L'amante d'Atatürk Hanri Benazus Karşıyaka U nome di a strada hè diventatu

U nome di l'amante d'Atatürk Karşıyakavivrà in
U nome di l'amante d'Atatürk Karşıyakavivrà in

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà immortalizatu u nome di Hanri Benazus, cunnisciutu per i so libri nantu à Mustafa Kemal Atatürk è a so cullezzione di millaie di ritratti, mentre era vivu. KarşıyakaA strada chì hà campatu hè stata chjamata dopu à Hanri Benazus. U presidente Soyer hà dettu: "Lasciate chì l'amore di Benazus per Atatürk, u paese è İzmir sia un esempiu".

Izmir Metropolitan Municipality hè chjamatu dopu à u scrittore Hanri Benazus, chì hè cunnisciutu per i so libri nantu à Mustafa Kemal Atatürk è a so cullezzione di millaie di ritratti di Atatürk. KarşıyakaL'hà datu à a strada induve hà campatu in u distrettu di Mavişehir. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà apertu "Hanri Benazus Street" inseme cù l'autore. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cerimonia. Tunç Soyer è Hanri Benazus Karşıyaka Sindaco Cemil Tugay, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Mustafa Özuslu, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, İzmir Industrialists and Businessmen's Association (İZSİAD) Presidente di u Cunsigliu Hasan Küçükkurt, rapprisentanti di u mondu cummerciale, capi è parenti di Hanri Benazus anu assistitu.

"Lasciate chì l'amore di Benazus per Atatürk, u paese è İzmir sia un esempiu"

Dichjarà chì Benazus hè un espertu di a storia urbana di İzmir, un intellettuale è un impurtante amante di Atatürk, u sindaco Soyer hà parlatu di a fama di u maestru scrittore chì supera a Turchia è i so sforzi per a cullezzione. Soyer hà dettu: "Chì grande orgogliu per noi; Hanri Benazus hà donatu sta cullezzione eccezziunale di 20 mila quadrati à a Municipalità Metropolitana di Izmir. Ùn importa micca ciò chì facemu, ùn pudemu micca pagà per questu. Senza dubbitu, metteremu stu preziosu archiviu à a disposizione di i nostri citadini in un futuru vicinu cù diversi prughjetti. L'amore di Hanri Benazus per Atatürk è u paese, pensu, hè megliu spressione da e seguenti parolle nantu à a copertina di u so libru "Perchè Atatürk": "Capisce Atatürk; Cunnosci ieri hè campà oghje, vede dumane. Hè di riempie a nostra mente cù a scienza, i nostri cori cù speranza è patriotismu, è noi stessi cù l'eccitazione di a libertà è l'indipendenza. Cunnettendu à u bonu, u bellu è a verità hè di ghjunghje à a cunniscenza di a mudernità di Mustafa Kemal, chì hà pigliatu l'età anni fà. Karşıyaka Hè un grande onore di esse ricurdatu in questa strada in Mavişehir è di pudè risponde à ciò chì hà lasciatu per noi. Spergu chì u so amore per Atatürk, u paese è İzmir darà un esempiu per ognunu di noi.

Vogliu cambià u mo nome in İzmir.

Parlendu à a ceremonia, Hanri Benazus hà dettu: "Hè u mo ghjornu più onorevoli. Sapete, i nomi di e strade sò generalmente dati dopu à a morte di a ghjente. U mo presidente hà fattu questu mentre era vivu. Chì possu dì di quessa ! Sò un entusiasta di Izmir. Sò un paziente di Izmir. Se pudessi, mi piacerebbe cambià a mo pupulazione ; Mi piacerebbe fà u mo nome İzmir, u mo cognome İzmir, è u mo locu di nascita İzmir. U nome di stu locu ùn hè micca datu perchè aghju donatu e foto. Sta decisione hè stata presa da u parlamentu assai prima ch'e aghju donatu e foto. Grazie mille à tutti ", disse.

KarşıyakaSerà adattatu bè

Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay hà dettu chì Benazus hè una persona esemplare è hà dettu: "U nome di Hanri Benazus, chì hè unu di i simboli di İzmir è unu di i nomi impurtanti di u nostru paese cù u so travagliu, sport, cultura è opere d'arte. KarşıyakaSò onoratu di avè ellu vive in u nostru paese. E cità appartenenu à quelli chì prutegge i so valori. Continueremu à mustrà sta credenza è determinazione in tutti i campi di a vita. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerHanri Benazus Street, chì hè un esempiu di lealtà è rispettu dimustratu da Atatürk, hè ancu a cità di Atatürk è Zübeyde Hanım. Karşıyaka"Ci sarà assai bè", disse.

Quale hè Hanri Benazus?

Quale hè Hanri Benazus

U più grande cullezzione turca di fotografie Atatürk, l'imprenditore è scrittore Hanri Benazus hè u figliolu di u sicretu Naziunalistu Nazziunalista Isak Benazus, chì hà trasmessu infurmazioni nantu à e forze d'occupazione à u fronte mentre travagliava cum'è impiegatu in a Stazione Ferroviaria di Basmane durante l'occupazione di Izmir. . Hè u zitellu di una famiglia chì hè da Izmir dapoi u 1492. Benazus hè graduatu da u Liceu İzmir Atatürk, ma ùn pudia finisce a so educazione superiore per via di difficultà finanziarie. Cuminciò à l'avicultura industriale in Turchia cù a cumpagnia chì hà fundatu in l'anni 1960. Era u presidente di Altay Sports Club in 1985-1987. U 1937 ​​d'ottobre di u 9, à l'età di 7 anni, hà scontru à Atatürk in a cità di Ortaklar di Aydın è hà pienu i so sacchetti cù i ceci arrustiti nantu à a so tavula. Ùn hà mai scurdatu quellu ghjornu. Hà dedicatu a so vita à spiegà Atatürk è u so sognu di a Republica. Dapoi u 1947, hà righjuntu una grande cullizzioni di 10 mila ritratti Atatürk, di quale 20 mila sò stati presi, di quale u locu è a data sò stati determinati. Hà creatu l'archiviu visuale di a Guerra di Dardanelli cù 900 ritratti quadrati chì hà ottenutu da l'archivi di guerra di Nova Zelanda, Sydney, Canberra, Londra, Parigi è Berlinu. Hà datu copie di e fotografie di Atatürk, chì hà cullatu da l'archivi di Grecia, Francia è Inghilterra, da i currispundenti di guerra in parechji paesi è individualmente da i Stati Uniti, à parechje istituzioni. Hà donatu a so cullezzione di 20 mila quadrati à a Municipalità Metropolitana di Izmir in dicembre 2021. Hà fattu mostre è hà datu cunferenze in millaie di istituzioni è urganisazioni, cumprese a Casa di i Comuni in Londra è u Parlamentu in Parigi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*