Un suldatu hè statu martirizatu, 4 suldati feriti in l'operazione Claw Lock

Un suldatu hè statu martirizatu in l'operazione Pence Lock Soldatu feritu
Un suldatu hè statu martirizatu, 4 suldati feriti in l'operazione Claw Lock

U Ministeru di a Difesa Naziunale hà annunziatu chì u Cuntrattu Privatu Yunus Kalkan hè statu martirizatu è i suldati 4 sò stati feriti in u risultatu di l'attaccu di lanciu di cohete realizatu da i terroristi in a regione di l'Operazione Claw-Lock.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru, hè statu dichjaratu chì u Cuntrattu Privatu Yunus Kalkan hè statu martirizatu in a regione di l'Operazione Claw-Lock è i suldati 4 sò stati feriti.

In a dichjarazione, "In l'attaccu di un lanciatore di razzi à unu di i nostri elementi u 26 d'aprile di u 2022, in a regione di l'operazione Claw-Kilit, u nostru eroicu cumpagnu Is.Söz. U privatu Yunus Kalkan hè statu martirizatu, quattru di i nostri camaradi eroici sò stati feriti, è sò stati immediatamente trasferiti à l'uspidale è u so trattamentu hà cuminciatu.

Vulemu a misericordia di Diu à u nostru martire, chì hà persu a so vita in questu incidente chì ci hà lasciatu cun profondu dulore è tristezza, e nostre condolenze è pacienza à a so famiglia afflitta, e Forze Armate Turche è a nostra nobile nazione, è una pronta ricuperazione à u nostru persunale feritu. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*