I travaglii di custruzzione di strada cuntinueghjanu in Anamur

Lavori di custruzzione di strada in corso in Anamurda
I travaglii di custruzzione di strada cuntinueghjanu in Anamur

A Municipalità Metropolitana riunisce ancu e strade di quartiere in i punti più alluntanati di Mersin cù l'asfaltu, facilitendu u trasportu di i citadini. Unu di i distretti distanti induve e squadre di u Dipartimentu di Mantenimentu è Riparazione di a Strada hà travagliatu era Anamur. Cù i travaglii di strada, pavimenti è infrastruttura realizati in i quartieri chì ponu esse cunsideratu u centru è u core di l'Anamur, i residenti di a regione ricevenu servizii chì ùn anu micca pussutu acquistà dapoi anni.

U presidente Seçer hà parlatu di u travagliu in Anamur in u Parlamentu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà parlatu di l'infrastruttura è di i travaglii di superstruttura in Anamur in a riunione di l'Assemblea. Seçer hà dettu: "Attualmente, avemu principiatu a produzzione in Fevzi Çakmak Street u 19 di ferraghju; Sta strada hè 2 mila 200 metri. U livellu di pavimentazione è asfaltatu hè statu finitu. U parquet nantu à a strada hè sguassatu è l'asfaltu caldu hè fattu quì. Eccu a parte occidentale. Questa era a parte orientale. U travagliu di l'infrastruttura hè finitu quì. Quì facemu i pavimenti adattati per i nostri citadini cù bisogni speciali. Avemu cuminciatu nantu à a strada İnönü u 4 di marzu. L'eliminazione hè cumpleta. I travaglii di l'infrastruttura cuntinueghjanu in certi parti di a cità. I travaglii sò ricuminciati in u carrughju Turgut Reis. Da u 15 di maghju, compieremu i travaglii nantu à a strada Fevzi Çakmak, a strada İnönü è e strade Turgut Reis.

Marshal Fevzi Çakmak Street hè stata completamente rinnuvata

In u scopu di i travaglii chì principiavanu nantu à a strada larga di 2 metri nantu à a strada Marshal Fevzi Çakmak in Anamur, i squadre; compie i travaglii di pavimentazione è asfaltatu caldu nantu à a parti orientali di a strada à u livellu di u legante. E squadre cuntinueghjanu u so travagliu in a parti occidentali. E squadre di custruzzione di strada cuntinueghjanu senza interruzzione cù a preparazione di l'asfaltu, a pavimentazione PMT è a custruzzione di pavimenti è i travaglii di arrangiamentu di strada.

In u scopu di l'opere realizate in a regione, a strada di parquet antica è deformata nantu à a piattaforma stradale hè sguassata è a strada hè cuparta cù asfaltu caldu per un trasportu più còmode. In listessu tempu, i pavimenti esistenti chì sò stati sguassati in u tempu sò ancu rinnuvati da e squadre è fatti adatti à l'usu di citadini cù bisogni particulari.

I travaglii nantu à a strada İnönü sò finiti à 80%.

E squadre chì anu finitu a custruzzione di pavimenti nantu à l'avenue İnönü di 900 metri anu finitu u 80% di u travagliu. Dopu à a fine di tutti i travaglii, a pavimentazione di l'asfaltu caldu serà finita nantu à a strada.

"Cum'è quartiere, ci riunemu cù l'asfaltu caldu per a prima volta"

Hayrettin Haber, u capu di u Quartiere Iskele di u distrittu di Anamur, hà manifestatu a so satisfaczione cù l'opere, "Semu assai cuntenti di i servizii furniti. Ùn avemu micca vistu asfaltu caldu in 10 anni ; soprattuttu in u nostru quartieru. Hè un locu induve i citadini entranu è fora di u mare è ci hè u turisimu ; vale à dì, u core di Iskele Anamur. "Hè a prima volta chì avemu vistu un tali serviziu", disse.

"A ghjente ùn hà mai vistu un tali serviziu prima"

Spieghendu a satisfaczione di i citadini, Haber hà dettu: "A ghjente ùn hà mai vistu un tali serviziu prima. Noi, cum'è quartiere, ci riunemu cù l'asfaltu caldu per a prima volta ", disse. Evaluendu l'arrangiamenti di u pavimentu è l'asfaltu, Haber hà dettu: "U tile hè in piazza, hè assai bellu. Prima era cobblestone. Hè ancu bella cum'è una maghjina. Ci hè un tapis roulant per disabili. Avemu un pavimentu megliu ", disse.

"Hè diventatu una strada cum'è una strada"

Hasan Bozbovac, unu di i residenti di u quartiere, hà dichjaratu ch'ellu hà campatu in İskele Mahallesi dapoi u 1968, è hà cummentatu u travagliu fattu cù e parolle "Super, megliu salute di vita". Bozbovac hà dettu: "Ùn avemu micca vistu ancu un tali serviziu. Avà megliu, più super. Ùn ci era micca asfaltu quì prima. Hè diventata una strada cum'è una strada. A distanza trà Iskele è Anamur era super. Diu ti benedica ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*