ABB era in vigilanza u ghjornu di a capitale tempesta

ABB era in vigilanza in u Tempesta Capital Day
ABB era in alerta in u Stormy Capital Day

A Municipalità Metropolitana di Ankara era in alerta dopu l'avvisu di tempesta emessu da a Direzzione Generale di Meteorologia dumenica 3 d'aprile. Tutte e unità affiliate à l'AKOM anu aumentatu e so misure per prevene a perdita di vita è di pruprietà, perchè i colpi di u tettu, a caduta di l'arburu, a signalizazione, a signalizazione, a luce è i diversi materiali ùn anu micca influenza negativa à u trasportu volendu cù a tempesta. Mentre u numeru di notificazioni ghjunghjenu à ABB dumenica, quandu a velocità di u ventu era finu à 90 chilometri à l'ora, era 56, ùn ci hè stata alcuna perdita di vita o ferita.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hè diventata vigilante dopu l'avvisu di tempesta fattu per a Capitale da a Direzzione Generale di Meteorologia.

U Centru di Coordinazione di Disastri (AKOM) hà aumentatu e so misure in tutta a cità attivendu tutte e unità. squadre metropolitane; Hà passatu assai tempu in u campu per ùn affettà negativamente u trasportu da tetti volanti, caduta d'arburu, posti di lampi di trafficu, signalazioni è diversi materiali inseme cù a tempesta, è à u stessu tempu per prevene a perdita di vita è di pruprietà.

ABB hà guidatu i so squadre tenendu in contu tutte e notificazioni da 3 Emergency Call, Başkent 90 è e social media dopu a tempesta chì hà righjuntu 112 chilometri à l'ora dumenica 153 d'aprile. Ùn ci era micca ferite o perdita di vita in Başkent, induve u numeru di notificazioni ricevute da AKOM era 56.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*