Una bona nova da u Ministru Nabati à i Cuntratturi Publici

Bona nutizia à i Cuntratturi chì facenu i travaglii publichi da u Ministru Nabati
Una bona nova da u Ministru Nabati à i Cuntratturi Publici

U Ministru di u Tesoru è di e Finanze Nureddin Nebati, chì hà assistitu à a "Bursa Business World Meeting" ospitata da a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO), hà dichjaratu ch'elli stanu travagliendu in un novu decretu di differenza di prezzu in linea cù e dumande di l'imprenditori chì facenu. affari cù u publicu, è hà dettu: facemu ", disse.

BTSO, l'urganizazione ombrella di u mondu cummerciale di Bursa, cuntinueghja à riunisce invitati è membri di altu livellu. U Ministru Nebati hà scontru cù cumpagnie di Bursa à a riunione tenuta in u BTSO Main Service Building cù a participazione intensa di u mondu cummerciale. In u so discorsu à l'apertura, u presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dichjaratu chì u mondu di l'affari passa per un periodu difficiule in quale u mondu di l'affari hè in lotta cù l'effetti negativi di a pandemia è di e guerre in a geografia vicinu, è hà dettu: "Ci dà forza per trattà cù i prublemi sperimentati in l'ambiente di l'affari è di l'investimentu è e nostre pruposte di suluzione per elli in un ambiente di dialogu constructivu. Truvemu u rolu di a nostra gestione economica, in particulare u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, per custruisce una struttura stabile assai preziosa. In stu cuntestu, in cunfurmità cù e dumande è i suggerimenti di i nostri membri, u nostru Ministru hè sempre statu cun noi sia in u mandatu di i so Viceministri sia cum'è Ministru di u Tesoru è di e Finanze. Ringraziemu u Ministru per u sustegnu ". disse.

"ASPETTATIVA DI SOLUZIONE PER AUMENTU BISOGNA DI FINANZA"

Esprimendu ch'elli cunsidereghjanu u Cuntu di Depositu à u Tempu TL Protettu in Valuta per esse un passu impurtante in quantu à assicurà i tassi di scambiu è a stabilità di i prezzi, u presidente Burkay hà dettu: "L'esenzione di i redditi in cambiu da l'impositu assicura ancu l'integrazione di e nostre imprese in u sistema è u sistema. equilibriu di i tassi di scambiu. Vulemu chì stu sistema sia implementatu in linea cù obiettivi prevedibili. I cunti di depositu prutetti da valute furniscenu supportu di stabilizazione in TL, ma avemu ancu bisognu di agisce per u capitale di e nostre cumpagnie è u risparmiu di e persone reali ". disse.

Enfatizendu chì a necessità d'investimentu in parechji settori hè aumentata per via di a dumanda internaziunale, ma ci sò prublemi per truvà suluzioni à i bisogni di finanziamentu di l'imprese è per ghjunghje à u finanziamentu, İbrahim Burkay hà dettu: "Per questa ragione, l'espansione di u rediscount di u Bancu Centrale. crediti, l'aghjurnamentu upward di u sustegnu di u Fondu di Garanzia di Creditu, chì hè statu annunziatu cum'è 60 miliardi TL, i limiti Turkish Reviewing Eximbank è aumentà i limiti definiti per i supporti di finanziamentu accelerà a produzzione, l'impieghi è l'investimenti. I novi pacchetti di prestiti chì i banche privati ​​​​, cum'è i banche publichi, offrenu à u nostru settore reale attivanu ancu a dumanda interna ". disse.

"ASPETTEMU UNA SIMPLICAZIONE COMPRESIVA È MIGLIORAZIONE IN VAT"

