U Museu di l'Archeopark Open Air serà aghjuntu à u Turismu

Archeopark Open Air Museum serà purtatu à u turismu
U Museu di l'Archeopark Open Air serà aghjuntu à u Turismu

A Municipalità Metropolitana di Ankara urganizeghja l'area à a manca di u Teatru Rumanu, chì hè trà l'edificazioni chì mette in luce a storia di a Capitale, cum'è Archeopark. A regione in i siti archeologichi di 1u è 2u gradu serà purtata à u turismu di a Capitale cum'è un museu à l'aria aperta. Duranti i scavi fatti finu à avà, sò stati scuperti parechji strati di vita insediata, soprattuttu i corsi d'acqua, da l'Epica Rumana.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i travaglii di risturazione chì hà iniziatu in parechje parte di a cità per portà i lochi storichi chì mettenu in luce a storia di a capitale à u turismu è per portà à u valore chì meritanu.

In u scopu di u "Progettu Archaopark", u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale purterà l'area à a manca di u Teatru Rumanu, induve i corsi d'acqua è parechji strati storichi chì appartenenu à u Periudu Rumanu sò stati scuperti durante i scavi, à u turismu cum'è un "Museu à l'aria aperta".

STRATI DI MIGLIAIA D'ANNI BRILLAN LUMINA IN STORIA

Mentre i scavi sò stati iniziati in cuuperazione cù u Museu di e Civilizzazioni Anatoliani in l'area situata in i cunfini di u Situ Urbanu di u Centru Storicu di Ulus, sò stati truvati scuperti impurtanti chì mettenu in luce nantu à u Periudu Rumanu.

Cum'è u countdown principia à purtà a regione Archeopark, induve i zoni stabiliti chì datanu à 2 XNUMX anni fà, à u turisimu di a Capitale, principia, in l'area chì hà da mette in luce a storia Anatolian in u cuncettu Open Air Museum; spazii di mostra interni è esterni, anfiteatru, angoli di seduta, parchi educativi è educativi per i zitelli, una terrazza di vista, un caffè di visualizazione, un centru di accolta è i lochi induve e petre storiche scuperte durante i scavi seranu esposti.

In u prughjettu, induve a cunniscenza di u museu serà purtata un passu più in là, i dati digitali è l'infurmazioni interattivi da u Periudu Rumanu seranu ancu introdotti.

LOCU STORICO SPECIALE PER GUARDÀ U TRAMONTU

Mehmet Akif Güneş, Direttore di u Dipartimentu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, Applicazione è Inspeczione Branch, hà dettu chì anu realizatu i travaglii in l'area di l'Archeopark cun grande cura.

"L'area in i cunfini di l'Area Protetta Urbana di u Centru Storicu di Ulus hà a caratteristica di esse un situ archeologicu di 1u è 2u gradu. Hè per quessa chì facemu u nostru travagliu cun grande cura è sensibilità. Inseme cù u Teatru Rumanu, averemu una applicazione "Museu à l'Apertu" nantu à una superficie di 17 mila metri quadrati. Attualmente, i rutti è i scavi sò stati sguassati, è conducemu i nostri scavi in ​​modu sensitivu in cuuperazione cù u Museu di e Civilizzazioni Anatoliche, in cunfurmità cù a Carta di Venezia è e Decisioni di u Cunsigliu di Conservazione. Un bellu tramontu si forma quì, è ci saranu posti induve si pò fighjà cunfortu. Esponeremu ancu e petre di qualità di l'epica Rumana è Ottomana quì. Questu hè veramente un spaziu intrecciatu cù u Teatru Rumanu è hà una storia di 2 anni. Cù l'Epica Rumana, vulemu riportà l'Archeoparcu à i so pedi è u turisimu. Perchè Ankara hà artefatti assai spiciali è impurtanti di u periodu rumanu ".

Quandu i travaglii sò finiti, tutti i turisti naziunali è stranieri chì visitanu u Museu Archeopark Open Air anu a pussibilità di scopre i strati storichi di a Capitale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*