A cerimonia di commemorazione per i ghjurnalisti assassinati hè stata tenuta in İzmir

Una Cerimonia di Commemorazione hè stata fatta per u ghjornu di i ghjurnalisti morti
Hà fattu una Cerimonia di Commemorazione in u ghjornu di i ghjurnalisti assassinati

U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Mustafa Özuslu, hà assistitu à a ceremonia di commemorazione organizata da l'Associazione di i ghjurnalisti di Izmir à l'occasione di u 6 d'aprile, u ghjornu di i ghjurnalisti assassinati. Özuslu hà dettu chì s'inchinavanu in rispettu à i ghjurnalisti chì anu persu a vita per purtà a verità à u publicu.

L'associazione di i ghjurnalisti di Izmir (IGC) hà urganizatu una ceremonia di commemorazione u 6 d'aprile, u ghjornu di i ghjurnalisti uccisi. A cerimonia di commemorazione in u Museu di a Stampa di l'Associazione di i Ghjurnalisti di Izmir hà participatu da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Mustafa Özuslu, u Vice Sindaco di CHP Izmir è u Presidente Onorariu di l'Associazione di Ghjurnalisti di Izmir Atilla Sertel, u Sindaco di Karabağlar Muhittin Selvitopu, Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay, u presidente di l'Associazione di i ghjurnalisti di Izmir Dilek Gappi, Meryem Göktepe, a sorella maiò di u ghjurnalista di u ghjurnale Evrensel Metin Göktepe, chì hè stata battuta à morte in detenzione mentre seguitava a nutizia, Alaz Erdost, figliola di İlhan Erdost, chì hè stata battuta à morte in Prigione Militare di Mamak, Alaz Erdost, chì hè statu assassinatu davanti à a so casa. Abit Dursun, figliolu di u scrittore Turan Dursun, Rahşan Anter, figliola di u ghjurnalistu Musa Anter, chì hè statu uccisu per un attaccu armatu, è membri di Izmir. L'associazione di i ghjurnalisti hà participatu.

Libertà d'infurmazione

Dichjarà chì "giurnalistu" è "assassinatu" sò duie parolle chì ùn si cunvene micca, Mustafa Özuslu hà dettu: "Un ghjurnalistu assicurerà a libertà d'infurmazione per mè è a sucità. U bisognu di riceve infurmazione hè un bisognu basicu cum'è l'aria, l'acqua è u pane. Un ghjurnalistu hè quellu chì ci cuntarà l'avvenimenti chì vede in una manera precisa, obiettiva è simplice. Allora chì passa ? Vi vede quella persona cum'è una persona ubligatoria à l'assassiniu perchè hà trasmissu a nutizia per voi senza alcuna fraude o scrap. Tutti i morti sò dolorosi, ma a morte di i ghjurnalisti hè una materia chì veramente affetta a ghjente in profondità. "Je m'incline à l'égard de la mémoire des journalistes qui ont défendu la démocratie et la liberté d'expression et qui ont été assassinés pour porter la vérité au public", a-t-il déclaré.

Travaremu cù tutte e nostre forze per superà l'ostaculi à a stampa.

Dilek Gappi, presidente di l'Associazione di i ghjurnalisti di Izmir, hà dettu: "Vogliu chì oghje ùn era mai accadutu. Un ghjornu induve sentimu u dulore à i nostri ossi. In fatti, nunda hà cambiatu in u mondu o in Turchia in l'ultimi anni. Hasan Fehmi Bey, chì era cunnisciutu per a so critica dura à u Cumitatu di l'Unione è u Prugressu in u Ghjurnale Serbesti, hè statu sparatu è uccisu nantu à u Ponte di Galata u 6 d'aprile di u 1909, per via di i so pinsamenti è articuli, è andò in a storia di stampa. cum'è u primu ghjurnalistu uccisu in Turchia. Duranti stu prucessu, 67 ghjurnalisti in Turchia sò diventati u mira di bombi è balli. Quale ùn avemu micca persu ? Da Hasan Tahsin à Sabahattin Ali, da Cengiz Polatkan à Abdi İpekçi, da Ümit Kaftancıoğlu à Çetin Emeç; Ricordemu cun rispettu parechji di i nostri culleghi, cumpresu Uğur Mumcu. Avemu solu un missaghju per elli; "Travaremu cù tutte e nostre forze per superà l'ostaculi à a stampa", disse.

E famiglie di i ghjurnalisti ammazzati in a ceremonia anu ancu manifestatu i so sentimenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*