23 d'aprile Metro Surprise per i Capitalisti

Surprise Metro d'aprile per i residenti di Baskent
23 d'aprile Metro Surprise per i Capitalisti

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà sorpresu i citadini di a Capitale cù u metro Bombardier di 23 anni, chì hè statu preparatu apposta per u 25 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. U primu trenu di metro di Turchia, decoratu cù graffiti da a Direzzione Generale EGO, hè stata lanciata nantu à a linea Kızılay-Koru. A ghjente di Başkent, chì hà sappiutu in u trenu accumpagnatu da l'Orchestra di a cità di Ankara, hà avutu un viaghju nostalgicu.

U 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì hè statu prisentatu à i zitelli da u Great Leader Gazi Mustafa Kemal Atatürk, u fundatore di a Republica di Turchia, cù l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hè statu celebratu cù una seria di avvenimenti in u XNUMX d'aprile. Capitale.

A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana d'Ankara hà iniziatu un novu terrenu è hà lanciatu u trenu di metro Bombardier di 25 anni, chì era decoratu da artisti di graffiti, nantu à a linea Kızılay-Koru cù musica live.

VIAGGIU NOSTALGICU CU GUSTO DI VACANZA

Surprise Metro d'aprile per i residenti di Baskent

I residenti di Başkent sò stati sorpresi da u trenu nostalgicu cù 6 vagoni, decorati cù palloncini è bandiere, partendu da a Macunköy Metro Management in a mattina.

Serdar Yeşilyurt, u Capu di u Dipartimentu di u Dipartimentu di Pianificazione di u Trasportu è u Sistema Ferroviariu di a Direzzione Generale di l'EGO, hà dettu chì anu preparatu u primu vagone di metro di Turchia apposta per u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u Ghjornu di i zitelli, è hà dettu: "U 23 d'aprile a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, un rigalu da u fundatore di a nostra Republica, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, à i nostri figlioli Celebremu a vostra festa cù questu avvenimentu. U trenu chì simu avà hè u primu veiculu di metro di Turchia. In fatti, hè u primu veiculu di metro di a Republica. Avemu decoratu sti carri cù graffiti nantu à i temi di u 23 d'aprile. Hè un rigalu per tutti i nostri figlioli ", disse.

LINEA METRO COLORATA CU CANTI DI ANKARA CITY ORCHESTRA

Surprise Metro d'aprile per i residenti di Baskent

Ancu i citadini chì viaghjanu accumpagnavanu i canti ghjucati da l'artisti di l'Orchestra di Ankara City in u trenu.

Dichjarà chì anu avutu mumenti indimenticabili in u trenu, chì era a scena di l'imaghjini culuriti, i residenti di Başkent anu manifestatu i so sentimenti cù e seguenti parolle:

Oguz Bayar: "Avemu amparatu questu avvenimentu da e social media è vulia participà. Vulemu participà à questu avvenimentu urganizatu da a Municipalità Metropolitana cù i nostri figlioli è nipoti. Forse ùn pudemu micca fà vacanze cusì boni cum'è prima, ma pruvemu à participà in tali avvenimenti quant'è pudemu. Vogliu ringrazià a nostra municipalità metropolitana per avè creatu una tale opportunità è opportunità per noi ".

Filiz Bayar: "Eramu ancu entusiasmati cù i nostri figlioli. Un assai ben pensatu è ringraziu à tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

Ghjacobbu Drawer: "Eramu assai felici. Oghje avemu divintatu un zitellu cù un zitellu. Vogliu ringrazià u nostru presidente Mansur è tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

Halime Özkese: "Era bella. Aghju utilizatu stu metro assai à u mumentu. Quasi mi hà purtatu à a mo ghjuventù è a mo zitiddina. Sò di Batıkent, aghju pigliatu assai stu trenu, ma oghje hè stata bella è divertente.

I missaghji è l'annunzii chì dichjaranu u significatu è l'impurtanza di u ghjornu sò stati ancu trasmessi in stazioni di metro è vagoni u 23 d'aprile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*