U Ministru Akar hà fattu dichjarazioni annantu à l'operazione Claw Lock

U Ministru Akar Pence hà fattu dichjarazioni annantu à l'operazione di serratura
U Ministru Akar hà fattu dichjarazioni annantu à l'operazione Claw Lock

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà rispostu à e dumande di NTV in l'Area Base di Geyiktepe in Çukurca, Hakkari, situatu à u puntu zero di a fruntiera in u nordu di l'Iraq, induve l'Operazione Claw-Lock cuntinua. U Ministru Akar hà sintetizatu i seguenti in l'intervista:

A PIANIFICAZIONE ASSOLUTAMENTE SERIA SIA FATTA

Comu sapete, avemu principiatu a nostra attività intensivamente da dumenica a settimana passata è queste attività cuntinueghjanu cun successu finu à avà. À u principiu, avemu fattu una pianificazione assai detallata, chì era unu di i fatturi chì sottumettenu stu successu. I nostri amichi cù l'istituzioni è l'urganisazioni pertinenti anu fattu analisi, studii, studii di campu è piani assai serii, è per quessa, avemu cuminciatu à entre in a terra da l'aria è da a terra assai successu da dumenica. Da quellu mumentu, i nostri amichi cuntinuavanu à avanzà cunfortu nantu à a terra usendu u nostru supportu aereu da una parte è i nostri elementi di supportu di u focu di terra da l'altru, è utilizendu i nostri UAV è SİHA in modu efficace, è sfurtunatamenti, ci sò stati martiri trà i mo eroici. è amichi chì si sacrificanu. Hè u nostru duvere di mantene viva a memoria di sti martiri. I nostri martiri, chì anu veramente fattu questu, eranu i nostri figlioli è i nostri fratelli, chì schermavanu i so petti per guidà e so truppe è sbulicà a strada per e so truppe. Vogliu a misericordia di Diu per elli. Avemu i feriti, avemu pigliatu tutte e misure per trattà i nostri feriti in u più efficau pussibule, pigliamu queste misure, è per quessa ùn ci hè micca prublema in u so trattamentu quì o in u so trasportu à Ankara da quì. Per furtuna, facemu questu cù l'opportunità furnite da u nostru statu.

UNA GRANDE SECTION DI A REGIONE EST SU CONTROLLO

A maiò parte di l'area hè avà sottu cuntrullata, ma ci sò parechje grotte in questa zona cuntrullata. Queste grotte devenu esse cuntrullate una per una è i terroristi chì sò quì devenu esse neutralizzati. In u briefing chì avemu appena ricevutu, i nostri amichi ci anu dettu chì u so travagliu in e grotte cuntinueghja, è facemu un sforzu per compie e nostre attività quì cumbattendu i terroristi senza dannu l'ambiente o i civili.

Di novu, a lotta contru à sti splusivi artighjanali, chì i terroristi sparghjenu disonestamente è imprudente, hè u sughjettu più impurtante di u nostru travagliu quì. In questu sensu, i nostri amichi è e squadre METI cuntinueghjanu a so lotta contru à questi splusivi fatti a manu cù u più successu pussibule, è spergu chì pruveremu di cuncludi l'Operazione Claw-Lock u più prestu pussibule, in u modu più efficace è successu, per realizà e nostre attività in questu modu, cù viulenza è ritmu crescente. .

RISPETTIVI I FRONTIERI DI TUTTI I NOSTRI VICINI, PRIMARIA IRAK

Vogliu mette in risaltu un puntu quì. Mentre facemu questu, simu estremamente rispettuosi à e fruntiere di tutti i nostri vicini, in particulare l'Iraq. Ùn si tratta micca di violà i diritti è l'integrità territuriale di i nostri fratelli iracheni quì. Ciò chì pruvemu di fà hè di luttà contr'à i terroristi è u nostru unicu scopu avà hè di neutralizà i terroristi. Comu tutti sapemu, simu determinati à salvà a nostra nobile nazione da stu prublema chì hà afflittu a nostra nazione per 40 anni. Hè u prublema ch’ellu ci tocca, quì, noi è u Ministeru di l’Affari Esteri, è altre istituzioni è urganisazioni, quandu ci vole, spieghemu è spieghemu à i nostri interlocutori in cunfurmità cù a lingua. Questu hè cumu si deve esse capitu. I nostri cuntatti cù Baghdad è Erbil cuntinueghjanu in una manera assai amichevule.

