ABB lancia una furmazione di tecniche di produzzione di ciliegie

ABB lancia una furmazione di tecniche di produzzione di ciliegie
ABB lancia una furmazione di tecniche di produzzione di ciliegie

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà iniziatu a "Formazione di Tecniche di Produzione di Cherry" per i pruduttori domestici chì volenu cultivà ciliegie acide in a Capitale. Cuntinuendu a so mossa di sviluppu rurale, a Municipalità Metropolitana hà ancu accoltu a prima furmazione teorica è pratica nantu à a cultura di ciliegia agria tenuta in u Centru di Vita Famiglia Çubuk in u scopu di u "Programma di Formazione Agricultore" in cooperazione cù l'Organizazione per l'Alimentazione è l'Agricultura (FAO).

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à implementà prughjetti chì incuraghjenu a produzzione sustenendu i pruduttori domestici in a capitale, sia economicamente sia in termini di educazione.

U Dipartimentu di i servizii rurali, in partenariatu cù u Prughjettu FAO (Organizazione di l'Alimentazione è l'Agricultura), in cuuperazione cù u DKM (Centru di Conservazione di a Natura) hà realizatu u primu di a "Formazione di Tecniche di Produzione di Ciliegie" in u scopu di u "Rafforzamentu di l'Agricultura Urbana è Vita Rurale Intornu à u Prughjettu di a Municipalità Metropolitana di Ankara" à u Centru di Vita Famiglia Çubuk. .

ESEMPLU PROGETTI IN U Sviluppu Agriculu

In u scopu di u Prugramma di Educazione Agricultore, u Prof. Prof. Dr. In a furmazione datu da Nurdan Tuna Güneş; I trucchi è i tecnichi di u crescente di ciliegia sò stati prima spiegati in teoria è dopu praticamenti in u campu.

Prima educazione; U Capu di u Dipartimentu di i Servizi Rurali ABB Ahmet Mekin Tüzün, i capi di quartiere, i prupietari di l'arbureti di ciliegia, i pruduttori lucali, i rapprisentanti di a Camera di l'Agricultura di Çubuk, i rapprisentanti di a cooperativa, l'Organizazione per l'Agricultura Alimentaria (FAO) è i funzionari di u Centru di Conservazione di a Natura (DKM) anu assistitu ancu.

U dipartimentu di i servizii rurali, chì hà firmatu un prughjettu esemplare, furnisce un supportu di furmazione à i pruduttori chì volenu cultivà ciliegie più cuscenti in a capitale, hà u scopu di espansione e tecniche di l'agricultura muderna è di arricchisce a produzzione agricula.

A PRIMA EDUCAZIONE hè IN ÇUBUK, U CENTRU DI PRODUZIONE CHERRY

U capu di u dipartimentu di i servizii rurali Ahmet Mekin Tüzün hà dichjaratu ch'elli vulianu realizà a prima furmazione in Çubuk, unu di i distretti cunsiderati u centru di a pruduzzione di ciliegia in Ankara, è chì e furmazione anu fattu una grande cuntribuzione à a qualità di i prudutti pruduciuti in Ankara. .

"In u scopu di u prugettu chì avemu realizatu cù a FAO, avemu sceltu 5 prudutti critichi ligati à a nostra pruvincia. Unu di sti prudutti hè a cirasa. Avemu furnitu furmazione à i nostri pruduttori di ciliegia nantu à e tecniche di poda, spraying, fecundazione è cugliera inseme cù i nostri istruttori universitari. U nostru scopu hè di aumentà a qualità di i prudutti è assicurà chì sò venduti à un valore megliu in u mercatu. À u listessu tempu, travagliammu per migliurà e strutture di e cuuperative stabilite pè i prudutti è rende più efficaci. Realizeremu un prughjettu separatu micca solu per a furmazione, ma ancu per a valutazione di i prudutti. Cum'è ABB, conducemu stu prughjettu per a prima volta cù a cuncessione chì avemu ricevutu da a FAO.

OBJECTIU: PRODUZIONE EFFICIENTE E DI QUALITÀ CHERRY DA A À Z

Spiegà i dettagli di a pruduzzione di ciliegia agria da A à Z à i pruduttori lucali, Ankara University Faculty of Agriculture Department of Horticulture Lecturer Prof.Dr. Nurdan Tutan Güneş hà rispostu à e dumande frequenti una per una.

Per una pruduzzione più cuscente, i pruduttori lucali chì participanu à a furmazione in u Quartiere Çubuk Ağılcık, induve l'arbureti di ciliegia sò cuncentrati; I studienti sò stati infurmati nantu à e radici è varietà, ripruduzzione è giardinaggiu, poda, furmazione, malatie è pesti, irrigazione, fertilizazione, cugliera è almacenamiento.

A FORMAZIONE SERÀ DATA IN 5 DISTRITI PIÙ

A furmazione di tecniche di pruduzzione di ciliegia, chì hè stata iniziata in Çubuk, ospitata da ABB, cuntinuerà in i distretti circundanti è ancu in i distretti cintrali per i pruduttori domestici chì anu interessatu o pruduce a ciliegia agria.

U prugramma di furmazione, in quale a Camera di l'Agricultura, i capi, e cooperative regiunale è i pruduttori anu mostratu un grande interessu, serà datu in i distretti di Beypazarı, Kalecik, Şereflikoçhisar, Evren è Polatlı dopu à Çubuk.

Dichjarà chì anu amparatu e tecniche di produzzione muderne è rializatu i sbagli chì sapianu bè, grazia à u prugramma di furmazione tenutu in Çubuk, i pruduttori lucali anu ringraziatu à a Municipalità Metropolitana per questu sustegnu cù e seguenti parolle:

Mehmet Kuruoglu: "Avemu ciliegie, ma ùn avemu micca assai rendiment. Pruvaremu di applicà tuttu ciò chì avemu amparatu è vistu in a furmazione. In fatti, l'azzioni chì avemu fattu mostranu chì ùn l'avemu micca fattu in cuscenza, secondu ciò chì hè scrittu quì. Grazie à a nostra municipalità metropolitana per stu sustegnu ".

Yusuf Akkaya: "Sò impegnatu in l'agricultura è l'allevamentu di l'animali. Grazie assai per a furmazione nantu à a pruduzzione di ciliegia. Quandu aghju vistu l'educazione chì avemu ricevutu oghje, aghju vistu chì ci sò cose chì ùn sapemu micca è chì mancava ciò chì sapemu. Avemu da andà una longa strada. Per l'ultimi anni 2-3, avemu digià avutu un gran sustegnu. S'ellu ci hè pruduzzione in l'agricultura, ci sarà a libertà in l'ecunumia. Vulemu ringrazià u nostru presidente è tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

Hidayet Akkaya: "Semu assai vechji pruduttori di ciliegie acide. U mo babbu hè statu u primu à purtà a cultura di ciliegia agria in u distrittu di Çubuk. Sò ghjuntu à stu prugramma di furmazione per sensibilizà cumu pudemu pruduce una produzzione di più qualità è efficiente. A nostra cumuna ùn ci lascia mai soli è ci sustene".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*