U presidente Soyer hà spiegatu trè anni di serviziu à l'Alliance Nation

U presidente Soyer hà annunziatu trè anni di serviziu à l'Alliance Nation
U presidente Soyer hà spiegatu trè anni di serviziu à l'Alliance Nation

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerL'investimenti è i prughjetti di 3 anni sò stati spiegati à i deputati CHP İzmir è i rapprisentanti di l'Alleanza Naziunale. U sindaco Soyer hà ancu rispostu à e dumande nantu à l'investimenti è i prublemi nantu à l'agenda di a cità.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerL'investimenti è i prughjetti di 3 anni da quandu hà pigliatu u postu sò stati spiegati à i deputati CHP İzmir è i rapprisentanti di l'Alleanza Naziunale. À a riunione, sò stati presentati i prughjetti implementati è pianificati in i campi di a trasfurmazioni è a pianificazione urbana, l'infrastruttura, i servizii suciali è i servizii agriculi.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a riunione. Tunç Soyer, CHP İzmir MP Tuncay Özkan, Ednan Arslan, Kamil Okyay Sındır, Kani Beko, Mahir Polat, Murat Minister, Özcan Purçu, Sevda Erdan Kılıç, Tacettin Bayır, IYI Party İzmir MPs Aytun Çırivat, Provinciale İzmir Çırız, Musağı, Yızmir İzmir, İzmir İzmir MPs U presidente provinciale di u Partitu Futuru İzmir Onur Sivaslı, u presidente provinciale di u Partitu Felicity İzmir Mustafa Erduran, u vicepresidentu provinciale di u Partitu Democraticu İzmir per l'Affari Politici Şeref Şencanbaz è u presidente di u distrittu Konak di u Partitu Deva Alev Özegeli anu assistitu.

"L'offerta ùn hè micca annullata"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà rispostu à e dumande di i rapprisentanti di i partiti pulitichi 4 in quantu à l'annullamentu di a decisione in quantu à a custruzzione di u Metro Buca, u più grande investimentu in a storia di Izmir, da a 6a Corte Amministrativa di Izmir. Ministru Tunç SoyerEnfatizendu chì l'offerta per a custruzzione di u Metro Buca hè cumplettamente in vigore, "A decisione di a 4a Corte Amministrativa di Izmir ùn significa micca l'annullamentu di l'offerta di a Metro Buca. U prucessu cuntinueghja per noi. Buca Metro hà da esse definitu à a vita. I so risorse sò pronti, u so finanziamentu hè prontu, u so prughjettu hè prontu. Ùn ci sò micca ostaculi. Ùn ci hè micca quistione di allargà u prucessu. Ùn ci hè manera di impedisce in ogni modu. Continuemu solu, ùn ci hè micca prublema. Avemu fattu inspezioni di u situ. I cuntenituri seranu posti a settimana prossima ", disse.

"Molte pruduzzione sò mostrati cum'è zero"

Sottulineendu chì u prucessu hè realizatu meticulosamente per custruisce u Metro Buca in u modu più veloce, affidabile è di alta qualità, u sindaco Soyer hà dettu: "Ùn facemu micca sta decisione di offerta solu. Ci sò parechji casi induve l'offerta più bassa hè stata cunsiderata nulla. Perchè l'amministrazione sà chì s'ellu dà l'offerta à quella offerta, u travagliu ùn serà micca fattu. Dunque, ci hè una applicazione chjamata a ricerca di u prezzu più bassu in a legislazione di l'offerta. Avemu fattu sta quistione. Avemu vistu chì u travagliu di parechje pruduzzione hè indicatu cum'è zero. A 4a Corte Amministrativa di Izmir dici chì ùn hè micca stata esaminata bè, ma à u cuntrariu, un studiu assai meticuloso hè statu realizatu. Un scrutin estremamente detallatu. Quì, l'amministrazione cade in dubbitu. Se dugnu sta offerta, chì serà a manufatti? Mi dumandu chì tipu di suluzioni legali cercherà per cumpiendu u so impegnu à mè, chì tipu di figuri vi venenu davanti à mè ? Siccomu l'amministrazione hè suspettuosa di tutti questi, ùn pò micca attribuisce l'offerta à l'offerta più bassa. In fatti, hè ciò chì avemu fattu ", disse.

