Presidente İmamoğlu: U Cullega più Qualificatu, u Best Service à a Nazione

U presidente İmamoğlu hè u Cullega più Qualificatu, u Best Service à a Nazione
U presidente İmamoğlu hè u Cullega più Qualificatu, u Best Service à a Nazione

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluscontru cù i culleghi 4000, chì travaglianu cù successu in a lotta contru a neve, à iftar. Dicendu: "Vogliu uni pochi di cose da voi", İmamoğlu hà dettu: "Tutti i mo culleghi, tutti i mo amministratori; Ùn ti scurdate di l'umiltà. In particulare, sentenu chì i punti di vista pulitichi di u nostru populu, l'urighjini, i stili di vita sò u duminiu di tutti, è per quessa, vive in u vostru propiu umore, cù u caratteru di furnisce uguali serviziu à tutti, indipendentemente da ricchi o poveri. Ùn ci scurderemu micca chì; Per serve u populu hè veramente serve à Diu. Ùn ci scurdemu chì; Hè a ghjente chì pussede tuttu in stu paese è sta cità. Per mè, u cullega più preziosu è più qualificatu hè a persona chì serve megliu sta nazione ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluscontru cù u persunale di l'istituzione, chì hà realizatu travaglii riesciuti in a lotta di Istanbul contr'à a neve quist'annu, à iftar. Dr. Circa 4000 impiegati İBB anu assistitu à l'iftar tenutu à l'Architecte Kadir Topbaş Show and Art Center. Affrontendu i so culleghi prima di u digiunu rapidu, İmamoğlu hà dettu: "Sò assai felice d'esse inseme cù i mo amichi di travagliu, culleghi, cumpagni di viaghju è avucati sta sera, è di pudè apre u nostru iftar inseme una sera durante u mese di Ramadan. Sò fieru di i boni servizii di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Sò assai cuntentu chì a Municipalità Metropolitana d'Istanbul hè cunuscenza di i so impiegati chì facenu un duvere sacru ".

"SAI PERCHÈ SANTU?"

Imamoglu hà dettu: "Sapete perchè hè santu", è hà dettu: "U serviziu chì avete dimustratu supportendu l'altri in u mumentu, ghjunghje à 16 milioni di persone in Istanbul, pudendu apre u so pranzu rapidu in pace è sicurità senza. ogni mancanza; u vostru serviziu per sustene a so vita in u so mumentu; u duvere sacru per ellu. In più di serve 16 milioni di persone, site cumpiendu un duvere sacru cum'è serve forse a cità più speciale in u mondu, chì hà millaie d'anni di storia. Voi, ognunu di voi, sò sensibili in u vostru spaziu di travagliu, serve u nostru populu cù una cura speciale speciale. Mostra a virtù di ghjunghje sin'à quelli chì sò in guai. Per quessa, fate assai sforzu per migliurà a qualità di vita per tutti in Istanbul ", disse.

"Parlo cù 86 mila impiegati"

Enfatizendu chì u mese di Ramadan hè u mese di a cooperazione, a sulidarità è a ghjunghje à l'unità di core, İmamoğlu hà dettu: "Sta sera, soprattuttu in i mesi d'invernu, simu inseme cù i nostri servizii intensivi, mettendu un grande sforzu à u serviziu di e persone senza mette in periculu. a so sicurità è a salute, senza dì neve, invernu, fretu, offrenu i so grandi servizii.Vuliu apre un iftar cù i mo culleghi chì u mettenu in avanti. Di sicuru, u numeru hè abbastanza grande. Semu cun voi. In particulare sta sera, parlu cum'è se parlassi à i nostri 86 mila impiegati, ma vogliu ringrazià tutti i mo cumpagni di viaghju chì anu fattu u so sforzu in u travagliu invernale, in nome di 16 milioni di Istanbuliti, per i so boni sforzi ".

"U SERVIZU À U PUBLICU hè SERVIZU À A DERITTA"

Indittendu chì Istanbul hè una cità di a dimensione di 2-3 paesi europei, İmamoğlu hà dettu:

"Allora avete assicuratu chì e persone ghjunghjenu à e so case in un locu cusì grande, in una cità cusì grande, in modu sanu. In particulare, u vostru sforzu altruista ci hà datu un prucessu quasi lisu questu invernu. Vogliu uni pochi di cose da voi. Tutti i mo culleghi, tutti i mo dirigenti; Ùn ti scurdate di l'umiltà. L'umiltà hè assai impurtante. In particulare, sentenu chì i punti di vista pulitichi di u nostru populu, l'urighjini, i stili di vita sò u duminiu di tutti, è per quessa, vive in u vostru propiu umore, cù u caratteru di furnisce uguali serviziu à tutti, indipendentemente da ricchi o poveri. Ùn ci scurderemu micca chì; Per serve u populu hè veramente serve à Diu. Ùn ci scurdemu chì; Hè a ghjente chì pussede tuttu in stu paese è sta cità. In questu rispettu, in un tali ambiente di u populu, nimu ùn hà a chance o u lussu di distingue a ghjente. Cù una perspettiva inclusiva, aghju cridutu in a santità di serve ellu è agitu in cunseguenza, sapendu chì 16 milioni di persone sò e persone chì paganu u vostru serviziu cù i so tassi, senza aspittà nunda in ritornu mentre serve à nimu. Per mè, u cullega più preziosu è qualificatu hè a persona chì serve megliu sta nazione. Hè cusì chjaru ".

RICORDATI 5 APRILE DAY AVVOCAT

Enfatizendu chì vede l'impiegati İBB in tuttu cù e so famiglie, İmamoğlu hà dettu: "Abbracciu tutta a nostra famiglia. Oghje hè un ghjornu speciale per i nostri avucati. I nostri avucati sò cun noi. Speru chì; Chì u nostru paese, a nostra cità, pruceda u più prestu pussibule in un prucessu chì risponde à a nostra dumanda o desideriu di esse una cità ghjusta. Vogliu un grande successu à i nostri avucati, chì difendenu u sensu di ghjustizia è u mantenenu à u più altu livellu, in i so mistieri. Vi pregu à tutti un felice Ramadan, à e vostre famiglie è à voi salute è benessiri. Chì u nostru mese di Ramadan sia benedettu, ch'ellu sia fruttu, chì u nostru digiunu sia accettatu ", disse. U prugramma Iftar hà finitu cù a recitazione di u Sacru Coran recitata da Hafiz Osman Tuna Aka.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*