U Ministru Varank apre una fabbrica di tecnulugia avanzata

U Ministru Varank Advanced Technology Factory Acti
U Ministru Varank apre una fabbrica di tecnulugia avanzata

In u so discorsu in a ceremonia di apertura di a Fabbrica di Tecnulugia Avanzata Northtech in Yozgat, u Ministru Varank hà ringraziatu l'imprenditori chì anu cuntinuatu i so investimenti malgradu l'epidemie, guerri è incertezze in u mondu. Apuntendu chì Yozgat hà fattu grandi passi in particulare in l'industria in l'ultimu periodu, Varank hà dettu chì u numeru di OIZ in a pruvincia hè aumentatu à 19 cù l'investimenti in l'ultimi anni 4, più di 3 mila persone sò impiegati in i pacchi chì A pruduzzione cuminciò in l'OIZ, è sta figura aumenterà à 9 mila cù l'iniziu di a produzzione in tutti i pacchi. Mencionendu u sustegnu datu à l'OIZ cum'è u Ministeru, Varank hà dichjaratu chì ci sò grandi vantaghji per l'imprendituri in queste regioni.

CALL FOR INVESTMENT

Enfatizendu chì se l'investimentu hè fattu in l'OIZ in Yozgat, chì si trova in a 5a regione, l'incentivi di a 6a regione sò utilizati, Varank hà chjamatu l'imprendituri per invistisce in questi spazii. Esprimendu chì Northtech Elektronik hè una di e cumpagnie chì anu apprufittatu di sta opportunità, Varank hà ricurdatu chì a fundazione di a facilità hè stata stabilita da u vicepresidentu Fuat Oktay.

160 MILIONI EUR PRODUTTU

Furnendu infurmazione nantu à l'investimentu, Varank hà dettu: "Questa fabbrica, chì hè stata stabilita cù un investimentu di 16 milioni di lire, furnisce impieghi per 80 persone. Grazie à questa facilità di produzzione innovativa, i prudutti d'alta tecnulugia cum'è i sistemi di signalazione, i sistemi elettromeccanici, i sistemi di trafficu intelligenti, i sistemi d'infurmazione di i passageri è i dispositi medichi sò pruduciuti in Yozgat. Dapoi a so creazione, Northtech hà pruduciutu l'equipaggiu di signalizazione ferroviaria è hà permessu a produzzione di circa 160 milioni d'euros di prudutti chì avemu prima impurtatu da l'esteru, in Turchia. Per quessa, hà impeditu u scambiu straneru di andà in l'esteru. Prima di tuttu, a nostra cumpagnia, chì prova di prevene l'impurtazioni, prestu prestu à l'esportazioni. Cusì, cuntribuisce à u saldu di u contu currente ". disse.

INDUSTRIA E TECHNOLOGIA

Varank hà rimarcatu chì l'impurtanza di u "Movimentu Naziunale di Tecnulugia" hè stata vistu cù sviluppi cum'è l'epidemie è a Guerra Russia-Ucraina, è ancu l'embargamenti applicati in Turchia prima. Nutendu chì anu fattu passi serii in u scopu di sta visione, Varank hà dettu: "Avemu fattu un prugressu significativu in l'industria è l'infrastruttura tecnologica in l'ultimi anni. U nùmeru di i nostri OIZ è u nùmeru di pacchi in pruduzzione sò in constantemente. U numeru di centri di R&D è di technoparks sustinuti da u statu hè in crescita. Cuntinuemu i nostri investimenti in risorse umane qualificate à piena velocità. U numaru di università in u nostru paese, chì una volta era solu 76, hè aumentatu à più di 200 ". disse.

Semu cun Investisseur

Varank hà ricurdatu chì anu furmatu l'esperti di e tecnulugii di u futuru cù Workshops di Tecnulugia di Sperimentazione, scole di software di nova generazione è parechje altre iniziative, è chì anu acceleratu passi dinamichi è flessibili in termini di regulamenti per via di a rapida trasformazione di a tecnulugia. Enfatizendu chì agiscenu in modu proattivu per esiste in tutti i settori, cum'è i veiculi elettrici, l'intelligenza artificiale è a trasfurmazioni digitale, Varank hà spressu chì sò cun l'investituri cù incentivi generosi.

INDIPENDENZA TECNOLOGICA

Dichjarà chì cum'è u statu, cuntinueghjanu à fà u so megliu per u mondu cummerciale, Varank hà dettu: "Tessili, alimentazione, agricultura, sicuru, anu un postu nantu à i nostri capi. In ogni casu, ci vole à aghjunghje più spazii à altu valore aghjuntu à queste, perchè u veru sviluppu di un paese è l'altu benessiri di i so citadini passanu quì. D’altronde, quandu si guardemu in quantu à l’indipendenza pulitica, a priorità hè torna in l’indipendenza tecnologica. Ùn hè micca pussibule di ottene una piena indipendenza senza esse indipindenti tecnologicu. In questu sensu, e nostre cumpagnie di u settore privatu anu bisognu di più attenzione à i settori cum'è u software, l'elettronica, l'intelligenza artificiale, a nanotecnologia, a biotecnologia è a tecnulugia digitale. Aspittemu chì i nostri imprenditori invistiscianu più in questi spazii ". utilizatu l'espressioni.

VALURIMU OGNI DI A NOSTRA CITTÀ SEPARATAMENTE

Parlendu di u "Programma di Movimentu di l'Industria Orientata à a Tecnulugia" chì anu messu in usu in questu cuntestu, Varank hà dettu chì sustene l'investituri da a fine à a fine, da l'idea à u pruduttu. Sottulineendu chì volenu purtà a Turchia in cima cù tutte e so cità, Varank hà dettu: "Ùn dicemu micca solu Istanbul, Ankara, Kocaeli, Bursa. Valemu ogni pruvincia separatamente. Continuemu à investisce in Yozgat. Per mezu di a nostra Agenzia di Sviluppu Centrale di l'Anatolia, avemu furnitu supportu di circa 155 milioni di lire à 112 prughjetti in Yozgat. In novu, cù a nostra Amministrazione di Sviluppu Regiunale KOP, circa 198 milioni di lire sò stati trasferiti à 170 prughjetti. disse.

Celal Aral, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Northtech, hà ancu fattu un discorsu in a cerimonia. Dopu à i discorsi, Varank è u so entourage anu tagliatu a cinta è apre a facilità. U Ministru Varank poi esaminò e tecnulugia prudutte in a fabbrica.

U guvernatore di Yozgat Ziya Polat, u deputatu di Yozgat di u Partitu AK Yusuf Başer, u deputatu di MHP Yozgat İbrahim Ethem Sedef, u sindaco di Yozgat Celal Köse è invitati anu assistitu à l'apertura.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*