu marittimu in queste cundizioni ".

In riferimentu à l'aumentu di i costi di mantenimentu-riparazione, di materiale è di carburante è di l'usu currettu è efficiente di e risorse, Dedetaş hà dettu chì per minimizzà e spese, i materiali utilizati da tutte e parti interessate inseme, in a misura permessa da i regolamenti, sò acquistati cù u putere d'acquistu cullettivu, i prucessi di mantenimentu è di riparazione sò spartuti, è a valutazione di u cantiere Haliç in u mantenimentu di i navi, cooperandu à a determinazione di a tarifa è l'usu di i pili cumuni; Hà enfatizatu chì u viaghju maximizatu, a satisfaczione massima di u passageru è u ritornu à u cunfortu hè u scopu principale. In riferimentu à l'unità di a flotta in u mudellu di operazione cumuna, Dedetaş hà enfatizatu a necessità di custruisce novi navi più chjuchi, amichevuli di l'ambiente è senza ostaculi paragunati à quelli esistenti, cù un aspettu nostalgicu di traghetti chì si adatta à Istanbul.

CONVERSIONE ELECTRICA PER ISTANBUL AMBIENTALE

Indirizzendu tutte e parti interessate, Dedetaş hà enfatizatu chì u voluminu di trasportu publicu per via navigabile d'Istanbul hè u più grande trasportu marittimu interiore d'Europa è hà dichjaratu chì a trasfurmazione di l'elettricità duveria esse pianificata per un futuru vicinu per un Istanbul più amichevule à l'ambiente, senza scarichi è cun un tassu di carbonu bassu.

WE ATTENZIONE À A STORIA DI SPEDIZIONE

Hà toccu ancu nantu à a risturazione in u Cantiere Haliç di u battellu di passageru Paşabahçe, chì hà navigatu nantu à a linea Adalar è Yalova da 58 anni in Istanbul è hà un postu assai impurtante in a memoria di a cità di Istanbul. Dedetaş hà dichjaratu chì u battellu serà sguassatu prestu da u bacinu seccu numeru dui in u cantiere navale, è hà dichjaratu l'impurtanza ch'elli attachenu à a storia marittima.

250 MIL PASSAGERI DI MARI PORTAN QUOTI DIA IN ISTANBUL

In u so discorsu, u Manager di i servizii di trasportu publicu IMM Barış Yıldırım hà dettu: "Pianificazione intelligente; Hè necessariu di cunsiderà l'ambiente, a sucetà è l'ecunumia in tuttu è l'utilizanu cunsiderendu i bisogni di e generazioni di dumane. . Da questa perspettiva, a nostra cità, cù a so diversità spaziale è ecunomica naturale chì unisce dui cuntinenti, hè una di e cità induve i sistemi ferroviari è l'autostrade sò aduprati è u trasportu marittimu. In fattu, ancu s'ellu ci sò alternative assai serii cum'è i ponti di u Bosforu, u tunnel di Marmaray è Eurasia, circa 250 mila passageri sò trasportati in a nostra cità per ghjornu. Questu mette a nostra cità in u cima di u mondu in u trasportu publicu. Ancu se Istanbul hè in questa situazione, u nostru presidente, Mr. Ekrem İmamoğluTravagliemu inseme cù i scopi di . In più di u pianu ambientale, u pianu maestru di u trasportu, è u sviluppu di strategie di trasportu publicu, stu attellu vene ancu in prima. Spergu chì i risultati di stu attellu seranu benefizii per i trasportatori è i passageri in u settore, è dopu per a ghjente di Istanbul ".

"VOLEMU FÀ MEGLIU U TRANSPORTU MARITIMO IN ISTANBUL"

Utku Cihan, u capu di u Dipartimentu di Trasportu İBB, hà dettu: "Hè assai impurtante per noi di trattà cù u mare inseme. Vulemu realizà u nostru scopu di portà u trasportu marittimu in Istanbul in un locu megliu. Pruvemu di applicà ciò chì a scienza è i dati ci dicenu. Cumu deve esse u trasportu marittimu di una cità cum'è Istanbul? Vulemu dimustrà questu cù stu studiu. Chjamemu una tavola cumuna, vulemu pruduce suluzioni inseme. City Lines hà iniziatu un tali travagliu, Bimtaş ci hà riunitu è ​​sò stati stallati tavule cumuni. Vulemu avè l'opinione di tutti è travaglià inseme. Vulemu migliurà u trasportu marittimu di Istanbul ", disse.

"VULEMU RIFIUTI L'ISTITUZIONALIZZAZIONI IN U TRANSPORTU MARITIMO"

Per fà una presentazione informativa annantu à u prugettu, u Direttore Generale Diputatu di BİMTAŞ, Nazım Akkoyun, hà dettu: "Avemu da pruvà à gestisce in modu cullettivu cù una urganizazione di u centru rinfurzatu l'istituziunalisazione in u trasportu marittimu. Determineremu inseme e strategie di gestione di linee, rotte è pier. L'integrazione di altri sistemi di trasportu publicu hè unu di i nostri temi impurtanti. U scopu generale di u studiu hè di determinà i metudi di implementazione à cortu è mediu termini chì includenu suluzioni sustinibili.

Dopu à i discorsi è a presentazione di u prugettu, tutti i rapprisentanti di u settore sò stati divisi in gruppi di discussione per sparte e so opinioni nantu à e seguenti dumande 6. À a fine di u studiu, l'idee è i cumenti di ogni gruppu di travagliu nantu à e dumande sò stati pigliati è i punti di vista basi chì formanu i risultati di l'attellu sò stati raccolti.

1- Chì seranu i vostri passi per migliurà u trasportu marittimu in Istanbul ?

2-Quali sò i prublemi chì scontri in a gestione di a linea marittima in Istanbul?

3- Chì sò i prublemi in quantu à l’integrazione di u trasportu marittimu cù l’altri sistemi di trasportu publicu ? Induve pensate chì ci vole à fà i migliori?

4-Chì sò i vostri punti di vista nantu à a tarifa cumuna, u bigliettu cumuni, a gestione di u molo cumunu è l'unificazione di tuttu u sistema operatore?

5-Chì sò i vostri suggerimenti per un novu molo chì si pò accede à pedi da i densi spazii residenziali?

6-Chì sò i vostri novi suggerimenti di rotta marittima ?
In a seconda riunione di u prugettu, tutte l'istituzioni pubbliche è attori, i cumpunenti di l'autostrada è i sistemi ferroviari per l'integrazione di a strada di u mare, si riuniscenu per espansione u scopu di u travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*