L'applicazione "City Like Poetry" hè stata lanciata per u staffu di a municipalità metropolitana di Ankara

L'applicazione "City Like Poetry" hè stata lanciata per u staffu di a municipalità metropolitana di Ankara
L'applicazione "City Like Poetry" hè stata lanciata per u staffu di a municipalità metropolitana di Ankara

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà mantenutu a so prumessa à Esila, à quale hà cedutu u so postu u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è di i zitelli. L'applicazione "City Like Poetry" hè stata lanciata per u persunale per inizià a ghjurnata cun alta motivazione. Mentre chì u Dipartimentu di Stampa, Publicazione è Relazioni Pùbliche hà piazzatu una schernu cù puesie literarie à l'entrata di l'edificiu municipale, hè statu creatu un contu Telegram induve un puema sfarente serà spartutu ogni ghjornu di a settimana.

U persunale chì travaglia in a Municipalità Metropolitana di Ankara hà avà principiatu u so turnu cù a puesia.

U sindaco metropolitanu Mansur Yavaş hà dettu chì a piccula Esila, cun udizione, à quale hà trasfirutu u so postu u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, hà dettu: "Oghje, vogliu chì sta cità sia una cità cum'è a puesia. Da avà è dopu, vogliu chì l'impiegati di a Municipalità Metropolitana di Ankara cumincianu à travaglià cù un puema chì u presidente li mandarà ogni ghjornu.

Yavaş hà dettu: "Mi piaceva assai u slogan di u nostru sindaco metropolitanu di Ankara "una cità cum'è a puesia". Istruiraghju à tuttu u persunale chì travaglia in a Municipalità Metropolitana di Ankara per inizià u travagliu cù una puema ogni ghjornu di u ghjornu di travagliu ", disse.

UNA SCREEN PUBBLICATA SU L'EDIFIU MUNICIPALE, UN CONTE TELEGRAM hè CREATO

U Dipartimentu di Pressa è Relazioni Pùbliche hà piazzatu una schernu cù puesie literarie à l'entrata di l'edificiu di serviziu di l'ABB per u persunale per leghje prima di principià u travagliu ogni matina.

Mentre creanu un contu Telegram induve un puema literariu diversu serà spartutu ogni ghjornu, e seguenti dichjarazioni sò state incluse in u missaghju di testu mandatu à u persunale:

"Caru staffu, presidente ABB Mr. Dopu à l'istruzzioni di u nostru figliolu Esila, à quale Mansur Yavaş hà trasfirutu u so postu u 23 d'aprile, u ghjornu di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, a nostra municipalità cumminciarà u ghjornu cù un puema ogni ghjornu di a settimana. Pudete seguità i puesii diventendu un membru di u gruppu Telegram "City Like Poetry" o da u screnu à l'entrata principale. Saluti. Indirizzu Telegram: t.me/abbsiirgibisehir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*