U presidente Burkay hà dettu chì u più grande ostaculu davanti à a capacità di l'imprese di fà affari hè i costi elevati, i bisogni di finanziamentu elevati è l'inflazione crescente. Nutendu chì l'aumentu di i costi di input di i pruduttori, in particulare i prezzi di l'energia, in l'ultimu annu anu fattu a produzzione difficiuli è hà attivatu l'inflazione di i cunsumatori, u presidente Burkay hà dettu: "I cambiamenti di l'IVA fatti in diverse voci da i prudutti basi à l'abitazione, da e sementi certificati. è saplings à i dispusitivi medicale sò un sviluppu pusitivu per parechji di i nostri settori. Cum'è u mondu cummerciale, hè trà e nostre aspettative di sustene questi sforzi cù una simplificazione cumpleta è a migliione di l'IVA. Uffici fiscali specializati, chì sò stati stabiliti per accelerà i rimborsi di l'IVA, luttà contra l'informalità è aumentà u livellu di u rispettu vuluntariu, cumpiendu una funzione impurtante. Ci sò dui uffici fiscali specializati in İzmir è Ankara. Una media di 80 110 transazzioni sò fatti in queste cità. In Bursa, invece, un unicu appartamentu hà un volume di transazzione di XNUMX mila. Aspittemu supportu per a messa in serviziu di a nova zona di serviziu è l'acquistu di una seconda Uffiziu Fiscale Specializatu in Bursa ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

VOICE I PROBLEMI DI I SETTORI

In riferimentu à e richieste settoriali in u so discorsu, u presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu: "Avemu pigliatu iniziative sia per mezu di a nostra Camera è di a nostra urganizazione ombrella TOBB per cuncede a differenza di prezzu è u dirittu di liquidazione à i contractori publichi. Tuttavia, mentri a regulazione legale passata da u Parlamentu in ghjennaghju è u decretu di differenza di prezzu copre solu a seconda mità di u 2021, u dirittu à a liquidazione, chì hè enfatizatu da i nostri cuntratturi publichi, ùn era micca inclusu in u regulamentu pertinente. Mi piacerebbe ancu sparte queste richieste di i nostri rapprisentanti di u settore di a custruzione cun voi. disse.

"BURSA LOUE DA U MINISTRU NEBATI"

U Ministru di u Tesoru è di i Finanzi Nureddin Nebati hà dettu ch'ellu era cuntentu di esse cun l'affari in Bursa, a prima capitale di l'Imperu Ottumanu, chì hà riunitu bellezze naturali, texture verde, tecnulugia è industria. Nutendu chì Bursa hà un putere attivu è guidante in quantu à l'ecunumia, Nebati hà dettu: "Bursa, chì hà una forte capacità di produzzione in campi cum'è l'automobile, tessili, machini, manifattura di metalli, alimentazione è mobili, cuntribuisci à a crescita ecunomica di Turchia. in u so sviluppu. A partenza di TOGG in Bursa, u core di l'industria di l'automobile, hè unu di l'indicatori più impurtanti di questu ". disse.

GRAZIE DA U MINISTRU NEBATİ À U PRESIDENTE BURKAY

Nureddin Nebati hà ricurdatu chì u presidente di BTSO, İbrahim Burkay, hà fattu un discorsu guidante, inclusivu è edificante è hà dettu: "Prima di tuttu, vogliu ringraziallu. Avemu un grande rispettu per tali guida è ogni parolla chì hè cumpatibile cù e realità di u mercatu. È voi rimbursate questi supporti ". disse.

"SUPPERIAmu E DIFFICULTI CÙ QUELLI CONFIDEU U SO PAESE"

Indirizzendu i rapprisentanti di u mondu cummerciale in Bursa, u Ministru Nebati hà dettu chì tutti vedenu chì l'inflazione hà righjuntu un livellu raghjone à a fine di l'annu cù i passi da piglià versu l'aspettattivi. Nutendu chì, cum'è u statu, anu fattu ogni tipu di passi per ùn fà chì i citadini sentenu i prublemi chì anu firmatu tutta l'ecunumia mundiale in a più grande epidemia di l'ultimi 2 anni à scala glubale per 100 anni, Nebati hà cuntinuatu cusì: " U criteriu di successu più basicu hè di superà e difficultà agisce inseme è in sulidarità. Ci hè facilità in ogni difficultà. Supereremu queste difficultà. Supereremu sti difficultà inseme à quelli chì credenu in u so paese, in l'affari è in a patria, micca cù u clamore chì simu morti è brusgiati. Avemu grandi speranze, a nostra determinazione è a nostra fede. Ùn chjudemu l'ochji è ignurà e difficultà. Facemu i nostri passi parlendu di cumu supereremu e difficultà è pruducia suluzioni ".

