A Cintura di Sicurezza è a Disciplina di Corsa Salvanu Vite nantu à Strade di Vacanze

A Cintura di Sicurezza è a Disciplina di Ribbon Salva Vite in Strade di Vacanze
A Cintura di Sicurezza è a Disciplina di Corsa Salvanu Vite nantu à Strade di Vacanze

C. Ahmet Akçakaya, Sicritariu di u Cunsigliu di Amministrazione di a Filiale d'Istanbul di a Càmera di l'Ingegneri Meccanichi di TMMOB, hà fattu una dichjarazione in quantu à i prublemi chì deve esse cunsideratu prima di partendu durante a festa di a Festa di Ramadan.

Cù a festa, chì principia u 2 di maghju, entremu in una settimana in quale a densità di u trafficu è u periculu aumenteranu. Sfurtunatamente, durante e vacanze, l'accidenti di trafficu aumentanu in parallelu cù l'aumentu di a densità di trafficu, è ogni annu millaie di persone perde a so vita per via di questi accidenti. Sta situazione palesa l'impurtanza di e precauzioni da piglià da i cunduttori è l'autorità è i prublemi da cunsiderà prima di parte prima di a festa di l'Eid.

Sicondu u Bulletin di dicembre 2021, chì presenta ancu a tavola generale 2021 publicata da l'EGM, ci era un totale di 2021 accidenti di trafficu in Turchia in 430.204, di i quali 187.524 anu risultatu in morti è feriti.

Sicondu i dati di l'EGM, u più grande difettu in l'accidenti fatali in 2021 era i cunduttori. Simile à u 223.978, 2020% di i 87 difetti chì causanu questi accidenti sò cunduttori; Hè statu determinatu chì 8,2% era causatu da i pedoni, 2,5% da i veiculi, 1,8% da i passageri è solu 0,5% da a strada.

Sicondu i dati di EGM, u numeru di biciclette implicati in accidenti chì anu causatu morti è ferite hè diminuitu di 2020% in 7 cumparatu cù l'annu precedente. U 2021 hè statu un annu quandu stu numeru hà cuminciatu à aumentà di novu è aumentatu da 16,8%, è 8887 biciclette sò state implicate in accidenti chì anu risultatu in perdita di vita è ferite.

Comu pò esse vistu, a maiò parte di l'accidenti sò causati da u fattore umanu.

Precauzione Salva Vite

Per minimizzà l'accidenti di trafficu chì ponu accade per errore umanu, i cunduttori è tutti i passageri chì partenu durante e vacanze duveranu portà cinture di sicurezza, ubbidiscenu à u limitu di velocità, ùn guidanu micca stanchi, senza dorme o ubriachi, è micca superà in modu incorrectu. I cunduttori duveranu riposu abbastanza è piglià una pausa ogni 2-3 ore prima di parte. In i viaghji di longa distanza, duverebbe piglià dui cunduttori, se pussibule. Prima di u viaghju, droghe chì impediscenu a visione è aggravate i riflessi ùn deve esse pigliatu. I cunduttori duveranu evità sorpassamenti innecessarii è sbagliati; duveranu riduce a so vitezza in curve, junctions è lochi cù poca visibilità, cum'è nantu à e muntagne. I pedoni duveranu definitivamente aduprà un passaghju per pedoni. Hè da esse verificatu chì l'equipaggiu ubligatoriu cum'è kit di primu aiutu, riflettore triangulu, extinguisher in i veiculi sò cumpleti.

Parechji accidenti si sò per via di avvisi è avvisi insufficienti in i travaglii di custruzzione di strada è di rinnuvamentu. I signali d'avvertimentu è d'avvertimentu in queste parti deve esse posti cumpletamente è fissati in tale manera chì ùn saranu micca affettati da fatturi esterni (ventu, neve, pioggia, intervenzione umana, etc.).

Suggerimenti per i Drivers:

Pneumatici: in stu tempu pneumatici d'invernu ùn deve andà cun Pneu d'estate deve esse attaccatu. Prima di u viaghju, a pressione di l'aria di tutti i pneumatici deve esse aumentata à u valore di "Vehicle Loaded".

vitezza: I cunduttori di i veiculi di vacanze devenu ubbidì à u limitu di velocità. Per noi ingegneri meccanichi, l'aumentu di a velocità aumenta l'energia cinetica di u veiculu da a ratio di i quadrati di a velocità. In altre parolle, se un autobus chì deve andà à 100 km/h in autostrada passa à 120 km/h, a so vitezza. 20% cum'è a so energia cinetica aumenta 44% aumenta è sta crescita aumenta a forza d'inerzia chì agisce nantu à u veiculu è i passageri durante a collisione.

Cintura di sicurezza: Cinture di sicurezza deve esse purtate nantu à i sedili davanti è posteriore. I passageri devenu ancu portà cinture di sicurezza in autobus interurbani. A forza d'inerzia, chì agisce nantu à tutti i passageri durante u scontru è pò aumentà finu à 20-30 volte u pesu di u passageru, prova di scaccià i passageri fora di u sediu, solu u cinturione di sicurezza li liga à u sediu è a vita.

