Ankara Metropolitana ricustruisce a Scola Dannata in u Terramotu di Elazig

Ankara Büyükşehir ricostruisce a Scola Dannata in u Terramotu di Elazig
Ankara Metropolitana ricustruisce a Scola Dannata in u Terramotu di Elazig

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, cumpiendu a so prumessa chì a municipalità metropolitana di Ankara custruirà una scola assai dannata in u terremotu di magnitudine 24 accadutu in Elazig u 2020 di ghjennaghju di u 6,8. A Scola Secundaria Yıldızbağları, chì hè stata dannata cù u protocolu firmatu in Elazig, serà ricustruita.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà mantenutu a so prumessa di custruisce una scola chì hè stata dannata dopu u terrimotu di u 24 di ghjennaghju di u 2020 in Elazig.

In a so dichjarazione in 2021, "Custruemu una scola in Elazig per guarì e ferite di u terrimotu. I nostri figlioli ùn deve esse privatu di u so dirittu à l'educazione in ogni angulu di u nostru paese. Un protokollu hè statu firmatu per a custruzzione di a nova scola, chì hà annunziatu cù e parolle "Vogliu ringrazià i nostri membri di l'Assemblea ABB chì anu accettatu à l'unanimità a nostra pruposta".

A COSTRUZIONE DI A SCUOLA CU 16 CLASSI SERA INIZIATA À BREVE

À a cerimonia di firma di u protokollu tenuta in Elazığ, assistita da u Segretariu Generale ABB Mustafa Kemal Çokakoğlu, u Deputatu Gürsel Erol è u Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale Mehmet Yiğit, hè statu decisu chì a scola, chì hè avà a Scola Secundaria Yıldızbağları, seria rinominata Ankara Secondary. Scola dopu ch'ella hè stata ricustruita.

Çokakoğlu hà dettu chì a custruzzione di a scola principia u più prestu pussibule è chì 16 aule è una palestra sò previste per esse custruite in a scola:

"Semu quì per cumpensà a distruzzione chì Elazig hà patitu. Ùn pudemu micca ritruvà l'anime, ma avemu principiatu à cuntribuisce à a custruzzione di un novu Elazig, cum'è tutte e nostre altre unità, in particulare u nostru guvernu cintrali. U nostru sindaco, Mansur Yavaş, hà pigliatu l'iniziativa in a sensibilità di a capitale, è hà purtatu u prublema di un tali aiutu à a nostra cità. Cù a decisione di u Cunsigliu Metropolitanu d'Ankara, hè statu decisu di esse un cumpagnu in i travaglii di custruzzione per a custruzzione di una tale scola in a nostra cità di Elazig è in u ristabilimentu di Elazig. A ristrutturazione di u Statu è piglià a nostra sulidarità suciale un passu più avanti sò di grande impurtanza. Ogni tipu d'investimenti in i nostri figlioli, chì sò u nostru avvene, tornanu in u nostru paese cum'è felicità, prosperità è gioia in i periodi chì venenu ".

U NOME DI ANKARA CAMERA À A SCUOLA SECUNDARIA YILDIZBAĞLARI

U deputatu di Elazig Gürsel Erol, chì hà dettu chì u nome di Ankara, chì Mustafa Kemal Atatürk hà fattu a capitale, hà da vive in a Liceu Yıldızbağları, hà ancu fattu e seguenti valutazioni:

"I nostri municipalità metropolitane di Istanbul, Izmir è Ankara anu pigliatu decisioni da e so assemblee per custruisce una scola per cuntribuisce à l'educazione in Elazig. Sti decisioni sò stati appruvati da u Ministeru di l'Educazione Naziunale. I protokolli di e nostre municipalità metropolitane di Istanbul è Izmir sò stati firmati. Ci sò dui avvenimenti felici in u Liceu Yıldızbağları. Prima di tuttu, ci era un veru bisognu chì stu quartiere sia più mudernu è chì i nostri studienti è zitelli ricevenu educazione in cundizioni megliu. In particulare dopu avè dichjaratu chì una scola deve esse custruita in Mansur Yavaş è chì vulianu esse una scola veramente bona è chì vulianu cuntribuisce à l'educazione di i zitelli in un ambiente assai più còmode, aghju trasmissu a situazione à u guvernatore. è u Direttore di l'Educazione Naziunale. Un altru avvenimentu piacevule hè chì u nome di Ankara, chì hè statu fattu cum'è a Capitale da Mustafa Kemal Atatürk, chì hè impurtante in tutta a nostra vita, avà vive in a Liceu Yıldızbağları. Cù l'appruvazioni di u Ministeru, u nome di a Scola Secundaria Yıldızbağları serà cambiatu in a Scola Secundaria di Ankara da avà.

Parlendu à a ceremonia di firma, u Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale Mehmet Yiğit hà dettu: "Da una banda, u rinfurzamentu di e nostre scole dannighjate è i prucessi di demolizione è di ricustruzzione di e nostre scole chì anu finitu a so vita ecunomica cuntinueghjanu rapidamente. Hopefully, l'effetti di u terrimotu seranu alzati da Elazig in pocu tempu, cù a pressione annantu à l'educazione è a ghjente di Elazig. Continueremu i nostri prucessi di custruzzione umana, chì hè u nostru travagliu principale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*