Missaghju per STOP Violenza contr'à e donne da Campi Verdi

Un messagiu STOP à a viulenza serà datu à e donne di i campi verdi
Missaghju per STOP Violenza contr'à e donne da Campi Verdi

Per sensibilizà in a lotta contru a viulenza contr'à a famiglia è e donne, e squadre stenderanu un banner nantu à u campu in i partiti di Spor Toto Super League, Spor Toto 1st League, TFF 2nd League è TFF 3rd League, leghjendu Violence against Women is un crime contre l'humanité.

U nostru Ministeru, i Ministeri di Ghjuventù è Sport è a Federazione Turca di Football anu cullaburatu per sensibilizà in a lotta contru a viulenza domestica è a viulenza contr'à e donne è per dà un missaghju à a sucità.

In questu cuntestu, i ghjucatori di football di e squadre di casa piglianu u campu cù banners chì leghjenu "A viulenza contr'à e donne hè un crimine contr'à l'umanità" in tutti i partiti di Spor Toto Super League, Spor Toto 18st League, TFF 1nd League, TFF 2rd League. cumpresu u 3 d'aprile.

Inoltre, stu missaghju chì dichjara chì a viulenza contr'à e donne hè un crimine contr'à l'umanità serà annunziatu prima di l'iniziu di e cumpetizioni, è questu missaghju cuntinueghja à esse datu trà e partite.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*