Bona nutizia à i studienti chì utilizanu Başkentray!

Una bona nova per i studienti chì utilizanu Baskentray
Bona nutizia à i studienti chì utilizanu Başkentray!

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà datu a bona nutizia chì e carte di abbonamentu di i studienti ponu ancu esse aduprate in Başkentray dopu i veiculi di trasportu publicu in EGO. Da u 18 d'aprile, e carte di abbonamentu di i studienti seranu ancu valide in Başkentray.

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà aghjustatu una nova à e so applicazioni "amichevuli à i studienti" chì facenu più faciule a vita di i studienti chì vivenu in a capitale.
In cunfurmità cù a cunniscenza di u municipalismu suciale, e carte di abbonamentu di i studienti aduprate da i studienti di Başkent seranu ancu valide in Başkentray da u 18 d'aprile di u 2022.

MANSUR LENTAMENTE ANNUNCIAU A BONA NOVETA À I STUDENTI

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, chì hà datu a bona nutizia à i studienti cù un post nantu à i so cunti di e social media, hà dettu: "Avemu una bona nutizia per i nostri studienti chì utilizanu unu di i abbonamenti più economici in Turchia. Cù a decisione unanime presa à a riunione UKOME, i vostri abbonamenti saranu avà validi in Başkentray. "Spergu chì serà benefica per decine di millaie di i nostri studienti", disse.
Circa 20 mila studenti ogni ghjornu sò previsti di prufittà di e carte di abbonamentu di i studienti, chì saranu valide in Başkentray, è ancu di i veiculi di trasportu publicu chì operanu in a Direzzione Generale EGO.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*