Stazione di base integrata in a piattaforma UAV Aksungur

Stazione di base integrata in a piattaforma UAV Aksungur
Stazione di base integrata in a piattaforma UAV Aksungur

Per a prima volta, una stazione di basa civile hè stata integrata in a piattaforma AKSUNGUR Unmanned Aerial Vehicle (UAV), sviluppata da Turkish Aerospace Industries cum'è a classa Medium Altitude Long Endurance (MALE +). Cù sta capacità, a cumunicazione mobile serà furnita ininterrottamente via i sistemi DataLink in casu di disastri.

Una nova capacità hè stata aghjunta à AKSUNGUR, u primu veiculu aereu senza pilota bimutore di Turchia. Per a prima volta, e telefonate ininterrotte sò state furnite via a stazione di basa civile integrata in a piattaforma, chì hà una capacità di carica di 750 kg. Grazie à sta capacità, i primi testi di quale sò stati cumpletati cù successu cù u supportu di dati mobili furnitu da Turkcell, Aksungur; In casu di disastri cum'è u focu o un terremotu, puderà serve cum'è stazione di basa è attività di intelligenza, surviglianza è ricunniscenza.

Spartendu e so opinioni nantu à AKSUNGUR UAV, chì hè stata data a funzione di una stazione di basa, u General Manager di l'Industria Aeroespaziale Turca Prof. Dr. Temel Kotil hà dettu: "Avemu aghjustatu una nova dimensione à a cumunicazione end-to-end cù a stazione di basa integrata in u nostru AKSUNGUR. "Cù sta capacità, chì permetterà a cumunicazione mobile di cuntinuà senza interruzzione in situazioni di disastru, AKSUNGUR serà capace di furnisce un supportu aereu cum'è stazione di basa mobile se necessariu", disse.

UAV AKSUNGUR, chì hà dui mutori twin-turbocharged chì permettenu operazioni à longu andà finu à 40.000 ft, ponu accoglie carichi EO / IR, SAR è SIGINT. A piattaforma, chì hà fattu u so primu volu in 2019, hà un record di 50 ore in l'aria. AKSUNGUR, chì hà realizatu a rilevazione di u focu è a surviglianza in Adana in a Direzzione Generale di Foresta l'annu passatu, hà attualmente unità 2 in l'inventariu di u Comandante di e Forze Navali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*