Ankara Sivas YHT Line Ultimu Statu

Ankara Sivas YHT Line Ultimu Statu
Ankara Sivas YHT Line Ultimu Statu

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà avutu un pastu veloce cù i ferroviari chì travaglianu in u situ di custruzzione di u Tunnel T15 di a Linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas. Ricordendu chì a lunghezza tutale di u Tunnel T15 serà di 4 mila 593 chilometri, u Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ghjunghjeranu à 2035 mila 23 chilometri in 627 è 2053 mila 28 chilometri in 590.

U Ministru Karaismailoğlu, inseme cù u Direttore Generale di a Republica di Turchia State Railways (TCDD), Metin Akbaş, hà fattu esami in u Tunnel T15, chì hè una soglia impurtante in a Linea YHT Ankara-Sivas. Dopu à l'esaminazioni, u Ministru Karaismailoğlu hà avutu un pranzu rapidu cù i ferroviari incaricati di i travaglii di u tunnel.

Facendu dichjarazioni dopu à a cena rapida, u Ministru Karaismailoğlu hà sottolineatu chì e ferrovie sò un modu di trasportu strategicu cù impurtanza economica, suciale, storica, culturale è ambientale per u mondu è u nostru paese.

Dichjarà chì anu investitu 2003 trilione 1 miliardi 337 milioni di lire per u trasportu è a cumunicazione di u nostru paese dapoi u 240, Karaismailoğlu hà dettu: "In questu cuntestu, avemu attribuitu 272 miliardi di lire à e nostre ferrovie è furnite una parte impurtante. In l'ultimi 20 anni; Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea cunvinziunali à 1.432 mila 11 chilometri mentre custruemu a linea di trenu à alta velocità di 590 chilometri. Avemu aumentatu a nostra rete ferroviaria tutale à 13 mila 22 chilometri ".

"Aumenteremu a nostra rete ferroviaria à 2035 mila 23 chilometri in 627 è 2053 mila 28 chilometri in 590". Karaismailoğlu hà dettu: "In cunfurmità cù i nostri obiettivi di 2053, avemu aumentatu a parte di u trasportu di passageri in ferrovie da 1 per centu à 6,2 per centu; Aumenteremu a parte di u trasportu di merci da 4 per centu à 22 per centu. Averemu una rete ferroviaria sicura, veloce, efficiente è più efficace. Mantenemu a nostra sensibilità ambientale ancu in e ferrovie. Cumeremu u 35 per centu di i bisogni quì da fonti d'energia rinnuvevuli ". utilizatu l'espressioni.

U Ministru Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Cù u prucessu di pandemia, sia a continuità di i bisogni logistichi sia l'efficacità è l'impurtanza di e ferrovie si sò di novu dimustratu à scala glubale è naziunale. In u 2020, avemu aumentatu u trasportu di merci, chì era di 36 milioni di tunnellate, da 10% à 38,2 milioni di tunnellate. Cù a liberalizazione, a parte di u settore privatu in u trasportu di merci ferroviaria hà righjuntu u 2021 per centu in 13. I nostri spedizioni internaziunali fatti in questu modu anu ancu aumentatu di 2021 per centu in 24. Avemu aumentatu u nùmeru di i nostri centri logistichi, chì sò a vita di u nostru trasportu, à 12 è a so capacità à 13,6 milioni di tunnellate. Noi stessi; Semu dedicati à serve a nostra nazione è lascià una Turchia più pruspera à i nostri ghjovani futuri ".

Fornendu infurmazioni nantu à l'opere di Ankara-Sivas YHT, Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru Tunnel T15, chì esaminemu oghje, hè una parte impurtante di a Linea YHT Ankara-Yozgat-Sivas, chì totalizza 393 chilometri. A nostra linea YHT averà una funzione di linea d'alta velocità adatta per 250 chilometri per ora. Nantu à a nostra linea; Ci sò 8 stazioni, à dì Elmadağ, Kırıkkale, Yerköy, Yozgat, Sorgun, Akdağmadeni, Yıldızeli è Sivas. À a linea, ci sò 66 tunnel cù una lunghezza tutale di più di 49 chilometri. Ci sò 27 viadutti cù una lunghezza di 49 km nantu à a Linea YHT Ankara-Sivas. Cum'è parte di u nostru Prughjettu Ferroviario Ankara-Sivas, i travaglii infrastrutturali trà Kayaş-Kırıkkale, cuntinuemu i nostri travaglii di superstruttura ghjornu è notte, inseme cù u nostru Tunnel T54, chì si trova trà i chilometri 58 è 15. A lunghezza tutale di u nostru Tunnel T15 hè 4 mila 593 metri. disse.

Dopu i so discorsi, u Ministru Karaismailoğlu hà posatu per una foto di souvenir cù l'impiegati chì travaglianu in u Tunnel T15. À a fine di u prugramma, u Ministru Karaismailoğlu è u Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, anu ricivutu un briefing da i funzionari di a cumpagnia di l'imprenditori nantu à l'ultimu statutu di i travaglii.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*