Mille Mille Cuntinueghja à Cresce cù Gaziantep

Mille Mille Cuntinueghja à Cresce cù Gaziantep
Mille Mille Cuntinueghja à Cresce cù Gaziantep

BinBin, chì offre una alternativa di trasportu ecologica, ecunomica è divertente per viaghji di corta distanza, hà iniziatu u so serviziu ancu in Gaziantep. BinBin, chì hà abolitu a tarifa di apertura per a prima settimana, hà aumentatu u numeru di cità chì serve in tutta a Turchia à 13.

Creendu soluzioni alternative sia per un mondu sustenibile sia per u trasportu praticu, BinBin cuntinueghja à aumentà u so putere di serviziu in cità. BinBin, chì attualmente offre servizii di scooter à l'utilizatori in Istanbul, Konya, Kayseri, Antalya, Samsun, Eskişehir, İzmir, Adana, Kocaeli, Diyarbakır, Bursa è Trabzon, hà pigliatu u so postu in Gaziantep cù i so veiculi pratichi è sustinibili.

BinBin, chì hà più di 1,5 milioni d'utilizatori in Turchia, hà eliminatu a tarifa di apertura per a prima settimana in Gaziantep. Parlendu per l'apertura di a 13a cità, u CEO di BinBin, Kadir Abdik, hà dettu: "Semu assai felici di scuntrà Gaziantep cum'è a 13a cità chì serve. Travagliemu assai duru per purtà alternative di trasportu favurevuli è sustenibili per l'ambiente in u campu di a micromobilità cù più cità è utilizatori.

BinBin, chì hè a prima cumpagnia à riceve un certificatu d'autorizazione cù u regulamentu di scooter elettricu (e-scooter) emessu in aprile 2021, cuntinuerà i so investimenti cù u scopu di esse in più di 30 pruvince à a fine di questu annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*