Viaduct Konya Eğiste Hadimi per accurtà u tempu di viaghju di 20 minuti

Egiste Hadimi Viadugu accurtarà u tempu di viaghju di minuti
Viaduct Egiste Hadimi accurtà u tempu di viaghju di 20 minuti

Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà annunziatu chì u 72 per centu di i travaglii nantu à u Viaduct Eğiste Hadimi, u più altu è u più longu ponte cantilever equilibratu, sò stati finiti. Nutendu chì pensanu à apre u viaductu Eğiste Hadimi à u trafficu in nuvembre 2022, Karaismailoğlu hà dettu: "Cù a fine di u viaductu, u tempu di viaghju serà riduciutu di 20 minuti. Cunnettemu a Regione Mediterranea è a Regione Anatolia Centrale senza interruzzione ".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà fattu una dichjarazione dopu à i so esaminazioni in u situ di custruzzione di u Viaduct Eğiste Hadimi. Karaismailoğlu hà dettu: "Continuemu à serve u nostru paese è a nostra nazione ghjornu è notte nantu à a strada chì u nostru presidente hà apertu per noi dicendu:" A strada hè civilisazione ".

Enfatizendu chì agiscenu cun a cuscenza chì l'investimenti sò una di e tappe impurtanti in a crescita di u benessiri suciale, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu circundatu a Turchia cù una reta stradale di altu standard, indipendentemente da est-ovest, nord-sud.

FACEMU UN SIGILLU À I TOROS

Enfatizendu chì Eğiste Hadimi Viaduct hè unu di i prughjetti più impurtanti di Turchia in u campu di u trasportu, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Custruendu u ponte più altu di Turchia, mettemu un sigillo nantu à i Monti Taurus. Cunnetteremu a Regione Mediterranea è a Regione Anatolia Centrale senza interruzzione. Stu viaduttu, chì avemu custruitu annantu à l'Autostrada Statale Hadim, chì unisce Konya-Hadim-Taşkent è i distretti di Sarıveliler-Başyayla-Ermenek di Karaman; In più di avè l'altitudine di pilastru più altu in u nostru paese, hà da passà ancu in a storia cum'è u ponte cantilever equilibratu più longu in u nostru paese è serà unu di i nostri punti di riferimentu. In u scopu di u prugettu, un viaduttu doppiu equilibratu in cantilever cù una lunghezza di 1.372 metri, una altezza di 166 metri, una larghezza di 27 metri, 9 aperture; Custruemu u più longu è u più altu ponte cantilever equilibratu di Turchia. In u scopu di i travaglii di custruzzione, avemu finitu i fabricazioni di fundazione è elevazione nantu à i gammi laterali è i gammi mediani, è a superstruttura nantu à l'assi manca. Nantu à l'assi dritta, in a superstruttura; Avemu fattu 852 metri di prugressu. In altri palori, in cambiu per un totale di 2 mila 224 metri di prugressu di superstruttura nantu à i ponti dritta è manca; Avemu ottenutu u 72 per centu di realizazione in u prugettu.

U TEMPU DI VIAGGIU SERA ACCURTATA DI 20 MINUTI

Spieghendu chì pensanu à compie i restanti 520 metri di pruduzzione di superstruttura quist'annu è apre u viaductu Eğiste Hadimi à u trafficu in nuvembre 2022, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì cù a fine di u viaductu Eğiste, u tempu di viaghju serà scurciatu da 20. minuti. "In più di questu, u tempu è u cunfortu di viaghju seranu maximizati nantu à a strada Konya-Hadim-Tashkent-Alanya, chì hè una di l'arterie più impurtanti di l'assi nordu è miridiunali di Turchia", hà dettu Karaismailoğlu. "Questa regione ùn serà più. un "sognu terribili" per i cunduttori, è u trafficu, a vita è a sicurità di a pruprietà aumenteranu à u più altu livellu ", disse.

