Un core per Başkent Ankaragücü

Un core per Baskent Ankaragucu
Un core per Başkent Ankaragücü

Cuntinuà à sustene i clubs sportivi per u sviluppu di l'sport in a capitale, a municipalità metropolitana di Ankara, per sustene u MKE Ankaragücü Sports Club, chì hè u capu in a TFF 1st League è cuntendu i ghjorni per u campionatu, hà schermu parechji punti di a cità, schermi di cità, cartelloni è vagoni di metro. Era decoratu cù e parolle "Campion Ankara, accantu à tutta a cità".

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinua u so sustegnu à u MKE Ankaragücü Sports Club, chì hè u capu in a TFF 1st League è cuntendu i ghjorni per u campionatu.

Per custruisce un stabilimentu sportivu degnu di Ankaragücü, u platanu centenario di a capitale, a Municipalità Metropolitana, chì hà furnitu supportu in parechje spazii da u campu di erba sintetica à a custruzzione di a tribuna, da l'insulazione di u tettu di a sala di sport indoor. à a rinnuvazione di a sala di basket, hà fattu a cità "Campion Ankara accantu à tutta a cità", per rinfurzà a morale di u club in a so strada per u campiunatu ", era adornatu cù iscrizioni.

Mentre ABB hà appiccicatu una bandiera giant gialla-scuru blu nantu à l'edificiu EGO, chì hè in custruzzione in a Piazza Ulus, hà ancu decoratu i schermi di a cità, i cartelloni è i schermi nantu à i vagoni di u metro cù e parolle "Champion Ankara, accantu à tutta a cità. ".

A Municipalità Metropolitana hà cuntinuatu u so sustegnu morale cù a spartera di "Veteran di a Guerra di l'Indipendenza, l'amante di Eren è Mert, u fieru stemma ... Semu cun voi cum'è a Municipalità Metropolitana di Ankara" in i so cunti di e social media.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*