U Sistema di Guardrail Protettivu di Motocicletta di 40 Km serà fattu quist'annu

U sistema di guardia protettiva di a motocicletta Km serà custruitu in questu annu
U Sistema di Guardrail Protettivu di Motocicletta di 40 Km serà fattu quist'annu

Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, membri di a Plataforma Turca di Motocicletta in Istanbul Kadıköy Hà assistitu à a riunione in Pier Square. Karaismailoğlu, chì dopu hà participatu à l'Evenimentu di Barriera Sicura per l'Automobilista, tenutu in u locu Kınalı di l'Autostrada Marmara di u Nordu, hà fattu una dichjarazione quì. Dicendu: "Cum'è u Ministeru, luttamu per fà l'infrastruttura è a superstruttura di e nostre strade meticulosamente è per maximizà a sicurità di a vita è di a pruprietà in u trafficu", hà dettu u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, in questu cuntestu, anu stabilitu a "Motocicletta". Sistemi Protective Guardrail" nantu à l'autostrade, u numeru di pusizioni è hà dettu chì anu ancu aumentatu a so lunghezza.

I NOSTRI MOTOCICLETTI CUSTU DI 15% DI VEHICULI REGISTRATI DI TRAFFIC

Karaismailoğlu hà dettu: "I nostri sistemi di 'Guardia Protettiva di Moto' in autostrade sò destinati à riduce a gravità di i crashes à u mumentu di l'accidentu. Pudemu questi guardrails in e zone induve l'accidenti di motocicletta sò cuncentrati è induve i risichi sò alti. Sicondu i dati di a fine di u 2021, e nostre motociclette custituiscenu un impurtante 25 per centu di i 15 milioni di veiculi registrati à u trafficu. Questu significa 3,8 milioni di muturi registrati nantu à l'autostrade. Per disgrazia, l'accidenti ci scuzzulate tutti è ci facenu pensà. Vulemu cumbatte questu, ùn vulemu perde un fratellu. Tutti avemu grandi rispunsabilità. Sapemu bè chì avemu bisognu di aumentà l'applicazioni di barriera amichevule à a motocicletta chì furnisce a sicurezza stradale per riduce l'accidenti.

U NUMERU DI ROTI DI I NOSTRI VEHICULI ÙN DONNE PRIORITÀ E SUPERIORITA DI PASSA

Rimarchendu chì più di 13 mila metri di sistemi di guardrail protettivi di motociclette sò stati installati nantu à e linee è i punti più risicatu secondu l'analisi di i rapporti di rilevazione di l'accidenti di l'autostrade, Karaismailoğlu hà annunziatu chì pianificanu un sistema di guardrail vicinu à 40 mila metri. quist'annu, è chì anu da aumentà questu assai più. Affrontendu tutti l'altri cunduttori di veiculi nantu à l'autostrade, u Ministru di i Trasporti Adil Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"In autostrade, i nostri veiculi di tutti i tipi è mudelli anu diritti di usu cumuni. U nùmeru di roti nantu à i nostri veiculi ùn ci dà micca priorità è passability. U sistema di specchiu, chì vede i punti cechi nantu à i lati di i veiculi soprattuttu grandi, deve esse allargatu. U sistema di shopping elettronicu è di consegna porta à porta, chì hà una certa prevalenza in u nostru paese, hè aumentatu in modu esponenziale durante u prucessu di pandemia di covid-19. Felicitatu di core à i nostri preziosi currieri chì portanu i so manciari è tutti i so bisogni à a so porta in questu periodu quandu a ghjente ùn pò mancu esce in strada. Questu hè un travagliu di cuscenza. Cuntinueremu à sustene ogni tipu d'attività per aumentà u livellu di cunniscenza è di cuscenza di tutti i nostri mutori nant'à sta questione. Cù u so camion, automobile, autobus è moto, site l'attori indispensabili di e nostre autostrade. Applicamu i sistemi di cuntrollu è cuntrollu più avanzati di sistemi di trasportu intelligenti nantu à e nostre autostrade di novu custruite nantu à una basa 7/24. Hè u nostru dirittu, u vostru, è u nostru dirittu di tuttu u nostru paese di riduce l'accidenti, riduce a perdita di vita è di ferite, o ancu ùn avè micca, è di viaghjà rapidamente, in modu sicuru è cunfortu. U nostru dirittu ùn significa micca usurpatu u dirittu di qualcunu altru. U trafficu ùn tollerà mai a negligenza, l'inattenzione è l'irregularità. U costu hè pesante è insopportabile ".

Esprimendu chì stanu travagliendu duramente cù tutte e unità è i ministeri per sparghje sta cuscenza in Turchia, Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu da cuntinuà à aumentà l'opportunità di coordinazione è u travagliu cumuna trà tutte e unità per prumove l'attività in questa direzzione. U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Spargeremu ancu più sta cuscenza, spalla à spalla cù i nostri fratelli cunduttori".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*