ABB cumpleta a so lotta contru i rifiuti in u distrittu di Metin Akkuş

ABB hà finitu a so lotta contru i rifiuti in u quartiere di Metin Akkus
ABB hà finitu a so lotta contru i rifiuti in u distrittu di Metin Akkuş

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à dispunì di edifici abbandonati chì minaccianu a salute ambientale è disturbanu l'estetica urbana in tutta a Capitale. A Municipalità Metropolitana, chì pulì i slums, tende è caserne una per una in u Distrittu Dikmen Metin Akkuş, hà eliminatu un totale di 387 mila 341 camions di scavi è rifiuti in una zona di 2 mila 866 metri quadrati. ABB hà cullatu 19 mila 50 camioni di rifiuti in tutta a capitale in l'ultimi dui anni.

A Municipalità Metropolitana di Ankara dà à a cità un aspettu più pulitu eliminendu l'edificazioni abbandonate chì minaccianu a salute umana è ambientale in tutta a capitale è disturbanu l'estetica di a cità.

E squadre di u Dipartimentu di Estetica Urbana è Scienza, pulendu i rifiuti è i rifiuti appartenenti à l'edificazioni abbandonate chì causanu contaminazione visuale è prublemi di sicurezza, anu finitu i travaglii di pulizia di i rifiuti realizati in u Quartiere Metin Akkuş.

IN L'ULTIMI 2 ANNI, 19 MIL 50 RIFIUTI CAMIONI RACCOLTI DA A CITTA GENERALE

E squadre metropolitane anu sguassatu 16 camioni di basura è scavi da a regione da u 2021 di nuvembre di u 2.

Dichjarà chì i slums, tende è caserne in Metin Akkuş Neighbourhood sò stati rimossi è i residenti di a regione ponu respira un suspiru di sollievu, Aysu Kırmızı, Capu di u Prughjettu di Rifiuti di u Dipartimentu di Estetica Urbana, hà spartutu e seguenti informazioni nantu à u travagliu. fattu:

"Avemu acquistatu un totale di 2 camions di macerie, basura è discariche di custruzzione in Metin Akkuş Mahallesi. Da Aostu 866, u totale di i rifiuti chì avemu ricevutu da a cità hà righjuntu 2020 camioni. Dopu avè finitu u nostru travagliu quì, a nostra zona da esse pulita serà Mamak Akşemsettin Mahallesi Doğukent Boulevard. Ancu quì, continueremu u nostru travagliu cù a listessa rapidità è meticulosità chì avemu fattu finu à avà ".

GRAZIE À U PRESIDENTE YAVAS

E squadre di u Dipartimentu di l'Estetica Urbana, chì hà iniziatu una mobilizazione di i rifiuti in a capitale è evaluatu e lagnanze è e dumande di i citadini, acceleranu i travaglii di pulizia di i rifiuti in i punti determinati.

Fevzi Işıldak, capu di u quartieru Metin Akkuş, chì hà ringraziatu u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş per i so sforzi per cumbatte i rifiuti chì minaccianu a salute publica è causanu a contaminazione visuale in a cità, hà dettu:

"Stu locu hè statu messu in offerta in u periodu precedente, ma ùn hè mai statu fattu. Questu ùn era micca un locu per pusà. Dopu chì u mo presidente Mansur hà pigliatu u postu, hà cuminciatu à serve. In nome di a ghjente di u quartiere, vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu Mansur Yavaş è a so squadra ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*