"DOPU À A GUERRA, TURCHIA SERA UNU DI I PAESI CUN SPARAZIONE PUSITIVA"

Dichjarà chì cum'è u Ministeru, stanu travagliendu per aumentà a produzzione di valore aghjuntu è l'esportazioni in u paese, Nebati hà dettu: "Continuemu à sviluppà strumenti adattati per u mudellu di l'economia turca. Pudete esse sicuru chì avemu da piglià novi passi se u fondu di 60 miliardi di lire supportatu da KGF hè insufficiente è cunsumatu. U settore bancariu guidà u mondu cummerciale cù tassi d'interessu assai bassi in comodità. Caru presidente di BTSO İbrahim Burkay, vi dicu fighjendu voi. 2 anni fà, avete cridutu in quelli chì dicenu chì l'epidemie pruvucarà una diminuzione in stu paese. Ripresentendu l'imprese, dite chì Bursa supererà questu. Avà, fighjulendu ti, ti dicu chì dopu à sta guerra, Turchia serà unu di i pochi paesi in u mondu chì cumpete in modu pusitivu, cum'è era durante u periodu epidemicu ". disse.

"SEremu U COMBATTANTU DI OGNI TIPI D'OSSTACULI CHE BLOCCA L'INVESTIMENTI"

"Semu i veri figlioli di stu paese, forte è silenziu". U Ministru Nebati hà dettu: "U pruducia, vi servemu. Seremu i guerrieri di tutti l'ostaculi chì vi bluccanu a strada. Ùn vi preoccupate. Semu da i nostri rapprisentanti di u mondu cummerciale ". Dichjarà chì u Ministeru attribuisce impurtanza à a transizione à una ecunumia circulare chì furnisce opportunità di travagliu verde è ancu a prutezzione di e risorse naturali, Nebati hà dettu: "Sustemu a produzzione verde. Avemu implementatu novi applicazioni per investimenti in energia rinnuvevuli. Avemu facilitatu à quelli chì pruducianu in l'agricultura di mette in opera GES. A nostra pruduzzione GES aumenterà. Spergu chì cuntinuemu a nostra strada cù parechje metudi. Semu u più grande sustenitore di a produzzione di TOGG. Eramu assai felici di scuntrà cù i nostri affari in Bursa, chì hè attivu è guida in u sviluppu di a nostra ecunumia cù u putere di produzzione, chì hè u pilastru principale di u nostru mudellu, è u valore chì furnisce à u nostru paese ". utilizatu l'espressioni.

"U TRAVAIL INIZIATA PER A DECISIONE DI A DIFERENZA DI PREZZO"

Dopu à i discorsi di apertura, una sessione di dumande è risposte hè stata fatta in a sezione chjusa di u prugramma. Rispondendu à e dumande di i rapprisentanti di u mondu cummerciale, u Ministru Nebati hà ancu datu a bona nutizia chì anu cuminciatu à travaglià nantu à un novu decretu di differenza di prezzu per i contractors publichi per via di l'aumentu di u costu in u settore di a custruzzione, chì hè ancu trà e dumande di BTSO. . Nureddin Nebati, chì hà rispostu à tutte e dumande di i rapprisentanti di u mondu di l'affari in a riunione, chì durò circa 3 ore, hà dettu chì anu cuminciatu à travaglià per cuncede u dirittu à a diffarenza di prezzu dinamica è a liquidazione à i cuntratturi chì facenu affari cù u publicu. , è chì compie u regulamentu pertinente in pocu tempu. Nureddin Nebati, u Ministru di u Tesoru è di e Finanze, chì hà rispostu positivamente à e dumande per l'aumentu di i limiti di u registru di cassa in u settore di i ghjuvelli, hà datu struzzioni à i funzionari di u Ministeriu per purtà un novu Uffiziu Fiscale Specializatu à Bursa.

Dopu à a riunione, u presidente BTSO di u Cunsigliu Burkay hà prisentatu u rapportu, chì include i prublemi di i settori è e suluzioni, à u Ministru di u Tesoru è di i Finanzi Nureddin Nebati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*