I zitelli di a Capitale Restarted Traffic Controls

I figlioli di a Capitale anu riavviatu i cuntrolli di u trafficu
I zitelli di a Capitale Restarted Traffic Controls

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì furnisce educazione gratuita nantu à e regule di trafficu à i zitelli in a capitale, hà ripresu l'ispezioni pratiche di u trafficu, chì hà pigliatu una pausa per via di u periodu pandemicu. I membri di l'Assemblea di i zitelli di u 26esimu Terminu di a Municipalità Metropolitana è a polizia di u trafficu anu realizatu una ispezione di u trafficu in a Piazza Naziunale di a Voluntà di a Crescente Rossa u 15 di lugliu.

RICARDATEVI E RÈGLE DI TRAFFIC PER TUTTI DA 7 À 70

Mentre l'ispezioni di trafficu, implementate cù a decisione di l'Assemblea di i zitelli, sò state realizate in cuuperazione cù a Direzzione di l'Inspeczione di u Traffico di u Dipartimentu di Pulizia di Ankara, i zitelli di Başkent, chì travaglianu cum'è "Detective di Traffico", anu realizatu ispezioni di trafficu di pedoni è di veiculi intornu à Kızılay Güvenpark. .

Per attirà l'attenzione nantu à e regule di u trafficu è per sensibilizà cù e regule di u trafficu, i zitelli, chì sò stati separati in 3 gruppi separati, ricurdanu à tutti i reguli di u trafficu, da 7 à 70.

A SAVU I REGULI DI TRAFFIC ?

I chjuchi, chì fermavanu i veiculi è dumandavanu à i cunduttori nantu à i signali di u trafficu, ringrazianu quelli chì anu rispostu bè è quelli chì portavanu cinture di sicurezza.

I zitelli, chì spessu avvirtenu i pedoni è i veiculi per ubbidisce à i signali di trafficu è i luci cù un megafonu, anu ancu datu infurmazioni nantu à e regule di u trafficu di basa per u flussu currettu è veloce di u trafficu pedestrian.

CALL PER SEGUIRE RULES DI TRAFFIC, DA MINORI À GRANDI IN CAPITAL

I picculi detective di u trafficu, chì in particulare chjamavanu l'adulti per ubbidisce à e regule di trafficu, sprimenu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

Selin Konukcu: "U mo ambiente ubbidisce à e regule di trafficu, ma alcune persone è i pedoni ùn ubbidiscenu micca e regule è per quessa, l'accidenti accadenu. Se ubbidimu à e regule di trafficu, eviteremu a perdita di vita è di pruprietà ".

Zeynep Onur: "I reguli di u trafficu sò a parte più impurtante di a vita, se ùn seguimu micca e regule, a perdita di vita è di pruprietà aumentanu. I pedoni ùn si fermanu à u lume rossu, pruvate à attraversà, chì hè assai periculosu per elli.

Elif Nisa Ergoz: "Se ùn rispettemu micca e regule di trafficu, a perdita di vita aumenterà, per quessa hè assai impurtante di rispettà e regule di trafficu. A mo famiglia è u mo ambiente ubbidiscenu à e regule di u trafficu, ma sfurtunatamenti, alcuni di i pedoni ùn seguitanu micca e regule, pruvate à attraversà mentre a luce rossa hè accesa. Seguimu e regule di trafficu per chì ùn ci hè micca perdita di vita è di pruprietà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*