Distanza di frenu è seguitu: Siccomu u pesu di i veiculi di vacanze hè più altu ch'è l'usu di u trasportu cutidianu, a distanza seguente deve esse ancu aumentata cumparatu cù u veiculu viotu. U cunduttore di u veiculu di vacanze deve esse capace di appughjà u pedale di frenu cù una forza di u pede più altu cumparatu cù l'usu urbanu è senza carica di ogni ghjornu, è per questu, a pusizione di seduta deve esse aghjustata currettamente. Conduzzione di u veiculu, chì hè più pesante di l'usu urbanu di ogni ghjornu, à alta velocità è nantu à longu pendii nantu à a strada di vacanze, pò fà chì i freni si surriscaldinu, allargà a distanza di frenu o ùn mantene micca in tuttu (fading). Per stabilizzà a vitezza nantu à longu discendenti, a compressione di u mutore deve esse aduprata da u downshifting.

Sicurezza di carica: In i vagoni di stazione, a carica in u troncu deve esse fissata.

Caricamentu: A quantità di passageri è carichi chì ponu esse trasportati in u veiculu ùn deve micca più di u valore in a licenza di u veiculu.

Mantenimentu: In a strada U mantenimentu di i veiculi deve esse fattu almenu una settimana prima di e vacanze, à i servizii autorizati o cumpetenti, è u viaghju ùn deve esse principiatu appena u mantenimentu hè fattu. In questu modu, i carenze o l'errori chì ponu accade dopu à u mantenimentu seranu cumpletati prima di u viaghju, è e parte chì deve esse aduprate cum'è i pads di frenu seranu usate. I veiculi cù pezzi di frenu cambiati (pastiglie, tamburi, dischi) deve esse frenatu cumplettamente prima di viaghjà nantu à strade cù pocu trafficu è à bassa velocità.

"Lane Discipline" deve esse applicata nantu à Strade è Autostrade Divise

Sfortunatamente, a "disciplina di corsia" ùn hè micca appiicata è vigilata nantu à e nostre strade è autostrade divise. I cunduttori duveranu rispettà e seguenti regule contr'à falsi esempi:

  • Hè ubligatoriu di guidà à l'estrema diritta quandu e corsie sò viotu nantu à l'autostrade, cumprese i vitture.
  • Hè strettamente pruibitu di occupà a strada media o di attraversà a strada diritta cù u pensamentu chì a strada media hè occupata.
  • A via di manca ùn deve esse usata continuamente. Questa strada hè aduprata solu per superà u veiculu precedente. Hè pruibitu di molestà u veiculu davanti cù a linterna mentre in a strada di manca.
  • L'autobus deve andà in a strada diritta cù i camioni. L'autobus pò entra solu in a strada media per passà u camionu davanti à ellu. Se a strada diritta hè piena di camioni, l'autobus pò aduprà a strada media cù e vitture è poi attraversà dinò in a strada diritta. Ùn pò mai aduprà a strada di manca.
  • Hè ubligatoriu di seguità a seguente regula di distanza in ogni mumentu.

Ispezione tecnica di i veiculi GPL

U mantenimentu è u cuntrollu di i veiculi GPL hè estremamente impurtante per a nostra sicurezza in a strada. Sfurtunatamente, cù u regulamentu publicatu in a Gazzetta Ufficiale di u 23 June 2017 da u Ministeru di Scienza, Industria è Tecnulugia; L'esigenza di circà un "Rapportu di a tenuta di gas" per i veiculi GPL hè stata completamente eliminata. In u risultatu di a pratica detta, l'imprese autorizate chì impieganu ingegneri esperti è trasformanu in cunfurmità cù i normi seranu sguassate da u mercatu, imprese micca registrate, autorizate, senza qualificazione, non esperte, senza cuntrullate chì utilizanu materiali non standard dumineranu di novu in u mercatu. mercatu, a sicurità di a vita è a pruprietà di u populu sarà seriamente novu.cominciò à esse minacciatu.

In questu ambiente induve l'ispezioni dette sò state elevate, i cunduttori anu da avè i so veiculi GPL serviti ogni 6 mesi o 10.000 km, è avè verificatu i so veiculi in e stazioni di cuntrollu di i veiculi LPG / CNG di a tenuta di gas di a Càmera di Ingegneri Meccanici. I cunduttori di i veiculi GPL ponu fà sta verificazione in e nostre stazioni gratuitamente, in casu chì u so veiculu puzza di gas dopu l'ispezione.

Per minimizzà l'accidenti, i nostri cunduttori devenu esse attenti à i nostri avvisi. Inseme à i prublemi chì i cunduttori è i pedoni devenu attentu, l'autorità pertinenti anu ancu piglià e precauzioni necessarie è piglià a massima cura per assicurà un viaghju sicuru per i nostri citadini.

Vi auguremu una bona festa è vi auguremu un bonu viaghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*