Nota completa da i Capitali à l'Autobus Elettrici di ABB!

Note complete da Capitali à i Bus Elettrici di ABB
Nota completa da a Capitale à l'Autobus Elettrici di ABB!

I residenti di a capitale anu datu una nota completa à l'autobus elettrici chì a Municipalità Metropolitana di Ankara hà aghjustatu à a so flotta in cunfurmità cù l'approcciu di serviziu chì dà priorità à u cunfortu è a sicurità in u trasportu in a capitale. A Direzzione Generale di l'EGO hà messu in serviziu 3 autobus elettrici di 12 metri in solitaria nantu à a strada Ankara City Hospital-Kızılay-Ulus.

Mentre a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à cumprà novi autobus per furnisce à a ghjente di a Capitale un trasportu più mudernu, più avanzatu, cunfortu è sicuru, hà ancu introduttu l'autobus elettrici chì hà aghjuntu à a so flotta à a ghjente di a cità. Capitale.

Trè autobus elettrici di tippu solista, longu 12 metri è cù una capacità di 87 passageri, anu cuminciatu à serve nantu à a strada Ankara City Hospital-Kızılay-Ulus cù a linea numero 3.

U TRANSPORTU AMBIENTALE CUMIZZATU IN ANKARA

L'autobus elettrici 100 per centu, chì sò cumplettamente amichevuli di l'ambiente postu chì ùn anu micca emissioni di scarico, anu ricivutu marchi cumpleti da a ghjente di a capitale perchè sò tranquilli, sicuri è pianu bassu, chì permettenu à i passageri disabili di cullà è scende facilmente.

Sicondu e cundizioni d'usu, cunsuma a mità di l'energia di i veiculi CNG è un quartu di i veiculi diesel.Bozankaya In autobus elettrici pruduciuti da AŞ; Include infrastruttura wi-fi, sockets di carica USB, schermi d'informazione è di notificazione è sistemi di annunziu.

EGO 1st Manager Regionale Erkan Tarhan hà dichjaratu chì l'autobus, chì anu tracciamentu à bordu, situazioni d'emergenza ponu esse monitorati istantaneamente è sistema di rapportu d'errore, anu ricivutu un intensu interessu da a ghjente di a capitale è sò stati apprezzati soprattuttu cù l'aumentu di cumenti nantu à e social media. "I nostri 87 autobus elettrici cunfortu cuntinueghjanu à serve nantu à a strada Ankara City Hospital-Kızılay-Ulus numerata 12", disse.

GRAZIE DA I LAVORI DI SALUTE

I citadini chì utilizanu l'autobus elettrici chì servenu nantu à a strada Ankara City Hospital-Kızılay-Ulus anu spartutu a so satisfaczione cù e seguenti parolle:

Nefise Çelik: "Moltu bellu, grazie assai à u nostru sindaco metropolitanu. Ùn aghju mai cavalcatu unu prima, fighjulava i publicità. "Sò assai cuntentu, era assai bonu."

Ahmet Sevindi: "Possa esse bonu per Ankara. L'aghju cavalcatu oghje per a prima volta. Eru assai felice chì questu hè statu attribuitu à i travagliadori sanitari. Vogliu ancu ringrazià assai u nostru presidente ".

Hasan Demir: "Questa hè a mo prima volta in cavallu. "Mi piacia assai, mi piacia assai. Esse amichevule à l'ambiente hè ancu un vantaghju ".

Mustafa Deniz: "Belli autobus elettrici assai belli. Calme, calme et très confortable. »

Nilay Genç: "Ùn tremu micca, ùn si capisce micca cumu va, hè un pocu cum'è u metro. Hè bellu chì ùn faci micca rumore cum'è l'altri autobus. "Bona furtuna, hè a mo prima volta à cavallu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*