I NOSTRI AMICI TRANSPORTATI CON SUCCESSU À A REGIONE PER AIR E TERRESTRE

(Pensu chì u latu oppostu hè a regione Zap ?) Iè, u Zap hè sottu, e muntagne è e muntagne vistu davanti à voi, queste sò e regioni induve operemu attualmente. I nostri amichi sò trasfiriti cù successu à a regione per l'aria è a terra. Piglionu u cuntrollu di tutti questi spazii. Ma e grotte esistenti in queste regioni anu ancu esse verificate una per una, questu hè u travagliu chì facemu avà. Inoltre, da u tempu à u tempu, certi scopi sò determinati da l'amichi in diversi modi. Da SİHA, UAV o i nostri amichi in u campu. L'effetti necessarii sò fatti nantu à elli, sia per mezu di sustegnu di u focu di terra, artiglieria - cum'è pudete sente avà - o usendu i nostri SİHA è a nostra Forza Aerea. Cum'è u nostru presidente sà, in u quadru di e so direttive, avemu purtatu a nostra attività à questu puntu oghje, in cunfurmità cù u cuncettu di distrughje i terroristi à a so fonte. Spergu chì a cuncludemu cun successu in u futuru. Questu hè u nostru scopu, questu hè u nostru sforzu.

A FRONTIERE SERÀ BLOCCATA, L'ENTRATA-EXIT SENZA CONTROLLA ÙN SARA POSSIBILE

(Importanza di a regione Zap) Prima di tuttu, questu era l'unicu chì restava da tutti i spazii sbulicati. Allora chì era un ligame in a catena, questu serà cumpletu. Questu hè ciò chì chjamemu una serratura, a fruntiera serà chjusa. Per quessa, l'entrata è a surtita incontrollata ùn serà micca pussibule in a nostra fruntiera in ogni modu, questu hè u nostru sforzu, è per quessa, caccieremu cumplettamente i terroristi fora di u nostru paese è prutegemu i nostri cunfini. Ma à u listessu tempu, avemu lanciatu sta Operazione Claw-Lock cù u scopu di distrughjini sti terroristi in u locu, per impediscenu di riunite, di raggruppamenti è di cumincià à abusà è violà dopu. Cum'è m'avete ricurdatu, questu hè u puntu induve hè ghjunta questa operazione Claw, questu hè l'ultimu ...

U nostru scopu principale sò i terroristi

Avemu parlatu è discutemu tutti questi in u quadru di u rispettu di l'integrità territuriale di i nostri fratelli iracheni. U nostru scopu principale quì hè di neutralizà i terroristi, i terroristi. Semu in stu sforzu, strivemu per ellu, è spergu chì faremu ancu cusì, è quì hè quasi induve hè u nostru scopu, i terroristi. Avemu pensatu à compie stu compitu neutralizzandu infine i terroristi.

SIAmu DETERMINATI A FINE TERRORE, HAI BIEN CLIENTE CAPU

(Ultima situazione in u nordu di a Siria) Di sicuru, i terroristi sò terroristi in ogni locu. Ci hè chjamatu YPG, PYD è cusì. Ma questu ùn cambia micca i fundamenti in ogni modu. Per noi, u PKK, u YPG è u PYD sò tutti listesse, è avemu da pruvà à spiegà in modu specificu à tutti i nostri alliati.

In altre parolle, u fattu chì ùn ci hè micca un sustegnu contru à elli quì, è ancu s'ellu hè, a lotta contru u terrurismu hè essenziale per noi. Da u tempu à u tempu, minacce, fastidiu è stupri si verificanu in a regione Peace Spring, a regione Euphrates Shield Operations, a regione Olive Branch Operations, o oltre in a regione Spring Shield in u nordu di Siria. In fatti, unu di i nostri fratelli pulizie hè statu martirizatu quì recentemente. Ci sò obiettivi chì avemu sceltu, esaminà è identificà cù e nostre attività pianificate contr'à questi fastidiu. L'analisi di u mira sò fatti, è per quessa, ancu s'ellu ùn hè micca cunnisciutu l'autore di l'abusu, ancu s'ellu ùn pudemu micca detectà ellu, rispundemu chjappà quelli miri cunnisciuti è facendu l'intervenzione necessaria.

U nostru principiu principale hè questu: simu determinati à finisce u terrurismu. Questu hè ben capitu, ognunu deve sapè questu. D’altronde, ùn avemu mai è ùn lasciaremu mai chì u sangue di i nostri cumpagni d’arme è di i culleghi sia in terra, ch’ella sia pulizza o suldati ; Semu impegnati ancu in questu. Comu pudete vede nantu à questu sughjettu, avete seguitu da vicinu in u briefing chì avemu ghjustu ricevutu. Avemu vistu chì i nostri amichi travaglianu cù un morale altu è una alta motivazione. Spergu chì i nostri amichi vinceranu questi terroristi, credemu in questu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*