FIAMU 3 MIA 617 PONTI È VIADUC

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, cum'è una esigenza di a pusizione strategica di Turchia, chì hè un ponte à mezu à trè cuntinenti, anu integratu tutti i sistemi di trasportu prima l'un à l'altru è dopu à u mondu, è chì anu preparatu i novi piani in cunseguenza. U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà dettu: "Semu felici chì simu à l'orlo di u 100 anniversariu di a nostra Republica. Avemu fattu u nostru paese un capu in a so regione è un cruciveru impurtante in u mondu in u trasportu, a logistica è a cumunicazione in i nostri prughjetti, è continueremu à mantene sta pusizione. Cum'è in l'opere chì avemu custruitu finu à avà, continueremu i nostri sforzi per rinfurzà a nostra indipendenza ecunomica in i futuri. Basatu nantu à i vantaghji di a pusizione geostrategica di u nostru paese, cuntinuemu rapidamente i nostri sforzi chì centranu e rete di cummerciale internaziunale in i nostri assi è assicuranu l'integrazione glubale è regiunale. Traversemu muntagne impraticabili cù tunnelli, valli cù ponti è viadutti. Avemu aumentatu u numaru di tunnelli, chì era 2003 prima di u 83, à 466, è a lunghezza tutale di tunnelli, chì era solu 50 chilometri, da 1.202 651 per centu, à un totale di 3 chilometri. Custruendu 617 mila 727 ponti è viaducti, avemu aumentatu a nostra lunghezza di ponte è viaduct à XNUMX chilometri.

U TUNNEL PHASELIS SERÀ UNA DI L'OPRA IMPORTANTI DI U GOVERNAMENTE DI PARTITU AK

Sottulineendu chì u Tunnel Phaselis, chì serà apertu dumani, serà unu di i travaglii impurtanti di u guvernu di u Partitu AK, Karaismailoğlu hà dettu: "Grazie à u nostru tunnel nantu à a strada divisa Antalya-Kemer-Tekirova-Finike; A strada stradale serà ridutta di 2 chilometri è u tempu di viaghju serà ridutta di 10 minuti. In altre parolle, a purteremu à a nostra ecunumia è a nostra nazione. Cù e pulitiche è l'attività chì avemu realizatu mentre custruemu e nostre strade, avemu diventatu unu di i paesi di sviluppu più veloce in u mondu. Cuntinuemu à pompà sangue frescu in stu sviluppu cù opere cum'è 1915 Çanakkale Bridge, Tokat Airport, Malatya Ring Road, chì avemu apertu in pocu tempu. Cù e pulitiche è l'attività chì avemu realizatu mentre custruemu e nostre strade, avemu diventatu unu di i paesi di sviluppu più veloce in u mondu. Realizemu prughjetti cù grandi costi d'investimentu cù mudelli di finanza cum'è build-operate-transfer, è offremu sogni di 50 anni, 100 anni è sti travaglii giganti à i nostri citadini in un tempu assai più cortu. Cusì, permettemu a realizazione di investimenti stradali mirati in tuttu u paese, è apremu a strada per l'accessu à un sviluppu olisticu è sustenibile. In altri palori, offremu a nostra nazione micca solu strade, ma ancu novi opportunità di travagliu è impieghi. Offremu un valore aghjuntu à u sviluppu è l'ecunumia di u nostru paese ", disse.

Ciò ch'avemu prumessu dapoi 20 anni, l'avemu fattu

Indittendu chì anu implementatu a visione di "arrivà è ghjunghje in Turchia" presentata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan in u 2003, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu fattu ciò chì avemu prumessu in 20 anni. Cù sta fiducia in sè stessu è orgogliu, avemu avà pigliatu l'azzione per u futuru vicinu di u nostru paese. Avemu pianificatu i nostri investimenti finu à u 20 è u 2035 è avemu determinatu i nostri miri. Cum'è sapete, avemu lanciatu u nostru Pianu Maestru di Trasportu è Logistica - Trasportu 2053 Vision. Cù piani di 2053 anni, faremu un novu investimentu di 5 miliardi di dollari per a ferrovia, l'autostrada, a via marittima, a via aerea è a cumunicazione. In autostrade finu à u 198; Aumenteremu a nostra reta stradale divisa à 2053 mila 38 chilometri è a nostra reta stradale à 60 mila 8 chilometri. Riduceremu i tassi d'accidenti cù infrastruttura stradale veloce è sicura dotata di tecnulugia intelligenti è autonome. Sicondu i piani di viaghju, stabiliremu una infrastruttura di carica elettrica è creà infrastrutture adattate per i veiculi elettrici. Aumenteremu l'usu di l'energia elettrica è alternativa invece di i carburanti fossili in l'autostrade. Unu di l'elementi più impurtanti di a nostra visione per l'avvene hè di cuntribuisce à a cumpetitività di u nostru paese è di migliurà a qualità di vita di a sucetà. Per creà un sistema di trasportu sicuru, ecunomicu, cunfortu, amichevule à l'ambiente, ininterrottu, equilibratu è sustenibile. In questu quadru, simu più clarifying a stampa di Turchia chì vulemu vede in u futuru. Egiste Hadimi Viaduct hè diventatu unu di l'investimenti di trasportu più impurtanti di u nostru paese, cum'è u ponte cantilever più altu è longu equilibratu, è ispirarà novi sviluppi per e nostre generazioni future.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*