"Buca Metro cuntinueghja cum'è hè"

Sottulineendu chì una cosa cusì hè accaduta per a prima volta in a storia di u Bancu Europeu di Investimentu è Sviluppu, u presidente Soyer hà dettu: "Hè a prima volta chì un tribunale lucale decide contru à questu in una licitazione fatta in cunfurmità cù e norme internaziunali di licitazione. Hè unu di i migliori esempi di finanziamentu in u mondu. Continueremu u prucessu in quantu à l'annullamentu di questu in u Cunsigliu di Statu. Ma lasciami esse assai chjaru quì. Questu ùn hè micca un ostaculu davanti à Buca Metro. L'offerta di a Metro Buca cuntinuerà cum'è hè. Pò esse un ritardu di dui mesi, hè tuttu. "Ùn ci hè micca prublema cù u prucessu", disse.

"Prendemu i raghji X di Izmir"

"Chì pensate di u prugettu Çeşme di u Ministeru di u Turismu?" Nantu à a quistione, u presidente Soyer hà manifestatu a so preoccupazione per u prugettu.

Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Izmir guida a strada per creà una cità resiliente rializendu i prughjetti più cumpleti di ricerca di terremoti è di riduzzione di risichi in Turchia, u sindaco Soyer hà dettu: "Prima di tuttu, a ghjente di Izmir hà bisognu di sentu sicuru in a cità in cui vive. è in l'edificazioni ch'elli campanu. Avemu firmatu un protokollu cù İzmir Institute of Technology, METU è Çanakkale Onsekiz Mart University per u prughjettu di ricerca di terramotu più cumpletu in Turchia è hà iniziatu a ricerca. Cù i dati chì avemu ottinutu, avemu quasi X-ray i linii di difettu. Grazie à sta ricerca, lasceremu un prughjettu per u futuru. Cù l'indagine di sismicità, chì esaminà e linee di faglia nantu à u mare è in a terra, chì anu u risicu di affettà a cità. BayraklıI studii sò realizati per mudificà a struttura di a terra è e caratteristiche di cumportamentu di a terra di circa 11 mila ettari di terra in i cunfini di i distretti di Bornova è Konak. Cù questi studii, i tsunami è i movimenti sismichi di a cità seranu evaluati, i difetti attivi seranu determinati, è l'ultima volta ch'elli eranu attivi seranu misurati. I difetti in l'area determinata in un raghju di 100 chilometri in İzmir seranu cartografati. Arriveremu prestu à u rapportu da e nostre università ", disse.

"Portemu in a cità a fiera internaziunale di a gastronomia Terra Madre"

Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Izmir travaglia in l'agricultura in modu chì nisun guvernu lucale in Turchia, u Ministru Soyer hà dettu: "A pianificazione ùn hè micca stata fatta in l'agricultura è i pruduttori à piccula scala ùn sò micca stati dumandati à trattà cù l'agricultura. U sustegnu hè sempre statu datu à i pruduttori di grande scala. Fighjemu nantu à a pianificazione. Cridemu chì l'allevamentu di l'animali di pasture deve esse supportatu in a regione Egea. Portamu a fiera internaziunale di a gastronomia Terra Madre in cità.

À a riunione, u Subsecretariu Generale Suphi Şahin, Izbeton A.Ş. U direttore generale Heval Savaş Kaya, u secretariu generale diputatu Özgür Ozan Yılmaz, u capu di u dipartimentu di i servizii suciali Ulaş Aydın è u capu di u dipartimentu di i servizii agriculi Şevket Meriç hà fattu presentazioni nantu à i servizii di a municipalità metropolitana di İzmir in l'ultimi anni 3.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*