Sovranità Incondizionatamente A Nazione Turca per 102 Anni

A sovranità incondizionatamente appartene à a nazione turca per anni
Sovranità Incondizionatamente A Nazione Turca per 102 Anni

L'unicu ghjornu di i zitelli in u mondu, u 23 d'aprile, a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli hè celebratu cun grande entusiasmu è cù a participazione di i zitelli di u mondu cù diverse attività in u nostru paese.

Queste celebrazioni portanu à a spartera di valori cum'è a pace è a fratellanza, l'incontru è a fusione di e diverse culture, facenu cusì u mondu un locu più sicuru è più tranquillu.

Ùn ci scurdemu ancu i nostri figlioli chì sò stati dati una festa per a so furtuna. Avemu accoltu 2021 mila passageri di i zitelli in i nostri treni in 175 è 130 zitelli à tariffu scontu in i primi quattru mesi di questu annu.

Semu assai felici chì i nostri figlioli viaghjanu cù i nostri treni per visità i valori storici è e bellezze naturali di u nostru paese, cumprese e vacanze d'estate, mentre vanu à basgià e mani di i so anziani.

Perchè u surrisu di i nostri figlioli, chì hè l'unicu chì face u mondu bellu, rende ancu i nostri treni belli.

In u 102u anniversariu di a creazione di a nostra Gran Assemblea Naziunale Turca, commemorate cù misericordia è gratitudine tutti i nostri martiri è veterani, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì hà datu stu ghjornu speciale è significativu à i nostri figlioli, l'architetti di u nostru avvene, chì sacrificà a so vita per a nostra indipendenza in a Guerra di l'Indipendenza.

Benedite e so ànime !

Felice u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli !

Hasan Pezuk
Direttore Generale di TCDD Transportation

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*